• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Oops...scuze am postat altundeva mesajul destinat pentru rubrica asta. Sper ca nu plictisesc daca pun un copy-paste: Am ascultat sfatul lui DRAKo si m-am uitat la Senna vs Mansel 92 Monaco... ce ordine de echipa? ce manusi? all out atack!! si la final salutari de respect intre piloti. Iar pe podium...Mansel mai sa lesine si sa se prabuseasca de epuizare. Si nici Senna nu arata prea bine...era sa-i scape trofeul din mana. Ce show de second hand traim noi azi!!! Poate ca Schuey a rescris cartea despre cum trebuie sa se pregateasca fizic un pilot de F1 si Senna si Mansel nu erau in forma fizica precum pilotii de azi. Dar ce s-au mai batut...iar Alonso si Lewis erau in masura sa puna si ei acelasi spectacol in scena. Lewis a mers cu mainile legate ca libetate deplina daca avea....el e absolut fantastic, in GP2 de multe ori m-a lasat fara cuvinte. El e motivul pentru care urmaresc GP2 regulat. Alonso in egala masura putea sa dea replica. Oare totul e identitate corporativa? oare totul se reduce doar la remuneratia din partea FIA si sponsori? Cel mai bine ar fi sa se desfiinteze campionatul. Si sa se revina la schema dinainte de ww2, adica exact de unde vine numele: grand prix. Ala sa fie premiul: bani pentru castigarea cursei. Pe de o parte ma bucura enorm ca a castigat Mclaren asa autoritar...eu sunt mai mult fanul echipei decat al pilotilor. Dar pilotii de azi nu mai vor sa lupte ca un Gilles, Senna sau Prost. Dar oare ei nu vor sau nu ii lasa echipele? Bernie imi da de gandit. Vrea sa extinda F1 in Asia si sa plece din europa. Dar asta e o foame de bani si profit...oare stie Bernie ca s-ar putea sparge bula cat de curand si F1 sa isi piarda relevanta? Hai sa facem bani cat se mai poate?! S-ar putea...ca sambata a fost mai interesanta decat duminica...puteam foarte bine sa inchid TV duminica.
    McLaren, pusa sub investigatie
  • Am ascultat sfatul lui DRAKo si m-am uitat la Senna vs Mansel 92 Monaco... ce ordine de echipa? ce manusi? all out atack!! si la final salutari de respect intre piloti. Iar pe podium...Mansel mai sa lesine si sa se prabuseasca de epuizare. Si nici Senna nu arata prea bine...era sa-i scape trofeul din mana. Ce show de second hand traim noi azi!!! Poate ca Schuey a rescris cartea despre cum trebuie sa se pregateasca fizic un pilot de F1 si Senna si Mansel nu erau in forma fizica precum pilotii de azi. Dar ce s-au mai batut...iar Alonso si Lewis erau in masura sa puna si ei acelasi spectacol in scena. Lewis a mers cu mainile legate ca libetate deplina daca avea....el e absolut fantastic, in GP2 de multe ori m-a lasat fara cuvinte. El e motivul pentru care urmaresc GP2 regulat. Alonso in egala masura putea sa dea replica. Oare totul e identitate corporativa? oare totul se reduce doar la remuneratia din partea FIA si sponsori? Cel mai bine ar fi sa se desfiinteze campionatul. Si sa se revina la schema dinainte de ww2, adica exact de unde vine numele: grand prix. Ala sa fie premiul: bani pentru castigarea cursei. Pe de o parte ma bucura enorm ca a castigat Mclaren asa autoritar...eu sunt mai mult fanul echipei decat al pilotilor. Dar pilotii de azi nu mai vor sa lupte ca un Gilles, Senna sau Prost. Dar oare ei nu vor sau nu ii lasa echipele? Bernie imi da de gandit. Vrea sa extinda F1 in Asia si sa plece din europa. Dar asta e o foame de bani si profit...oare stie Bernie ca s-ar putea sparge bula cat de curand si F1 sa isi piarda relevanta? Hai sa facem bani cat se mai poate?! S-ar putea...ca sambata a fost mai interesanta decat duminica...puteam foarte bine sa inchid TV duminica.
    Ron Dennis: "Am decis ca Alonso sa castige"
  • Esti un om nemernic mic (poftim ai loc perfect sa cenzurezi acum, ia si parantezele astea pls; curand s-ar putea sa ai de lucru mai serios) asa cum ai aratat in mai multe randuri. Ce ar fi sa dam victoria lui Ferrari? te-ar satisface? La 69secunde in urma? Mclaren va iesi fata curata din asta; daca vor face FIA vre-o boacana sa amendeze sau sa ia puncte, si aceste puncte ar putea decide un campionat foarte strans...in toate analele va aparea acolo o steluta care sa zica ca FIA s-a trezit sa sa-i depuncteze.
    McLaren, pusa sub investigatie
  • Domnu Mesteru ai tot dreptul sa cenzurezi, dar nu era o chestie asa urata acolo. Pe zi ce trece Raikk devine mai antipatic.
    Kimi Raikkonen: "Mai mult de locul opt nu puteam obtine"
  • super simpatic citatul :D
    Alonso: "Kimi nu isi mai permite multe greseli"
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău