• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Total de acord cu masura, asa trebuia sa fie de mult. Problema este cresterea pretului politelor. Adica nu me se pare normal sa taxeze in plus pentru oferirea acestui serviciu. De fapt se vede si in diferenta de pret intre firmele asiguratoare, la cele mai serioase taxa pentru decontarea directa este destul de mica, pe cand la cele cu probleme poate sari de 100% din pretul politei.
    Decontarea directă va deveni obligatorie: prețul polițelor RCA ar putea crește cu cel puțin 10%
  • *pe care
    Renault confirmă: marca franceză Alpine va oferi doar modele sportive 100% electrice
  • pai ce facusi vere? La ce bun tot efortul din F1 si motorsport daca marca sportiva a grupului face doar electrice? Inteleg ca este la moda electrificarea si sa anunti modele/brand-uri electrice, dar decizia mi se pare cel putin pripita. Mi se pare foarte interesant modelul R5 electric, care daca il fac ceva mai fasnet (nu ca zoe) ar putea fi un succes. Dar pentru Alpine as pastra si ceva motoare termice si hibride, ca sa dai senzatia macar ca au vreo legatura cu F1 in care torni atatia bani.
    Renault confirmă: marca franceză Alpine va oferi doar modele sportive 100% electrice
  • @@ds In principiu si eu sunt de acord cu tine, ca e de dorit sa ai anumite optiuni pe masina personala, dar cred ca la o masina de car-sharing pe care nu o conduci mai mult de 15-20 de minute pe zi, pot trai fara anumite dotari, in scopul reducerii dimensiunilor si pretului (de inchiriere)
    Renault prezintă conceptul electric EZ-1 pentru servicii de car sharing: prototipul introduce noul brand Mobilize
  • @Inexo, eu inteleg ca vreti sa aveti dreptate mereu, doar ca delirul mistic si procesul de intentie nu pot fi argumente. Si ca sa le luam pe rand: limitarea la 180 km/h propusa de volvo (si doar de ei) a fost motivata de observatiile si studiile lor. Nu am acces la date asa ca nu voi comenta mai departe. Stiu ca in cazul unui impact frontal la mai mult de 65 km/h, oamenii nu pot supravietuii din cauza leziunilor interne care apar. Tocmai de asta pe autostrada sunt incluse masurile descrise mai sus, pentru a scadea (as low as reasonably possible) sansele unei coliziuni cu un vehicul din sens opus sau unul stationar. Accidentele majore apar in momentul in care cineva se opreste pe autostrada (sau merge prea incet) si vizibilitatea este redusa. Si daca tot vreti sa aduceti discutia despre limitarea vitezei pentru limitarea poluarii, puteati face referinta la Olanda, Germania, sau Austria (or mai fi si altele), unde viteza se limiteaza la 100km/h fix din acest motiv. Dar dupa cum spuneam, incurcati borcanele, si informatia utila (sau dezbaterea cu argumente) lasa loc frustrarii. Oricum, o zi buna sa aveti, poate mai trec din frustrari.
    Promisiuni privind autostrada Ploiești-Brașov: lucrările ar putea începe în trei ani
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău