• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Dutz : pe bune ?...ne inveti ce inseamna spoiler de protectie acuma ? Explica tu cum ar putea acesta sa cada de la ploaie , ca pe mine nu ma duce capul. Eu toate pe care le-am vazut ( si unele chiar le-am dat eu jos cu mana mea ca sa pot parca la bordura) sunt prinse serios de bara cel putin in clipsuri sau o metoda similara si nu prea le poti pierde decat daca le agati cand dai cu spatele . Cum draci sa cada de la ploaie !?
    Norvegia: Mai mulți proprietari de Tesla, în greva foamei din cauza calității mașinilor
  • @Octavian - eu (nu numai eu) zic e ciocanitoare , ei spun ca e o sageata inaripata , dar ce ai cu ea ? E unul din cele mai simpatice logo-uri as spune din industrie .Mie imi place foarte mult , doar ca au dat-o ei in bara cand au facut-o 3 D si argintie.
    Skoda are un logo nou. Cea mai mare schimbare de identitate a mărcii din ultimii 30 de ani
  • ..."sau că spoilerele de protecție se desprind atunci când plouă." - WTF !!..cum adica ?
    Norvegia: Mai mulți proprietari de Tesla, în greva foamei din cauza calității mașinilor
  • Nu ma duce deloc "cu gandul la originalul Charger Daytona" ! Este clar o evolutie a design-ului actualelor Charger si Challenger, mai degraba( si totodata surprinzator) chiar la acesta din urma ma duce gandul la prima vedere. Oricum ar fi este superb conceptul , sper sa ramana exact asa produsul de serie. Dat fiind ca imi plac extrem de mult actualele generatii ,chiar imi era teama ca odata cu trecerea mult trambitata la electrificare o sa scoata cine stie ce aratare anosto-futurista sau insectiforma - vezi pleiada de ciudatenii euro-asiatice sau tesle, ce tot apar pe banda rulanta . Am ridicat totusi o spranceana cand am citit despre evacuare, mai precis sunetul , sper totusi ca nu o sa "chiar" imite v8-ul , mi-ar parea stupid, ar fi ca si cand i-ar fi rusine de motorul electric de sub capota . Daca tot s-a luat o astfel de decizie ( sunt convins ca nu usoara) atunci trebuie mers pana la capat, ce rost ar avea sa sune ca un veritabil v8 !? Ok, un "galgait" baritonal acolo ar fi binevenit, dar cu reale accente sintetico-electrice, sa stie omul ce conduce si sa o faca cu mandrie. Sa lase v8-ul acolo unde ii e locul , pe un piedestal , chiar daca numai in memoria noastra.
    Dodge Charger Daytona SRT Concept: primul muscle car electric ar putea deveni model de serie în 2024
  • Frumos si chiar "duios" (de sustenabil) pe alocuri, dar eu zic ca peste 75% din "motivele" enumerate mai sus nu o sa le vedem nici macar in urmatorii 20 ani pe un Renault Scenic. Nu am inteles de ce ar trebui sa reprezinte niste idei/concepte futuriste motive certe pt. supravietuirea lui Scenic. Poate AM/BM stie mai multe dar nu vrea/poate sa ne spuna !? Cat priveste forma conceptului, acesta arata a monovolum la fel de mult ca un Megane.
    Am văzut pe viu conceptul Renault Scenic Vision: 5 motive pentru care monovolumul nu va dispărea
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău