• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @Adrian, banii respectivi se duc pentru incurajarea cercetarii in domeniile cheie. Spre deosebire de grant-uri si subventiile acordate direct celor care propun proiecte de cercetare banii astia (ecobonus-urile) se duc la cei care gasesc o tehnologie vandabila (desi inca scumpa pantru ca este la inceput). Degeaba faci o masina electrica foarte buna daca ea nu convinge oamenii sa dea banii pe ea. Statul vine si spune ca dupa ce pune x-ulescu niste bani, mai pune si el niste bani, dar nu mai mult de jumatate din suma totala. Referitor la directia banilor, ei trebuie sa ajunga la cei care inoveaza, iar poporul nu inoveaza, el doar consuma. Ceea ce spui tu cu banii la popor suna a populism care nu este niciodata castigator. Daca insa banii se cheltuiesc pe sustinerea inovatiei (realizata de catre firme private de dragul profitului) si calitatea vietii poporului va creste. Pana la urma banii ajung la cresterea calitatii vietii poporului, doar ca mai pe ocolite, si cu imbogatirea inovatorilor (it is the capitalist way).
    Șeful PSA: “Mașinile electrice nu sunt atrăgătoare, trebuie să le facem accesibile până în 2025”
  • @ Adrian, statul ,chiar si in cele mai capitaliste sisteme, poate (si chiar trebuie) sa aiba un plan de viitor pentru a dezvolta anumite domenii/idei/proiecte. Sustinerea asta se face fie prin legislatie favorabila, fie prin relaxarea unor taxe fie prin subventii, si nu are treaba neaparat cu socialismul sau capitalismul. Ca sa revenim la electrice, unele state au decis ca in contextul socio-economic actual, vor sa aiba o alternativa la transportul pe baza de petrol. Aceasta alternativa poate fi BEV sau hidrogen sau orice altceva. Aceste alternative sunt inca in faza de cercetare si nu sunt economice, si firmele auto nu prea se inghesuie sa le dezvolte pana nu pot fi siguri de profitabilitatea lor ulterioara. Aici intra statul care pentru a le da un impuls a ales sa ofere niste subventii pana se ajunge la o varianta viabila. In momentul in care alternativa la pertrol se va dovedi viabila totate subventiile vor inceta. Daca statul nu ar face asta am ramane captivii unei singure surse de energie din ce in ce mai scumpa pentru mult timp. Asadar vizionarii sunt cei care cauta alternative pentru ca plebei (adica noi toti care traim si respiram in orase) sa-i fie mai bine. Intotdeauna este bine sa existe si vizionari care sa vrea mai mult si pragmatici care sa asigure existenta unui backup.
    Șeful PSA: “Mașinile electrice nu sunt atrăgătoare, trebuie să le facem accesibile până în 2025”
  • @fan skoda Faptul ca tu nu intelegi multe lucruri se deduce usor din calitatea slaba a comentariilor tale (diferite de cele ironice ale clonelor). Dar cand incepi sa si insulti inutil arata si nivelul tau de educatie si cred ca unpic de cenzura ar fi binevenita.
    Honda e poate fi comandat în România: primul model electric al constructorului nipon este disponibil doar în varianta de top pentru un preț de pornire de aproape 40.000 de euro
  • Mie mi se pare ca pretul este foarte bine gandit, si permiteti sa elaborez (sau elucubrez dupa unii): Atat Dacia Spring cat si Mazda MX30 cat si Honda e (si altele) sunt compliance cars, pentru ca emisiile flotei sa se incadreze in niste target-uri. Ele nu trebuie sa faca volume importante de vanzari pentru ca producatorii nici nu au de unde sa ia atatea baterii. Pai si daca tot nu poti sa onorezi mai mult decat cateva zeci/sute de unitati pe an, atunci trebuie sa mai triezi din posibilii cumparatori. In concluzie pui cam tot ce vrei tu pe masina (ca sa fie atragatoare dpdv tehnologic si gadget-uri), pui o baterie mica si ceri un pret foarte mare. Asa nu pare ca esti firma neserioasa care nu poate livra clientilor masinile dorite, si mai dai si un aer de exclusivitate. La Dacia e putin diferit, ei trebuie sa arate ca pot oferi mai ieftin decat concurenta pentru ca asta se rasfrange si asupra celorlalte modele din gama. Iar de vandut, chiar daca ar fi in pierdere, nu o sa vanda multe pentru ca nu pot/vor.
    Honda e poate fi comandat în România: primul model electric al constructorului nipon este disponibil doar în varianta de top pentru un preț de pornire de aproape 40.000 de euro
  • @Ace nu incerc sa te conving sa-ti cumperi dacia, ceea ce spun este ca diferenta intre 4 stele si 5 stele (in cazul dacia) vine din sistemele de asistenta pe care Dacia nu le are din motive de pret. Caroseria nu este cu mai prejos decat echivalentul (dpdv al clasei) de la alti fabricanti. Diferenta intre gama dacia si urmatoarea masina cu echipare similara pleaca de pe la 3K eur si se duce in sus. Aici vorbeam oricum de modelul electric de oras (inca nelansat) dar care pare sa nu aiba concurenta reala in piata la momentul asta, daca pretul va fi sub 18K. Acum ramane de vazut ce mai pot sa scoata de pe el ca sa ajunga la pretul asta, ca sunt convins ca se va vinde in draci.
    Dacia Spring: prima mașină 100% electrică Dacia va fi lansată pe piață în 2021, cu autonomie de peste 200 de kilometri
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău