• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • Ia sa incerc sa raspund cu un singur post si lui PMC si Lui Kiro: 1.(pseudo)Tendinta de car sharing va fi viitorul pentru ca va fi cea mai ieftina optiune de a conduce masina....asta daca va mai fi permis. Nu pentru ca va fi impusa de cineva, ci pentru ca piata liberalist-capitalista se va duce acolo in mod (mai mult sau mai putin) natural. Pai de cand toata lumea vrea in oras, preturile spatiilor tot cresc si implicit pretul parcarilor din orase cresc si ele, pana vor ajunge la valori ridicole. Si atunci fiecare se va intreba: ce rost are sa am masina daca o tin la marginea orasului (cand eu stau in oras)?. Sau ce rost are sa vin cu masina la munca daca nu am unde sa o las? Si uite asa ajungem la car sharing, sau la taxiuri autonome, ca si asta e alta previziune (mai mult sau mai putin) sumbra. Nu impune nimeni car-sharing-ul, fiecare il va alege atunci cand va avea sens (economic) pentru el. Ca exemplu personal, eu merg la munca si nu numai cu motorul, si as renunta cu brio la a doua masina cu care fac sub 1000km pe an, dar momentan este varianta cea mai ieftina. Dar daca vor creste costurile in mod cert voi apela la car sharing. 2.@assur: de wifesharing exista platforme deja...trebuie doar sa cauti putin. Exista servicii de inchiriat si haine de ocazie. Conceptul e vechi, doar evolueaza si la masini si case (vezi airbnb). Si pentru cine functioneaza asta o face deja, fara sa fie obligat de nimeni. Cred ca unii de pe aici vad prea multe conspiratii oculte acolo unde exista doar business si anticiparea pietei.
    Serviciul de car-sharing Spark s-a lansat în România: prețurile încep de la 1.2 lei pe minut, iar flota este formată din Nissan Leaf și Renault Zoe
  • @Kiro In Bucuresti sistemul este la inceput si implicit scump. Cel putin la ora actuala eu nu cred ca e gandit pentru mersul zilnic la munca, ci pentru drumurile ocazionale pe care le au de facut cei care folosesc alte metode pentru mersul la munca (transport in comun, bicicleta, trotineta). Oamenii astia poate merg si ei la hypermarket, sau cand au ceva de carat ce nu merge pe bicicleta, sau cand merg la o nunta...sunt multe cazuri din astea cand o masina din asta poate fi utila. Asa le vad eu rostul deocamdata. Cand or fi multe si ieftine, atunci or sa inlocuiasca masinile personale.
    Serviciul de car-sharing Spark s-a lansat în România: prețurile încep de la 1.2 lei pe minut, iar flota este formată din Nissan Leaf și Renault Zoe
  • Piata s-ar reglementa intradevar daca s-ar reduce impozitul de capacitatea cilindrica si ar intra mai degraba gradul de poluare in ecuatie.
    Înmatriculări în România în prima jumătate a anului: piața de mașini noi a crescut cu peste 19%, segmentul second-hand a scăzut cu 7%
  • car sharing-ul (si nu numai) este viitorul mobilitatii personale, asta pana o sa apara teleportarea sau altele asemenea. Ce rost poate avea sa platesti pentru o masina care sta degeaba 90% din timp? Prezenta electricelor in schema mi se pare doar o prima faza data de profitabilitatea unui astfel de serviciu, dar in viitor vor aparea si masini mai interesante (cu combustie sau electrice). Si atunci in functie de dorinte si putinte fiecare poate alege sa foloseasca o masina pe gustul sau (diesel sau de orice natura). Dar asta se va realiza doar cand parcarea in orase va fi platita la adevaratul ei cost, pana atunci intradevar e ieftin sa cumperi masini care sa putrezeasca pe trotuare/strazi si sa se miste 1 data pe saptamana/luna. Cunosc cazuri suficiente care fac asta.
    Serviciul de car-sharing Spark s-a lansat în România: prețurile încep de la 1.2 lei pe minut, iar flota este formată din Nissan Leaf și Renault Zoe
  • "nici sunetul motorului nu mai e ce a fost...", afara simuleaza sunetul (motorului) ca sa sperie pietonii, in masina simuleaza sunetul in boxe ca sa se simta bine soferul...... cutiile cvt simuleaza treptele de viteza... Parca vad anuntul pentru autonome: "Noul bmw ixz (aici poate fi oricare marca) cu multiple moduri de condus autonom ce simuleaza comportamentul unui pilot (sau a unui meltean cu ceafa lata) o senzatie de dinamism pe bancheta spate.... La modul meltean va arunca si cu coji de seminte pe geam ca sa fie cat mai reala. Gata, s-a dus vremea lucrurilor reale, acum se umbla la stimulli potriviti si se simuleaza lucruri pentru care trebuia munca si rabdare.
    Pentru protecția pietonilor: noile modele de mașini electrice produse după 1 iulie, echipate cu un dispozitiv care generează zgomote
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău