Lewis Hamilton, penalizare de 10 poziții pe grilă în Turcia pentru înlocuirea motorului termic

de Alexandru Monenciu
Vineri, 08.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a primit o penalizare de 10 poziții pe grilă în Marele Premiu de Formula 1 al Turciei. Monopostul britanicului a primit un nou motor termic.

Cu șapte etape rămase până la finalul sezonului, lupta pentru titlul mondial în Formula 1 devine tot mai aprinsă. În prezent, Lewis Hamilton are un avans de doar 2 puncte în fața olandezului Max Verstappen, iar cursa din Turcia nu se anunță a fi una ușoară pentru campionul mondial en-titre.

Hamilton a primit o penalizare de 10 poziții pe grilă, în Marele Premiu de Formula 1 al Turciei, pentru înlocuirea motorului termic. Monopostul britanicului a primit, de asemenea, un sistem de evacuare nou, dar această modificare nu a fost penalizată.

Anul trecut, Hamilton a câștigat etapa din Turcia, chiar dacă a pornit de pe locul 6 din grilă.

Și Carlos Sainz va porni în cursa de duminică de pe ultima poziție. Spaniolul a fost penalizat pentru înlocuirea propulsorului, aceeași penalizare fiind primită și de coechipierul său, Charles Leclerc, în cursa din Rusia.

via Formula 1

Comentarii (18)

  • Se anunta o cursa faina.

    Am aflat si eu zilele astea ca sefu' Mercedes F1 Toto e nascut 50% roman, 50% polonez. Interesant, nu? https://en.wikipedia.org/wiki/Toto_Wolff
    7 3
  • Daniel Popescu
    2021 Turkish Grand Prix first practice result

    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
    1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’24.178 26
    2 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’24.603 0.425 23
    3 16 Charles Leclerc Ferrari 1’24.654 0.476 26
    4 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’24.842 0.664 27
    5 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’24.860 0.682 24
    6 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’24.909 0.731 29
    7 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’25.347 1.169 25
    8 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’25.382 1.204 29
    9 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’25.383 1.205 25
    10 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’25.459 1.281 23
    11 63 George Russell Williams-Mercedes 1’25.685 1.507 24
    12 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’25.750 1.572 25
    13 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’25.810 1.632 25
    14 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’25.813 1.635 23
    15 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’25.863 1.685 27
    16 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’25.933 1.755 23
    17 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’26.361 2.183 28
    18 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’26.424 2.246 27
    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’26.636 2.458 25
    20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’27.019 2.841 27
    ------------------------------------------------------
    2021 Turkish Grand Prix second practice result

    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
    1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’23.804 29
    2 16 Charles Leclerc Ferrari 1’23.970 0.166 28
    3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’24.214 0.410 30
    4 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’24.373 0.569 27
    5 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’24.439 0.635 26
    6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’24.525 0.721 23
    7 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’24.660 0.856 20
    8 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’24.672 0.868 25
    9 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’24.756 0.952 31
    10 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’24.796 0.992 28
    11 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’24.882 1.078 29
    12 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’24.903 1.099 34
    13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’25.020 1.216 30
    14 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’25.060 1.256 22
    15 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’25.143 1.339 26
    16 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’25.229 1.425 29
    17 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’25.307 1.503 29
    18 63 George Russell Williams-Mercedes 1’25.358 1.554 28
    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’25.480 1.676 25
    20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’25.698 1.894 25
    6 1
  • Hamilton mai rapid decât principalii oponenți cu 0,5-1,0 sec/tur, în regim de cursă. În ritmul ăsta ajunge primul înainte de jumătate, mai ales că, se pare, Red Bull n-a nimerit setările. Dacă și mâine se menține trendul, nu-l văd bine, în continuarea campionatului, pe Max.
    Aștept să văd ce va scoate Leclerc din noul motor. Pe de o parte aș vrea să scoată cât mai mult, pentru că-i sunt suporter, pe de alta n-aș vrea să-l supere prea tare pe Costel, cu o nouă (a câta oare ?) peste Seb. Ceea ce ar duce evident la o nouă revărsare de argumente, care mai de care mai"solide", despre prostia făcută de Ferrari privind debarasarea de cel din urmă.
    4 0
  • Daniel Popescu
    2021 Turkish Grand Prix grid

    Row 1 1. Valtteri Bottas 1’22.998
    Mercedes
    2. Max Verstappen 1’23.196
    Red Bull
    Row 2 3. Charles Leclerc 1’23.265
    Ferrari
    4. Pierre Gasly 1’23.326
    AlphaTauri
    Row 3 5. Fernando Alonso 1’23.477
    Alpine
    6. Sergio Perez 1’23.706
    Red Bull
    Row 4 7. Lando Norris 1’23.954
    McLaren
    8. Lance Stroll 1’24.305
    Aston Martin
    Row 5 9. Yuki Tsunoda 1’24.368
    AlphaTauri
    10. Sebastian Vettel 1’24.795
    Aston Martin
    Row 6 11. Lewis Hamilton 1’22.868
    Mercedes
    12. Esteban Ocon 1’24.842
    Alpine
    Row 7 13. George Russell 1’25.007
    Williams
    14. Mick Schumacher 1’25.200
    Haas
    Row 8 15. Daniel Ricciardo 1’25.881
    McLaren
    16. Nicholas Latifi 1’26.086
    Williams
    Row 9 17. Antonio Giovinazzi 1’26.430
    Alfa Romeo
    18. Kimi Raikkonen 1’27.525
    Alfa Romeo
    Row 10 19. Nikita Mazepin 1’28.449
    Haas
    20. Carlos Sainz Jnr No time
    Ferrari
    0 1
  • Costel
    Charles L'echec: "Al treilea în grilă este cam ciudat. ”

    "Pentru Q2 - evident, mulțumită lui Carlos pentru remorcare, altfel ar fi fost puțin strâns să ajung la Q3 cu traficul pe care l-am avut în ultimele trei viraje", a spus L'echec.

    L'echec speră că performanța sa de "calificare puternică îi va oferi șansa de a termina pe podium.":-))
    „Orice este posibil”, a spus el. „Sper că în condiții bune, ca astăzi, sau chiar mai bine decât calificarea, ar fi grozav."

    „Dacă este mai umed!!!, atunci simt că ne-am putea lupta puțin cu set-up-ul meu.":-))

    „Anul acesta, nu este atât de interesant, luptând pentru locul șase în campionatul piloților. Așadar, sperăm că vom lupta pentru o poziție mult mai bună foarte curând. ”
    1 8
  • Final Race:
    Hamilton- pam, pam!
    Costel&Vettel- pam, pam
    :))))
    0 0
  • bobita
    Mulţumiri, Daniel Popescu
    4 1
  • Mai nene, penibilitatea asta a ta nu te doare ? Deloc, deloc ? Sau te face sa te simti bine, implinit, satisfacut, etc, etc ? Te pomenesti ca ai si vreo ... cand aberezi la scena deschisa ! Ca prea tare bati campii ca sa nu fie ceva in neregula cu tine !
    3 1
  • bobita
    @DAV, lasă că e Stroll cu 10 locuri mai sus...
    4 1
  • Am uitat, comentariul anterior era pentru Costel.
    1 1
  • Dragilor, e pentru a nu știu câta oară când mi se șterge comentariul împotriva britanicului și a Costelușului. Și nu poți zice că am folosit cuvinte vulgare, l-am scris și-l mai scriu odată!
    "Final race:
    Hamilton-pam, pam!
    Costel&Vettel- pam, pam!"

    Atât a fost!Vi se pare nepoliticos, că am încălcat vre-un regulament? Mie mi se pare bătaie de joc asupra mea din partea admin-ului acestui site. Pe cuvânt!
    4 0
  • Aha! Acum, după câteva minute, s-a simțit atacat și i-a revenit mintea la cap...
    Rușiniiiiicăăăăă!
    2 0
  • @bobita
    Am văzut că multiplul șampion a terminat doar în fața desculților de la Haas. Onorabil totuși pentru condiția lui și demonstrație de pilotaj virtuos. Ca să nu mai vorbim de o strategie strălucitoare !
    2 0
  • Costele, lasa-l tu pe Leclerc, ca ti-a stricat ziua Vettel cu al sau fabulos loc 18.
    8 0
  • Kimi a terminat înaintea lui Ricciardo.Kimi este dator să continue cariera şi anul următor.Kimi şi cu Bottas sunt perfecţi să ducă alfa romeo la un nivel superior.Kimi nu şi-a spus ultimul cuvînt.
    0 0
  • Stroll pe 9 Vettel pe 18. Costel, un comentariu avizat te rog. In altă ordine de idei, cred ca omul zilei a fost Perez. Din pacate pentru RBR lucrurile nu arată roz
    2 0
  • Ferrari inca o data si-a dat in cap singura ca si echipa, il chemi intai pe Sainz desi ar fi trebuit pe Lecrerc, chiar si asa...ii ruinezi cursa lui Sains cu o oprire de tot kktul iar pe Charles ii bagi la boxe dupa 10 tururi dupa ceilalti. Sainz putea termina linistit pe 6 daca nu ii ruinau oprirea la boxe.
    In alta ordine de idei, Gasly un papagal de l-a agatat pe Alonso acolo, mi-ar fi placut sa revad un duel ca la Hungaloring intre Alonso si Hamilton, ca restul muierilor de pe circuit se dadeau la o parte, nici macar Gasly care de obicei era mai naravas, probabil ii era frica sa nu mai prinda o penalizare.
    Vettel a lu' Costel, a incercat el sa plece cu slicuri crezand ca face cascaval din branza cand toti se plangeau ca nu ar avea sanse cu ele, asta se cheama disperare. Ricci pe nicaieri, Perez chiar nu credeam ca se duela atat de mult cu Hamilton si sa aiba si castig de cauza! Poate de acum incolo va avea aceleasi sanse vs Hamilton dar daca nu e in primii 2-3, degeaba. Mi-as dori asta ca sa vada si Hamilton cum este ca adversarul sa aiba coechipier pe masura ca in 2016-2019, s-a cam jucat Bottas cu Vettel, Lewis isi vedea de curse linistit. Mi-as dori sa mai castige si altul cu ajutor de la coechipier!
    Pe de alta parte, daca Lecrec si Lewis nu schimbau, e posibil sa fi terminat pe 2 si pe 3.
    4 0
  • Costel
    @!!!,
    auzi desteptule, aberatii a rostit monegascul, eu nefacand altceva decat sa traduc spusele lui oferite dupa calificari....
    ...uite aici, convinge-te singur:

    https://www.racefans.net/2021/10/09/third-on-the-grid-is-a-bit-strange-admits-leclerc/
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru