• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Toyota nici nu prea exista la vanzari in Europa. Iar dieselurile pe care le-a vandut si inca le mai vinde sunt cam cele mai slabe. Cine vrea diesel avea si are optiuni europene mult mai bune. Nu-i nici o pierdere.
    Toyota va renunța la diesel în Europa până la sfârșitul anului: japonezii vor oferi totuși diesel pe modele precum Land Cruiser și Hilux
  • Facand abstractie de faptul ca tocmai VW comenteaza vis-a-vis de diesel, per total au dreptate. E imposibil sa inlocuiesti dieselurile cu ce exista momentan la acelasi cost si cu aceiasi dinamica. Benzina aspirata e o gluma la dinamica si consum pe langa diesel. Benzina turbo e o gluma la consum pe langa diesel. Hibridele sunt o gluma la dinamica, pret si complexitate. Electricele sunt o gluma la pret, autonomie si incarcare. Oricat de mult i-am ura pe cei de la VW, si-i uram pentru cat de nesimtiti au fost, nu poti spune ca nu-s pragmatici in gandire. Dieselul nu are inlocuitor la acelasi pret, complexitate, dinamica si consum. Cam astea conteaza. Si sa nu aud ca e murdar, ca particule, ca NOx. Mazda a dovedit ca poate face diesel E6 fara filtre de particule si fara sa fure la teste. Sigur, nu scoade j'de sute de cai pe litru dar e arhisuficient atat cat scoate. Totul e sa nu fim ipocriti.
    Volkswagen anticipează “renașterea” diesel: "Clienții își vor da seama că aceste motoare pot fi prietenoase cu mediul"
  • Utilitarele ca utilitarele dar ce te faci cu Cherokee sau Stelvio. Le pui doar 2.0 turbo benzina ca sa pape 15-18 in oras si 8-9-10 in afara? Ma tem ca o sa cam stea prin showroom-uri. Dieselul nu poate fi inlocuit decat cu electric pur. Orice altceva nu se ridica la simplitatea, eficienta si mai ales dinamica unui diesel. Toti astia care comenteaza despre disparitia dieselului sunt oameni din industrie. Cum naiba sa nu stie ca nu ai cu ce sa inlocuiesti dieselul la aceiasi paritate de dinamism, eficienta si pret. Si solutii de tratare a gazelor de diesel s-au tot gasit, unele destul de eficiente. In fine, sunt tare curios de evolutia vanzarilor la primul temerar care o sa elimine dieselul din oferta. Taaare curios.
    Surse din companie: “Grupul Fiat-Chrysler vrea să renunțe la motoarele diesel până în 2022”
  • In materie de motorizari ati uitat sa mentionati ca se poate opta pentru GPL din fabrica pentru oricare din motoarele pe benzina, cu pastrarea integrala a garantiei. Din cauza asta e si foarte apreciata pe taxi.
    Fiat Tipo Sport: compacta italiană ar putea primi o versiune sportivă în martie
  • Infrastuctura necesara arata asa: pentru o baterie de 75kWh, cat estimez ca ar fi minumul pentru jucaria asta, capacitatea de 80% inseamna 60kWh. Ca sa incarci 60kW in 20 de minute, iti trebuie o sursa de curent cu o putere de 180kWh. Daca mai punem si pierderile inerente incarcarii, ajungem la un necesar de putere in jur de 200 kWh adica o cincime de megawatt . Daca ne raportam la un reactor de la Cernavoda care are o putere instalada de 700MWh, putem concluziona destul de usor ca se pot incarca simultan 3500 de masini de astea sau similare. Cu pierderile de transport/urcare/coborare tensiune, cifra mai fidela e de 3000 de masini ce pot fi incarcate simultan. La un parc auto de 6000000 de masini, daca le trecem pe toate pe baterii si vrem sa le incarcam simultan, ne sunt necesare inca 2000 de reactoare similare celor de la Cernavoda. Deocamdata avem 2. Sigur, scenariul e utopic dar cifrele nu sunt. Schimbarile necesare pentru a trece la o mobilitate personal complet electrica sunt mult peste simplul "gest " de a-ti cumpara o masina electrica.
    Încărcare rapidă pentru versiunea de serie a lui Porsche Mission E: 80% din capacitatea acumulatorilor în mai puțin de 20 de minute
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău