• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Toyota nu considera ca cheltuie mai multi bani cu F1, decat cu campanii normale de publicitate. Pentru ei F1 e un vector de imagine, e publicitate. Este exact ceea ce nu vrea FIA pentru ca atunci cand nu le mai convine Toyota isi face bagajele si pleaca sa-si faca publicitate altundeva. Pacat de echipa de curse ca se amesteca cei din Japonia peste ei si nu reusesc nici un rezultat. Williams cu motoarele lor reuseste 2 pct la Monaco, si ar mai fi reusit daca nu-l nenoroceau pe Nico cu strategia. Nico a pus multa benzina dupa primul pit, in speranta ca va depasi BMW-urile, dar totul a mers oribil de gresit si a pierdut niste puncte sigure.
    Tomita: "Am sperat la mai mult de la Monaco"
  • Vazand ce face Alonso cu masina lui Kimi e si mai bine formulat. Fernando a testat pentru 1 zi, exact masina lui Kimi...cred pe 22-23 decembrie 2006 si s-a prins de ce nu ar fi putut niciodata Kimi sa-l invinga pe circuit. Nu stiu ce rol asa semnificativ ar fi putut avea acel test...mai ales ca era Craciunul in toi, iar la englezi, pentru ca Mclaren e eminamente formata din englezi, Craciunul e cea mai mare sarbatoare. Insa nu prea petrec Revelionul ei...in fotbal se joaca partide si pe 1 ianuarie. Asa ca probabil s-au pus pe treaba deja imediat dupa Craciun. Revenind la Kimi...nu pare motivat zau asa. O sa ajungem pe la mijlocul CM si daca nu se descurca mai bine pana atunci...se va pregati deja pentru petreceri si "the next best thing" anul viitor. Renunta mental sa mai concureze.
    Kimi Raikkonen: "Mai mult de locul opt nu puteam obtine"
  • As aprecia daca ati baga ori alta poza, ori alte stiri sa nu-i mai vad fataul lui Vettel cand deschid fereastra. Multumesc.
    Vettel si Glock, pe podium la Monte Carlo
  • bai imi displace sa revin cu lamuriri asupra a ceea ce am scris asa cum imi displace sa mai ma duc odata la toaleta peste 2 minute ca nu am terminat... Normal la dracu omule ca nu erau in aceeasi echipa, chiar de ar fi fost, ar fi fost niste barbati si nu lasau lucrurile asa statute ca o balta imputita vara; cam asta am avut noi duminica. Dar ma refeream la cazul general nu numai Mansel&Senna...ma refeream la Senna&Prost. Sigur ma bucur enorm ca Mclaren a castigat de asemenea maniera, dar puteam foarte bine sa nu deschid TV si nu pierdeam mare lucru. In anii 80-90 aia concurau pana la extenuare. Si DA, PUTEA TRECE in fata...nici revistele/ziarele cu oameni versati in F1 nu ar vui asa ,daca nu exista sansa asta. Dar era un RISC, pentru ca daca intra un Safety Car, Lewis nu numai ca pierdea o victorie, dar si locul 2.
    McLaren, pusa sub investigatie
  • Revazand unele din clipurile vechi din candva glorioasa F1...am dat si peste Imola 94....pe cand vedeam imaginilea acelea in direct...aveam 10ani, nu am crezut ca acolo il pierdem pe Senna. Am crezut ca totul va fi ok si isi va reveni; Dumnezeule de ce l-am pierdut?
    McLaren, pusa sub investigatie
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău