• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Incep sa se vada semnele prostiei la vot. Asa e cu nationalismul, suna frumos ca slogan dar in practica....doare.
    Nissan renunță la ideea producției SUV-ului Ariya în Marea Britanie: modelul electric va fi construit în Japonia și exportat în Europa
  • Pe de alta parte nu pot sa nu remarc ipocrizia unor comentatori de pe aici care critica politicile socialiste ale uniunii europene, proslavind capitalismul american (si chiar pe cel chinezesc), dar care urlau mai tare impotriva Tesla cand a incercat sa aplice acelasi capitalism in Germania. M-am abtinut sa fac remarca asta la articolul respectiv, dar aceea era o mostra de capitalism si libertatea din america. Aia era libertatea angajatorului de a seta regulile la el in fabrica, si cui nu-i place poate sa plece. Ne-ar placea sa avem libertatile din alte parti dar am vrea si beneficiile din hulita europa socialista (stangista cum spun unii cu dezgust).
    Un nou constructor chinez vine în Europa: Xpeng debutează cu SUV-ul compact electric G3 cu autonomie de 450 de kilometri
  • Ca sa incep cu ontopic-ul, masina mi se pare urata dar cu performante mai mult decat decente pentru un suv/crossover sau cum vor sa-i zica. Problema cu astfel de masini (pe langa imaginea de chinezarii) este 1-rezultatul la testele EuroNCAP si 2-lipsa unei retele de dealeri/service in europa. Daca la masinile termice atingereaa normelor europene de performanta si emisii facea dificil accesul pe piata pentru jucatorii chinezi, de cand cu electricele problema s-a simplificat puternic. China are avantajul ca are fabrici de baterii si de masini electrice si in teorie ar putea oricand sa exporte in europa.Masinile electrice, care sunt mult mai simplu de construit nu mai au nevoie sa treaca alte teste de emisii. Problema majora a producatorilor chinezi ramane insa lipsa experientei in proiectarea unor caroserii care sa treaca de testele de siguranta vestice EuroNCAP si IIHS. Si mai este si design-ul, dar cand ma gandesc la primele generatii de SsangYong, nu mi se mai pare asa un obstacol.
    Un nou constructor chinez vine în Europa: Xpeng debutează cu SUV-ul compact electric G3 cu autonomie de 450 de kilometri
  • @Dan eu nu as fi asa convins ca romania este mai avansata decat turcia si mexicul. Si nu o spun doar ca sa te contrazic, mi-am pus problema asta acum ceva timp si incercand sa fiu obiectiv nu am avut un raspuns clar.
    Mașinile electrice și hibride au avut în noiembrie o cotă de 7.3%: aproape 1.000 de unități înmatriculate
  • ...asteptarea minima era de 3-6 luni, ca putea ajunge pana spre 1 an.
    Mașinile electrice și hibride au avut în noiembrie o cotă de 7.3%: aproape 1.000 de unități înmatriculate
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău