• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Jarno

  • Membru din 31.10.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Foarte bun Sergio Perez azi, cred ca mexicanul este un David Coulthard al zilelor noastre, mai slab in calificari, dar foarte bun in cursa. Daca era britanic, avea sigur mai multe sezoane in monoposturi castigatoare. Extraordinar Max si acum Red Bull poate merge in urmatoarele doua curse cu toata artileria catre ambele titluri mondiale. Sa nu uitam si ca Leclerc a revenit pe locul de drept in clasamentul general, adica in fata lui Sainz, care poate sa stea si in cap, nu o sa aiba niciodata viteza si talentul monegascului. Bravo lui ca e muncitor, e un baiat deosebit, stie sa-si accepte greselile fata de Vettel, care o arde in glume si campanii bio, atunci cand skillurile de pilot il tradeaza cu desavarsire.
    Max Verstappen câștigă în Texas și se distanțează la 12 puncte de Hamilton în clasamentul general
  • Costele, lasa-l tu pe Leclerc, ca ti-a stricat ziua Vettel cu al sau fabulos loc 18.
    Lewis Hamilton, penalizare de 10 poziții pe grilă în Turcia pentru înlocuirea motorului termic
  • Costelus, stai tu linistit, ca lucrurile nu vor sta asa cum speri tu. Amuzant cum ai devenit fan infocat al inlocuitorului lui Vettel la Ferrari, dar e de inteles ca nu-l inghiti pe Leclerc nici cu o tona de lamaie dupa ce l-a pensionat pe idolul tau. Tot presa scrie si ca Ferrari vrea sa-i prelungeasca contractul lui Charles pana in 2026, in timp ce de juniorul Sainz nu s-a scris nimic inca beyond 2022. Sezonul acesta daca ai avea ochi si pentru altceva decat Aston Martin, ai fi vazut ca Sainz a comis numeroase greseli, norocul lui a fost ca a stricat masina prin antrenamente si asta nu s-a vazut in cursa. Madrilenul e un pilot constant care sa-ti aduca puncte duminica si sa speculeze greselile celor din fata dar nu are alura de campion mondial, nu are mentalitatea necesara de a se lupta pentru pole si victorie macar 2 curse din 3 pe sezon daca masina va fi competitiva. A avut si noroc maxim la Imola cand SC i-a permis sa revina in top 5 dupa o iesire in decor si i-a distrus cursele lui Giovinazzi in Olanda si Italia fara sa aiba avarii la masina. Poate sa dea cel mai bun feedback posibil, se stie ca Sainz a ajutat fiecare echipa la care a fost sa progreseze, pentru ca apoi sa vina altii (adica Ricciardo in 2 cazuri) sa culeaga laurii. E un pilot muncitor si serios, dar podiumul norocos din Rusia nu acopera prestatia jenanta din timpul cursei cand nu a putut trece de un Gasly cu pneuri mult mai uzate. Leclerc are in schimb talentul si mentalul de campion de care vorbeam mai sus, cu o masina competitiva si-ar regasi focul si l-ar bate fara probleme pe colegul sau.
    MP al Rusiei: Lewis Hamilton ajunge la 100 de victorii în Formula 1. Dezamăgire pentru Lando Norris
  • @Yaz Nu aveai cum sa il critici pe Vettel in perioada de glorie ca iti sareau fanaticii lui de atunci in cap. La fel cum este cu Hamilton acum Ma intreb pe unde s-au evaporat intre timp. Mie mi se pare o dezamgire totala sezonul acesta al lui Aston Martin. Multi visau ca prin venirea unui cvadruplu campion mondial, masina va fi constant pe podium, ca Vettel va duce echipa mai sus decat a dus-o Perez si tot asa. Asteptari mari, reclame cu James Bond, acum la Peroni, marketing din greu si performante ioc. Este normal sa faci putin misto si de Vettel cu ocazia asta. Spera el sa ii bata pe Ferrari pe pista, sa isi ia revansa, cand Sainz junior l-a facut uitat in mai putin de un sezon.
    Sebastian Vettel și Lance Stroll rămân la Aston Martin și în 2022
  • Pentru @ferr1 Foarte bine ca Max nu a trecut pe la scoala, nici nu ii trebuie din moment ce a crescut prin paddock, princ garaje si printre karturi de mic. Scoala este o mizerie, o toxicitate de mediu unde copiii sunt incurajati sa se lupte intre ei precum cocosii si sa fie distrusi emotional. Max n-are frici, n-are complexe. Oricat incearca Hamilton si cu Wolff sa puna presiune pe el, sa-l intimideze, sa-l termine psihic, olandezul ramane acolo ca un ghimpe in coasta britanicului. Cat despre Leclerc, esti un ditamai habarnistul, fix campionii consacrati de care zici tu au distrus Ferrari, un Alonso care arunca cu noroi in ei in 2006, pentru ca in 2008 sa se linguseasca ca un mielusel la portile din Maranello cand a vazut ca Renault-ul ING nu ii poate aduce pe cinstite nici o victorie. El a stat 5 ani si n-a facut nimic, iar apoi a venit Vettel 6 ani, cu glumele lui infantile de se visa urmasul lui Schumacher cand el la Ferrari a facut niste greseli de Luca Badoer. Vettel care pentru a se pune bine cu britanicii era in 2019 mai dispus sa se loveasca cu Leclerc decat cu Hamilton. Ai sa vezi ca tu ca Ferrari vor ajunge departe cu Leclerc si Sainz. Toate la timpul lor!
    Dublă McLaren la Monza. Daniel Ricciardo câștigă pentru prima oară din 2018
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău