• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Green_Alex

  • Membru din 07.09.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 727 in total
  • @AM ceva e gresit in tabelul cu PHEV. Daca adunam unitatile vandute in 2018 nu ies 140. Din ce vad acolo doar Triada a scazut, restul au crescut puternic sau au stagnat.
    Nissan Leaf rămâne cea mai vândută mașină electrică în România după primele 5 luni ale anului: 119 români au achiziționat modelul electric
  • Total de acord cu ridicatul masinilor, dar punerea in aplicare mi se pare foarte proasta. Incepand de la compania aia infiintata ilegal si pana la tarifele aberante totul suna a japca si furaciune. 150 lei/zi depozitarea????? dar unde o depoziteaza, la universitate subteran si cu aer conditionat?
    Primăria Capitalei a aprobat ridicarea mașinilor parcate neregulamentar în București: șoferii vor plăti cel puțin 500 de lei pentru recuperarea mașinilor
  • Pentru un investitor stabilitatea este cheia. Un regim previzibil/stabil fie si autoritar este de preferat unei democratii haotice cu schimbari legislative/fiscale de pe o zi pe alta.
    Grupul Volkswagen, în negocieri finale pentru construcția unei uzine în Turcia: "Este o zonă atractivă pentru noi"
  • Din punctul meu de vedere nu vechimea masinilor este o problema ci starea lor tehnica. Nu cred ca ar trebui penalizata o masina doar pentru ca este veche, ci pentru ca este nesigura si/sau pentru ca polueaza. Cum zicea si Anonimul de mai sus impozitul sa contina si gradul de poluare iar ITP-ul sa fie mai atent verificat (si sa contina doar partile care afecteaza siguranta in trafic).
    Vârsta medie a parcului auto din România era de 15.4 ani în 2018: aproape jumătate dintre mașini sunt mai vechi de 15 ani
  • Hai sa le luam pe dos: @Mircea: Daca presupunem stat de drept si independenta justitiei, Santa (adica mr. Klaus) nu are treaba in povestea asta. @Inexo: Mi se pare gresit sa presupui ca doar cei care se declara de dreapta trebuie sa aspire la moralitate sau stat de drept. Astea sunt valori care trebuie impartasite de toti actorii care vor un sistem politic corect (fie liberal sau socialist). Altfel intram in dictaturi si altele. Bravo Cehilor si in special celor care au dat in judecata VW. Sunt curios daca au fost deschise procese si in alte tari europene, ca totul de acolo pleaca. In primul rand trebuie ca niste cetateni (fie si unul singur) sa dea in judecata VW si sa-i ceara despagubiri pentru un produs neconform ->inselaciune. Pe de alta parte nu cred ca VW are personalitate juridica in Ro, deci de dat in judecata putem da doar dealer-ul care sa dea la randul lui pe producator....nu stiu cum functioneaza dar cred ca de acolo pleaca drumul lung al despagubirii.
    Decizie fără precedent în Europa: Volkswagen trebuie să plătească despăgubiri de 20 de milioane de euro către clienții din Cehia afectați de Dieselgate
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Model X, Continental GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău