• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Ce avalansa de stiri centrate pe GPL in ultima vreme? Ba tichete rabla suplimentate pentru gpl, ba versiuni din ce in ce mai multe cu GPL din fabrica. Care o fi misterul? Cumva motorul mic pe benzina turbo, nu e mic si la consum? Cumva se refugiaza lumea de pe diesel pe ceva cu costuri cat de cat echivalente? Cumva hibridele sunt scumpute cu rezultate bune doar in oras? Cumva electricele sunt extrem de scumpe, deocamdata nerentabile si deloc un inlocuitor absolut 1 la 1 al masinilor cu motor termic? Cumva GPL-ul este o solutie de compromis pentru unele dintre neajunsurile celorlalte tipuri de propulsie (e curat, e ieftin, motorul poate fi foarte simplu deci fiabil si durabil, e disponibil imediat printr-o retea deja existenta de alimentare). Eu cred ca e un pic din toate.
    Dacia Duster este disponibil și în România în versiune cu GPL cu motor de 100 CP: prețul de pornire este de 14.900 de euro
  • Rabla plus sunt bani aruncati fix aiurea pentru o ipotetica si incuantificabila reducere a poluarii. Principalii beneficiari sunt cei bogati si foarte bogati. O familie cu un venit de 3-4-5000 lei pe luna nu cred ca oscileaza intre o masina electrica sau hibrida. Argumentul cu reducerea poluarii e inexistent pentru ca electrificarea a 0.01% din parcul auto nu schimba mai deloc nivelul poluarii. Si mai apoi poluarea urbana nu e formata doar din emisiile masinilor; mai sunt si prafuri, particule de anvelope, asfalturi etc. Argumentul cu reducerea cheltuielilor cu spitalizarea si decesele in viitor este futil. O masura activa a imbunatatirii calitatii aerului ar fi impaduririle si inverzirile oraselor dar pentru astea nu face nimeni lobby pe bani grei. O alta masura de reducere a poluarii ar fi conversia masinilor care suporta conversie, pe GPL, un combustibil chimic mai simplu, ceva mai curat si mai usor de sintetizat decat benzina sau motorina. Poate nu e o solutie pe termen lung dar pe termen scurt si mediu, rezultatele ar fi vizibile. Polonia si Italia sunt campioane la masini pe GPL, avand undeva intre 30-40% din parcul auto pe GPL. O alta masura de imbunatatire a calitatii aerului, cu dublu rol, ar fi racordarea populatiei rurale la gaze naturale pentru incalzire. Ca sa va faceti o idee, intre 40-50% din populatie se incalzeste cu lemne si nu e vorba doar de zona rurala. Sunt si orase fara incalzire centralizata sau gaz. O familie consuma undeva intre 6-10 METRI CUBI de lemne intr-o iarna pentru incalzire. La un calcul simplu 3-4 milioane de gospodarii incalzite cu masa lemnoasa ard undeva intre 25-40 milioane de metri cubi de lemn in fiecare iarna. Racordarea la gaz ar reduce masiv taierea copacilor pentru incalzire si ar lasa zeci si sute de milioane de copaci in picioare care ar continua an de an, luna de luna, zi de zi, secunda de secunda sa absoarba CO2 din atmosfera si sa elibereze oxigenul. Noi continuam sa exportam gaze la altii in timp ce pentru a ne incalzi taiem milioane de copaci si-i punem pe foc. E bine sa fim ecologisti dar e foarte rau sa fim ipocriti. Asa ca mesajul meu ramane de dezaprobare Rabla Plus, un program pentru bogati intr-o tara saraca cu buda in fundu curtii si care isi taie copacii sa-i puna pe foc iarna.
    Efectul Rabla Plus: vânzările de mașini electrice și plug-in hybrid s-au triplat în România în primele 7 luni ale anului
  • Deci cum? Am de ales sa dau 35 de mii pe un Zoe sau 15-17 mii pe un Clio echivalent si eu ar trebui sa aleg Zoe? Poate intr-o alta aritmetica in care 35 de mii nu inseamna de cel putin 2 ori mai mult decat 15 mii. Hai, allez les bleus.
    Renault Zoe, disponibil și în România cu motorul de 110 cai putere: noua versiune a mașinii electrice costă 35.000 de euro
  • Cu alte cuvinte, Mercedes a inteles mesajul calduros al pietei europene, soptit in gura mare: "bagati-va benzina undeva, dati-ne diesel ca la noi combustibilii costa dublu fata de restul lumii". Pe de alta parte, se vede ca le e un pic rusine sa mai vorbeasca in gura mare despre diesel. In momentul lansarii, cand era eveident ca toata presa o sa fie cu ochii pe ei, au scos doar benzina. Dupa ce s-au mai oprit blitzurile, au anuntat cu jumate de gura ca vor scoate si diesel. Hai ca-s simpatici cu modul in care o dau pe dupa visini.
    Mercedes-Benz Clasa G va avea și o versiune diesel: varianta G350d 4Matic va fi disponibilă din decembrie
  • Cei 2 din coada clasamantului nu au dieseluri moderne proprii .. Imprumuta motoare de pe la alti producatori europeni ca sa puna un "D" in oferta. Suzuki nu vinde masina mai mare decat Vitara care are 1,2 tone cu 1.6 benzina Allgrip. In cazul asta dieselul nu e foarte necesar. Apoi dieselul lor e cu 2000 euro peste 1.6 benzina ceea ce nu-l face foarte atragator. Toyota impinge tare hibridele pe masini compacte si mici. Masinile mari sunt exclusiv diesel. N-am vazut pana acum vre-un Hilux sau Landcruiser pe benzina. Pe masini medii si mari nu ai ce cauta cu motoare pe benzina fie ele turbo sau nu. Sunt rupere la consum si se cam taraie in cazul in care sunt la limita (Passat 1.4tsi de ex). Propaganda o sa toace dieselurile in continuare. Piata o sa-si vada cursul firesc daca nu v-a fi ingradita de reguli stupide.
    Ponderea motoarelor diesel în vânzările europene: de la 7% pentru Toyota la 94% pentru Land Rover
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău