• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

GabiA

  • Membru din 09.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 110 in total
  • Nu stiu daca se va destrama, dar sa ai un singur motor, cu cai putini, pe care sa il pui pe toate modelele tale, e clar ca nu iti poate genera vanzari prea mari. Orice ai cumpara de la ei, e aceeasi masina. Nu se diferentiaza cu nimic. Ar putea sa vand un singur model, ca ar avea aceleasi vanzari. Practic, degeaba au mai multe modele, ca nu gasesti in ele dezvoltari proprii si elemente care sa tina de trecutul si de ingineria natiilor care le detin. Ii ca si cum ti-ai cumpara un bmw cu piese dezvoltate de francezi.
    Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma
  • Sa renunti la modele ce iti aduc vanzari si sa anunti ca vrei produci ceva ce nimeni nu vrea, e de neinteles pentru mine. Au trait intr-o lume paralela cu totul, iar asta, da, costa, pentru ca implica investitii in dezvoltare si echiparea fabricilor. Normal ar fi ca aceasta tranzitie sa se faca la cerinta pietei, nu impusa.
    Schimbarea de strategie costă scump: Porsche înregistrează pierderi de un miliard de euro
  • Modelul original a avut succes datorita pretului mic si a faptului ca iti oferea libertate de miscare tie si prietenilor tai. Acum, cu aceasta varianta electrica, primesti exact opusul. Nu ma mira ca nu are succes. Era previzibil. Doar cei cu capul in norii ecologiei de la VW au crezut ca se va intampla altceva
    Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania
  • O alta masina legendara a acelor vremuri a fost Bugatti EB110. Si aceasta a fost printre mai "posterizate" modele
    Lamborghini Diablo: 35 de ani de la nașterea unei legende
  • Eu sunt unul dintre cei care nu si-ar lua o electrica. De ce? Nu vreau sa am stresul ca se termina bateria si nu sunt in zona puncte de incarcare. Nu vreau sa stau cu orele asteptand sa incarc. Vreau sa pot merge cu 130 pe autostrada, fara frica ca raman fara baterie in 200 km. Desigur, sunt si avantaje: silentiozitatea, acceleratia. Singurele electrice care se merita is cele pt oras, dar doar daca stai la casa si cumperi cu tichet rabla. In rest, masini de genul S Klasse electric is un non sense pt mine.
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău