• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Heripotar

  • Membru din 23.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 9 in total
  • Unghiul din care am vazut reluarea nu permite sa vezi exact ce s-a intamplat. Daca face cineva rost de un link cu fimarea incidentului dintruna din masini poate ne lamurim civa a gresit. Renault a fost surpriza weekendului - toata lumea de acord? :D
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
  • Ferrai au probleme pe ploaie din cauza ampatamentului mai mare decat concurentii. Ceea ce castiga ei pe uscat cu acest sasiu pierd pe traseu ud si foarte ud. Un ampatament mare are un caracter subvirator daca spatele nu impinge mult. Din cauza acestui caracter subvirator Kimi are prestatii sub Massa anul asta.
    Dennis: "McLaren este superioara pe ploaie"
  • Fernando a fost tatal lor in cursa asta. Pe un circuit nou un pilot care e bun pe setari face diferenta si Fernando tocmai a demonstrat ca e number 1. Masinile Mclaren cu toate ca beneficiaza de aerodinamica, tractiune, frane si motor de top nu a reusit, in cursa, multe tururi foarte rapide. Anul viitor intra in ecuatie si inginerii (care cu datele culese in cursa) vor trasa setup-ul masinii in mare - degrevindu-i pe piloti de sarcina asta (mai ales pe aceia care nu se pricep - a se citi Hamilton). Massa n-o fi cel mai tare driver insa spre deosebire de Kimi care a plecat de la boxe cand erau 2 becuri rosii aprinse alta data - el a plecat la lumina verde. Montezemolo cred ca scotoceste prin contractele pilotilor lui clauze prin care sa-l aduca pe Nando mai devreme de 2011 la Ferrari.
    Alonso castiga magistral in Singapore
  • Nici una din masini nu are aceleasi setari si nici aceiasi rezistenta aerodinamica la inaintare. Pentru un timp bun in cursa echipele incearca in primul rand sa-si echilibreze punctele slabe ale masinii lor astfel pierzand cel mai putin timp. Unii au probleme cu franele sau cu echilibrul masinii in curbe si incearca setari care chiar daca nu sunt in avantajul punctelor tari ale masini estompeaza pierderile din partea celor slabe. Din tabelul alaturat se poate observa ca Mclaren are viteze mari in anumite portiuni ale circuitului insa are cea mai mica viteza de top asta poate insemna mai multe lucruri: - setari cu apasare aerodinamica mai mare >>> viteza mai mare in viraje >>> viteza per ansamblu marita, dar nu si top speed. - sistem de tractiune foarte bun, dar motor nu foarte puternic - motor cu putere mai mare in aria 14-18.000 rotatii/min comparat cu celelalte. - motor mai puternic in comparatie cu celelalte dar cu setari mai safe adica turatii maxime mai joase pentru momentul respectiv - mai mult carburant in comparatie cu celelalte masini - presiune diferita in pneuri si multe altele. (sper sa mai adaugati si voi) Directorul tehnic de la BMW spunea ca o diferenta de 25 de cai putere la aceiasi rezistenta aerodinamica s-ar traduce in max 0.4 sec (aplicabil pe cateva circuite doar pentru ca pe majoritatea nu ar insemna mai mult de 0.2 sec). Mi se pare mult prea amatoresc facuta analiza dintre puterea motoarelor pentru o revista din domeniul auto.
    Analiza: Puterea motoarelor diferentiaza echipele
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău