• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • "Si totusi se misca" si lucrurile in administratie. Poate candva in viitor, dupa ce va ajunge omul pe Marte o sa putem depune si cereri online pe site-ul institutiilor publice. Atunci sa vezi revolutie.
    Taxele pentru permisul de conducere și certificatul de înmatriculare se pot plăti online pe site-ul DRPCIV
  • Legea asta un compromis pentru a limita importul de baterii extracomunitare (si a incuraja productia din europa) si pe de alta parte pentru a arata ca si masinile electrice nu ar fi chiar cu emisii zero.. Asta cu emisiile mari de CO2 pentru fabricarea bateriilor, este gaselnita producatorilor clasici de masini pentru a nu aparea ei atat de rau. Dar emisiile de carbon pentru explorare, extractie, procesare, distributie a petrolului sunt comparate? Daca vorbim de amprenta de carbon ca un indicator al activitatii unei companii, asta este intradevar un concept a carei implementare se tot incearca in europa, dar cred ca mai are ceva timp pana sa fie masurat/estimat la nivelul fiecarei companii.
    Europa pregătește o lege pentru bateriile mașinilor electrice: producătorii trebuie să dezvăluie emisiile de dioxid de carbon și să recicleze litiul
  • Foarte interesant testul, asa cum spune autorul in conditiile cele mai putin avantajoase pentru hibride: extraurban. @andrei inteleg ca tu ai fost in masina si stii mai bine decat autorul? Pai daca nu vrei sa incarci bateria niciodata nu-ti cumperi phev. Eventual iei un hibrid standard. Nu are rost sa iei o masina ca sa o testezi ca si cand ar fi altceva. Si ramane ideea de bun simt: motorizarea trebuie aleasa in functie de tipul de utilizare al masinii. Daca nu o sa stea prin oras nu prea are rost cheltuiala cu hibridele, dar daca masina sta macar jumate din timp in oras, comparatia cu diesel are sens.
    Să PHEV sau să nu PHEV? Am scos un consum extraurban de 0.9 litri/100 km cu BMW X5 Plug-in Hybrid
  • Da man, e asa usor sa te indignezi de la tastatura si sa nu te gandesi mai departe. Este normal sa fii platit corect pentru munca pe care o depui. Munca suplimentara inseamna plata suplimentara. In teorie este simplu dar ce faci cu practica? Pe linia de asamblare e cat de cat ok, dar la functiile cu o normare mai dificila (cele de creatie sau de management) ce faci? Oricat de atenta este estimarea timpului necesar si normarea, la un moment dat ai cazuri cand persoanele nu pot termina lucrul in cele 8 ore si atunci vine intrebarea: Este din cauza ca au stat prea mult la tigara/povesti cu colegul sau din cauza ca volumul a fost prea mare? Si de aici a doua intrebare este: il platesti suplimentar ca sa termine totusi treaba sau il dai afara ca e incompetent? Pentru a lua decizia corecta trebuie sa te intorci la problema normarii muncii, care in cazul Tesla (multa inovatie si presiune a timpului dar si costului) este dificil de obtinut un echilibru corect. Pe de o parte urla clientii si investitorii ca de ce intarzie productia si aparitia modelelor noi, si ca de ce intarzie profitul, dar pe de alta parte sindicatele vor sa se lucreze la fel ca in celelalte uzine unde modul de lucru e cam neschimbat de vreo 50 de ani. De asta spun, e greu sa faci ceva nou si diferit, de aia marii producatori din industria auto nu se grabesc, pentru ca ei stiu ca e greu. Musk a demonstrat ca se poate dar cu ce costuri/eforturi? Cand ai alternative ok, poti sa refuzi munca in plus pe aceiasi bani, dar cand nu o ai ce faci? De aia in Romania unii fac burnout si chiar mor prin birouri in timp ce altii prefera sa stea degeaba in ideea ca nu li se ofera salariul pe care cred ei ca-l merita. Din pacate si aici se vede o polarizare puternica tipic statelor sarace.
    Tesla găsește greu forță de muncă pentru uzina din Germania: organizare haotică, fără contracte colective și cu ore suplimentare neplătite
  • Intradevar, europa nu este america (ca sa nu mai zic de china). Aici se vede ce inseamna elemente de socialism in programul de guvernare. Germania este in europa in zona de dreapta si cu toate astea patronatul nu poate face chiar ce vrea cu angajatii. Oamenii nu vor sa lucreze peste program fara plata pentru ca au alternative, si cumva asa este normal. Si asta este unul dintre motivele pentru care unele companii prefera tarile mai sarace, forta de munca este mai putin calificata, dar si mai dispusa la compromisuri (in ambele directii: ori te fura ori accepta conditii mai nefavorabilei).
    Tesla găsește greu forță de muncă pentru uzina din Germania: organizare haotică, fără contracte colective și cu ore suplimentare neplătite
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău