• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @Electric: din 2030 se va interzice vanzarea de masini noi care sa nu fie electrice, nu vor fi interzise masinile ICE. E o diferenta importanta aici. Oricum asta este doar un anunt, din cate stiu eu nu exista lege adoptata in sensul asta. Din punctul meu de vedere prin astfel de anunturi politicienii vor sa arate ei cat de grijulii sunt cu mediu si sa castige ceva notorietate fara a face mare lucru.
    Electrificare: Japonia ar putea interzice vânzările de mașini diesel și pe benzină din 2035
  • @Edikk, vezi ca din articol se intelege ca de fapt este electrica cu range extender nu PHEV. Diferenta fiind ca motorul nu face decat sa incarce bateriile. Inteleg ca ideea poate fi atractiva din punct de vedere al simplitatii trenului de rulare, dar nu stiu cum se rezolva eficienta generarii curentului si managementul bateriilor (care totusi nu cred ca vor fi foarte mari). @netam: design-ul (sau mai cu seama conturul) m-a trimits instant cu gandul la un concept toyota mai vechi (toyota RSC), destul de radical. Nu toate inventiile/incercarile scriu istorie, dar din astfel de incercari pot aparea tehnologii/idei care sa schimbe lumea (auto), asa ca bravo lor pentru incercare.
    Back in Business: Audi anunță intrarea în Raliul Dakar cu o mașină electrică cu motor TFSI ca range extender și se pregătește din nou de Le Mans
  • Cam trist daca este doar un yaris imbracat in kodo design. Ar putea fi o chestie interesanta daca Mazda participa la dezvoltarea lui.
    Mazda va lansa în Europa un model hibrid bazat pe Toyota Yaris: acesta ar putea înlocui Mazda 2 și va apărea în cel mult doi ani
  • @dCi : multumesc pentru corectura.
    Volkswagen sare în apărarea mașinilor plug-in hybrid: "Sunt criticate pe nedrept, reprezintă o alegere bună economic și ecologic"
  • Totul tine de asteptari si intelegerea fenomenului de catre populatie. PHEV-urile sunt mai putin poluante decat HEV-uri si mult mai ok decat ICE-uri in conditiile pentru care au fost gandite. Nu exista panacee care sa functioneze optim in toate conditiile si performantele unei solutii trebuie evaluate in functie de asteptari (daca sunt realiste). Saptamana trecuta citeam un articol din UK unde un sofer de taxi vroia sa renunte la PHEV-ul din dotare ca a auzit el ca existe hibride "self charging" si i se parea ca e mult mai ok sa nu mai stea el sa incarce masina. Si nu era caz singular. Cam asta este nivelul de intelegere al fenomenului, si asta la persoane direct implicate care-si castiga painea din automobil. Criticatul e cel mai usor ca nu presupune un efort deosebit din pacate.
    Volkswagen sare în apărarea mașinilor plug-in hybrid: "Sunt criticate pe nedrept, reprezintă o alegere bună economic și ecologic"
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău