• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Firestarter

  • Membru din 13.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 55 in total
  • Nu inteleg unde este exagerarea mea. Nu am sustinut ca motorul respectiv este inventia secolului si nu am facut comparatii cu concurenta. Am comparat propulsorul TBI cu alte motoare de la Alfa Romeo. Am adus in discutie performantele de top ale acestui propulsor ca sustinere a calitatilor viitorului motor de 1,8 si 300 CP. Sunt motoare bune si la alti producatori insa nu despre asa ceva discutam aici si nici nu caut sa ma lansez in astfel de polemici. Ma astept insa ca cei care ma citeaza sa fie bine informati si pertinenti in afirmatii. Vis a vis de Engine of the Year, au fost 4 motoare FGA care au totalizat 7 premii in 2011 . Acestea sunt 0,9 Twin Air, 1,4 Multiair, 1750 TBI si 4,5 V8 Ferrari.
    OFICIAL. Alfa Romeo va lansa un motor de 1.8 litri şi 300 cai putere
  • Compar motorul de 3,2 V6 cu 1750 TBI pentru ca ... sunt comparabile. Detin o Alfa cu motorul V6 3,2 Busso si am o experienta vasta cu motoarele V6 de la Alfa asa ca am suficiente argumente care sa imi sustina afirmatia. Principala asemanare este cea legata de elasticitatea motorului 1750 TBI care desi este Turbo, nu este ineficient in plaja de turatii joase. Se comporta asemanator propulsorului de 3,2. Motorul TBI, desi este eficient doar pana la 6000 RPM, este ajutat de cuplu si in plaja joasa de turatii datorita sistemelor de injectie directa si de control variabil al valvelor. Oricum, performantele celor doua propulsoare sunt comparabile ca si putere sau cuplu. V6 3,2 are 250 CP si 300 Nm iar 1750 TBI are 235 CP si 340 Nm. Ambele motoare vin in combinatie cu cutii manuale cu 6 trepte. Nu as renunta la V6 pentru TBI pentru ca pur si simplu iubesc acel motor. Asta insa este o opinie subiectiva. In ansamblul pietei actuale, 1750 TBI este un propulsor de top.
    OFICIAL. Alfa Romeo va lansa un motor de 1.8 litri şi 300 cai putere
  • Actualul propulsor pe benzina, 1750 TBI, se comporta impecabil pe cele doua modele de Alfa pe care le-am condus. In versiunea de 200 CP montata pe 159, pana in prezent nu au aparut vre-un fel de probleme despre care sa stiu. Am condus vreo 3000 km un 159 cu acest motor si m-a impresionat. Nu se simte lag-ul si este foarte elastic. Comparabil cu motorul V6 de 3,2 pe care il am pe GTV. In cazul Giuliettei QV, motorul are 235 CP. Am condus si aceasta varianta, pe masina de presa a celor de la Autoitalia. Acum respectiva masina are aproximativ 50k dintre care majoritatea facuti in regim de testare de catre jurnalistii auto din Romania. Si in acest caz motorul se comporta excelent. Inca nu am referinte despre motoare trecute de 200k pentru ca acest propulsor este prea nou iar prietenii care detin masini dotate cu el, nu au ajuns la acest numar de km. In concluzie nu ma mira stirea referitoare la noul propulsor pentru ca FPT a dovedit ca stie cu adevarat sa produca motoare performante. Anul 2011 le-a adus 7 premii la Engine of The Year, inclusiv titlul pentru cel mai bun motor al anului acordat motorului 900 Twin Air. Propulsorul 1750 TBI a castigat locul 2 in categoria Best Engine 1,4-1,8L. Odata cu conversia noilor motoare americane la tehnologiile FPT, ma astept ca FIAT Group sa domine competitia si in urmatorii ani. Singurul capitol pe care il consider vital si care nu este inca acoperit de catre FIAT este cel al propulsoarelor hibride. Aici trebuie sa gaseasca urgent solutii. Exista cateva parteneriate dar nu sunt inca concretizate in produse.
    OFICIAL. Alfa Romeo va lansa un motor de 1.8 litri şi 300 cai putere
  • "prin cocalareala ma refer la steagul acela pus pe mijlocul drumului si tras in poza, de parca ar fi vreun dumnezeu" Poti te rog sa explici sensul afirmatiei citate? "Cocalareala" este un termen potrivit periferiei sociale si nu reusesc sa gasesc asocierea lui cu actiunile Alfa Club sau cu oamenii care participa la acestea.
    Membrii Club Alfa Romeo România se întrunesc pe 23 septembrie la Poiana Braşov
  • Oricine doreste sa ne cunoasca, ne poate vizita in Brasov, in Piata Sfatului, in interval orar 14-19, sambata 24 septembrie.
    Membrii Club Alfa Romeo România se întrunesc pe 23 septembrie la Poiana Braşov
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alfa Romeo 147, GTV, 33
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 8C Competizione
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău