• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ionut2015

  • Membru din 09.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 57 in total
  • Nu are nimeni nimic cu Rosberg parerea mea, dar Hamilton merge mult mai bine in calificari. Trebuie sa mai munceasca si va intelege:)
    Rosberg nu înţelege de ce este învins permanent în calificări de Hamilton
  • Dar ce ar fi dupa vreo 2-3 curse sa fie un mare WOW:))? Este un fel de joaca cu fanii F1 cred eu. Nu cred ca ar dezvalui nimeni de la Honda sau Mclaren cu cat va creste puterea motorului in realitate:P. Hai sa urmarim pana la capat si sa vedem. La finalul campionatului vedem daca dam drumul la critici:))))
    Honda neagă îmbunatăţirea motorului cu 45 CP: "Vom câştiga doar 15 CP"
  • @alex si andrei. In legatura cu turatia va cam inselati si am sa va explic si de ce. Fiind vorba de un motor diesel procesul de amestecare este foarte influentat de gazele rezultate din faza precedenta asta insemnand ca in aceasta perioada viteza de ardere din cilindrii depinde de viteza formare a amestecului. Viteza de formare a amestecului este mai mica decat viteza de ardere. Deci in zonele cu concentratii ridicate de combustibil, datorita presiunii si temperaturii ridicate are loc un fenomen de cracare in urma caruia hidrocarburile pierd hidrogenul iar fulgii de carbon prin aglomerare formeaza funinginea,. Deci, funinginea apare ca drept umare a ineficientei utilizarii oxigenului in camera de ardere, asta inseamna ca sansele tale sunt nule ca sa ai o ardere fara fum la motorul diesel. Deci ca mergi turat sau subturat tot nu scapi de particulele de fum. Insa, TURATIA are totusi rolul ei, atat in procesul schimbului de gaze cat si asupra depunerilor de funingine. Cert este ca avem o crestere a presiunii de evacuare odata cu cresterea turatiei. Acum, trage singur concluzia ce se intampla in domeniul turatiilor scazute si in domeniul celor ridicate. La turatii scazute o mare parte din funingine nu va fi evacuata ci va fi acumulata in turbina, EGR, DPF etc, iar odata cu cresterea turatiei si mai ales la accelerari, unde se duce? Afara pe teava de esapament.Deci cum e mai bine? Pentru cel care proiecteaza motorul ideal e sa elimine complet arderea cu fum la diesel insa pana acum nu se ajuta decat de DPF pentru ca nici in atmosfera nu mai ai voie sa o lasi ca cica sunt cancerigene, dar pentru mine ca utilizator mai bine dau afara cat de multe pot. De cate ori nu ati vazut la autoturismele echipate cu diesel, fum in spate la accelerare? Sper ca am fost explicit.
    Test de consum cu Honda Civic 1.6 diesel: doar 2.9 litri pe ruta București-Sinaia-București
  • http://acurazine.com/forums/performance-parts-modifications-112/3-80-final-drive-910949/page7/ - pentru cei care vor sa vada si cu ce cutie de viteze este imperecheat motorul acesta de pe Civic. Si asta are ceva particular fata de alte cutii de viteze de pe piata(descoperiti singurei). Nu veti gasi pe Golf sau oricare alt concurent direct al sau o cutie de genul. Asta este asa ca si info....
    Test de consum cu Honda Civic 1.6 diesel: doar 2.9 litri pe ruta București-Sinaia-București
  • @mowgli. Discutam de cel mai usor motor diesel de 1.6 de pe piata, un motor care are un bloc din aluminiu de tip "open deck"(peretii cilindrilor acestui motor sunt subtiri). Deja nu ai de unde sa iei un motor de 1.6 diesel similar, deci cu ce il compari? Aparent ai putea spune ca speranta lui de viata ar fi infima si cu toate astea este garantat 1 mil. de km. Este un motor foarte bine optimizat din punct de vedere mecanic si despre care se spune ca are pierderi prin frecare comparabile cu ale unui motor pe benzina, Motorul insusi, la prima vedere, daca nu ai sti ce tip este (benzina sau diesel), uitandu-te la blocul motor s-ar putea sa ai impresia ca te uiti la un motor pe benzina. Avantajul motorului este ca are capacitatea de a ajunge foarte usor la temperatura optima de functionare ceea ce reprezinta un avantaj mare, mai ales fiind vorba de un diesel. Atat piesele aflate in miscare de rotatie cat si cele aflate in miscare de translatie au fost gandite extraordinar de inteligent astfel ca sunt compacte si usoare ceea ce e clar ca vorbim de momente de inertie mai mici(cuzinetii au o constructie aparte, mantaua pistonului de dimensiuni reduse fata de ce am vazut la alte motoare diesel, arborele cotit foarte compact dat fiind faptul ca si distanta intre cilindrii este vizibil redusa etc).Nici nu are rost sa discutam de partea de admisie si evacuare etc. E suficient sa ridici capota sa te uiti si apoi sa te uiti si la concurentii directi. Iti vei da seama imediat. Ar fi multe de adaugat dar ca sa-ti dau un retur asupra benchmarking-ului : " Un motor destul de scump pentru un vehicul care nu lupta in clasa premium". Perere personala : Daca avea si arbori de echilibrare(asta ii mai ridica putin masa ca si inconvenient) si injectoare piezo era de nota 20. Dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nici nu are nevoie.
    Test de consum cu Honda Civic 1.6 diesel: doar 2.9 litri pe ruta București-Sinaia-București
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău