• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Doamne ...chiar nu inteleg cum de s-a ajuns aici ! Zeci si zeci de pictograme pe toata latimea bordului ! Este incredibil ca se permite asa ceva ! Nu mai vorbesc de felul cum arata , mie unul imi pare horor de-a dreptul . Cum sa iti placa asa ceva in locul unor butoane si ornamente de calitate, asa cum eram obisnuiti la acest producator. Cum sa dau sute de mii de euro si sa vad o mare de urme de degete pe bordul masinii !? Dar oricum, revenind, nu ar trebui permis asa ceva , este periculos , sunt studii clare care arata ca acestea distrag foarte mult atentia si vad si eu de multe ori asta pe un amarat de display de 10 inch , d-apai sa am pe tot bordul. Nu am nimic impotriva noilor tehnologii , dar ce sens au acestea la volan , chiar avem nevoie de toate aceste aplicatii in masina , nu mai putem trai daca nu apasam pe un touch ? Nu mai spun ca acestea intotdeauna vor avea diverse bug-uri si te vor bombarda cu tot felul de informatii si intrebari idioate care nu fac altceva decat sa te distraga . Este criminala directia pe care au luat-o producatorii si lipsa totala de reactie a autoritatilor competente. De la afisarea unei harti si a catorva informatii de care chiar ai nevoie la volan , au ajuns la un amalgam monstruos de meniuri si aplicatii multimedia si sociale. E gresit si mai e si urat pe deasupra, nimic din acest interior nu ma duce cu gandul la o masina premium-lux sportiva, ci doar la un computer pe roti , iar Porsche in nici-un caz nu ar trebui sa fie despre asta . Mie unul imi pare o gluma proasta acest interior , dar ma rog , e doar parerea mea si da, recunosc, nu sunt si probabil nici nu voi fi oricum un client Porsche(din motive de constrangere financiara) ! Asa ca de fapt , daca ma gandesc mai bine , ma bucur, ca nu voi mai visa ca prostul la una !
    Am văzut și pipăit interiorul noului Porsche Cayenne facelift: 3 modificări importante
  • Eu nu inteleg cum reusesc "performanta" de a scoate 390 l de portbagaj dintr-o hardughie de 4,76 m ! Este totusi un SUV, fie el si coupe , nu e vreo masina sport sau vreo decapotabila excentrica. Ok, nu te astepti la clienti sa care porcul sau cartofii cu ea , dar la 390 l nici bagajele pt. aeroport s-ar putea sa nu iti incapa , nu mai vorbesc de bagajele pt. o eventuala vacanta cu masina. Nu e un deal braker ,dar consider ca puteau face mult mai mult proiectantii la asemenea dimensiuni.
    Noul Mercedes-Benz GLC Coupe: versiuni PHEV cu peste 100 km autonomie electrică
  • Eu zic ca e de la plosca aia cu apa calda !! Datele astea pe fiecare luna in parte nu au nici-o valoare , nu inteleg de ce trebuie sa fim bombardati lunar cu aceste cifre . Cel mult cele trimestriale iti arata cat de cat ce se intampla in mod real.
    Vânzările Dacia au crescut cu 300% în Marea Britanie, în februarie
  • Ma uit la Ferrari-ul asta si ma gandesc ca pe vremuri chiar si la supecaruri aveai ceva garda la sol si unghiuri de atac/degajare disponibile. Acuma daca vrei sa iti iei un Focus amarat ( spre exemplu) te gandesti de 2 ori daca ai pe unde sa te dai cu el sau unde sa il parchezi fara sa-i distrugi spoilerele. Si tot producatorii vin apoi si fac pe nevinovatii, ca nus' de ce domne vor clientii doar suv si cross..
    Fostul Ferrari al lui David Beckham își caută proprietar
  • D-aia nu mai poate Geely, de un conflict cu Fiat . Astea-s detalii pt. chinezi. Si pana la urma , daca vorbim din punct de vedere moral , unde este habitaclul ursilor Panda, in China sau in Italia ?...creatura este un adevarat simbol specific chinezesc . Atata timp cat o sa fie vanduta masinuta asta la ei acolo , nu cred sa conteze parerile celor de la Fiat.
    Chinezii de la Geely riscă un conflict cu Fiat și lansează modelul Panda Mini
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău