• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Cu toata retinerea zic ca accidentul putea fi evitat sau macar transformat in nefatal. Un sofer atent pe langa faptul ca ar fi franat, ar fi tras de volan stanga suficient cat sa evite biciclistul sau macar sa-l acroseze cu laterala masinii. Sistemele autonome de pe masina pare nu au facut nimic din astea. Macar sa se fi dus spre limita din stanga a benzii pe care rula avand in vedere ca pietonul se indrepta spre dreapta. Din pacate sistemele au dat chix intr-un caz si un mod elementar: nu au reusit nici macar sa vada pietonul.
    ANALIZĂ. Primul clip al accidentului fatal cu mașina autonomă Uber: când tehnologia dă greș, instinctul de conservare ar trebui să evite un astfel de accident
  • @pipo Cred ca nu e numai vointa AM. Pur si simplu cam asta ofera dealerii spre test catre presa. Asta se cere asta ofera. In plus, testul de fata mi se pare relevant pentru a vedea cum se comporta tehnologia hibrid pe o masina de talia asta. Oricum ... 100k euro...
    Popularitate neașteptată
  • Ha!... Cel mai mare producator mondial de masini, reuseste doar 4.4% cota de piata in Europa. Asta spune multe despre cat de competitive sunt masinile lor cand le pui in concurenta cu cele europene. Daca luam in calcul si vanzarile "fortate" de hibride (prin stimulente oferite de anumite state) de ~300 mii (40% din 700 mii), rezulta ca au vandut cam 400 mii din ceea ce noi prin Europa numim masini. Cam cat un model vedeta gen Clio, Golf sau Focus. De ce-s vanzarile de hibride fortate? Pai sa nu-mi spuna mie nimeni ca un om sanatos la cap si la buzunar, prefera sa dea 20 de mii pe un Yaris hibrid cand poate lua cu 15 mii un Fiesta sau Clio automat echipate corespunzator.
    Toyota va renunța la diesel în Europa până la sfârșitul anului: japonezii vor oferi totuși diesel pe modele precum Land Cruiser și Hilux
  • Pacat de Tipo. Era chiar un model reusit, cu o gama completa de modele si motorizari. Concurenta principala era formata din 301, C-Elise, Rapid si Toledo. Nici una din ele nu arata extraordinar, si nu era nici pe departe la fel de completa precum Tipo. Pacat ca nu l-au promovat mai mult ca atuuri ar fi avut din plin.
    Fiat sugerează că va elimina Tipo din gama de modele pentru Europa: "Vom continua să dezvoltăm doar Panda și familia 500"
  • @pipo Mazda 3 e un caz special. Consumul bun se datoreaza in special supramotorizarii. Motorul de 2 litri e peste mecesarul Mazda 3 care oricum e foarte usoara si aerodinamica. In legatura cu dieselul din marile orase, e gresit ca se pun toate dieselurile in aceiasi oala. Cele noi (exceptand pe toate cele mincinoase) nu au nici o legatura cu fumigenele euro 2/3/4. Din pacate orasele sunt pline de dieseluri vechi si datorita lor e stigmatizat deselul. Si mai e si "moda" eliminarii filtrelor de particule care transforma chiar si masinile noi (E5, E6) in euro 3/4.
    Volkswagen anticipează “renașterea” diesel: "Clienții își vor da seama că aceste motoare pot fi prietenoase cu mediul"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău