Nu stiu daca se va destrama, dar sa ai un singur motor, cu cai putini, pe care sa il pui pe toate modelele tale, e clar ca nu iti poate genera vanzari prea mari. Orice ai cumpara de la ei, e aceeasi masina. Nu se diferentiaza cu nimic. Ar putea sa vand un singur model, ca ar avea aceleasi vanzari. Practic, degeaba au mai multe modele, ca nu gasesti in ele dezvoltari proprii si elemente care sa tina de trecutul si de ingineria natiilor care le detin. Ii ca si cum ti-ai cumpara un bmw cu piese dezvoltate de francezi.
Sa renunti la modele ce iti aduc vanzari si sa anunti ca vrei produci ceva ce nimeni nu vrea, e de neinteles pentru mine. Au trait intr-o lume paralela cu totul, iar asta, da, costa, pentru ca implica investitii in dezvoltare si echiparea fabricilor. Normal ar fi ca aceasta tranzitie sa se faca la cerinta pietei, nu impusa.
Modelul original a avut succes datorita pretului mic si a faptului ca iti oferea libertate de miscare tie si prietenilor tai. Acum, cu aceasta varianta electrica, primesti exact opusul. Nu ma mira ca nu are succes. Era previzibil. Doar cei cu capul in norii ecologiei de la VW au crezut ca se va intampla altceva
Eu sunt unul dintre cei care nu si-ar lua o electrica. De ce? Nu vreau sa am stresul ca se termina bateria si nu sunt in zona puncte de incarcare. Nu vreau sa stau cu orele asteptand sa incarc. Vreau sa pot merge cu 130 pe autostrada, fara frica ca raman fara baterie in 200 km. Desigur, sunt si avantaje: silentiozitatea, acceleratia. Singurele electrice care se merita is cele pt oras, dar doar daca stai la casa si cumperi cu tichet rabla. In rest, masini de genul S Klasse electric is un non sense pt mine.
Ultimele comentarii
110 in total