• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Bai baieti - ca sa vedeti cum a stat treaba: "Kobayashi then dropped a lap behind the sister car when he missed his lap to pit for fuel, obliging him to cruise round for half a lap or so and earning the #7 car a pair of late penalties for exceeding the mandated 11-lap stint." Atunci a fost discutia ca japonezul din #7 nu a fost informat ca trebuie sa intre la pit. Acum, ca tot laudati mocofanul de Alonso care nu a fost capabil sa ia un titlu cu Ferrari, e strict problema voastra. Eu spun doar ca victoria lui Alonso nu a fost in totalitate pe meritul lui si daca veti avea putin cap, veti realiza jocurile de culise facute de Toyota care nu a avut tot anul 2018 un competitor serios, Audi si cu Porsche retragandu-se din competitie. Ah, ca acum la Spa au condus magistral pe zapada, da, bravo lor. La Le Mans manevra a fost simpla: penalizare pentru #7, Toyota era cu mult inaintea competitiei cu ambele masinii, iar echipa japoneza a zis sa faca reclama cu victoria lui Alonso. Le-a iesit si au obtinut dubla. PS: nu sunt fan Vettel, mai cititi comentariile mele pe blogul asta de stiri F1 inainte sa comentati voi de vettelica.
    Alonso se va retrage din anduranță după Cursa de 24 de ore de la Le Mans din iunie: "Voi explora noi aventuri împreună cu Toyota"
  • Uhm, vrei sa spui ca ti s-a oferit victoria in WEC. Din cate tin minte, celalalt echipaj a mers mai bine ca voi si cineva a dat ordine sa o lase mai moale, ca sa castigi tu. Hai sa o lasam, ca macane.
    Alonso se va retrage din anduranță după Cursa de 24 de ore de la Le Mans din iunie: "Voi explora noi aventuri împreună cu Toyota"
  • Asa a mai trancanit unul care nu performa cu o caruta de McLaren. Acum alearga dupa triple coroane and shit.
    Vettel nu exclude retragerea din Formula 1 la sfârșitul sezonului 2020: "Competiția devine mai mult un show și o afacere decât un sport"
  • Ba pardon, sunt modificari aduse in 2015 la engine-ul jocului. Din 2015 nu s-a mai schimbat mare lucru. ;)
    Primul trailer pentru noul joc F1 2019: monoposturile vor putea fi personalizate, iar lansarea are loc în 28 iunie
  • Sperante mari de la Mick Schumacher. Numele familiei are o stafeta destul de ridicata prin prisma tatalui sau. Nu are acelasi stil ca al lui Schuey dar inca e copil in comparatie cu taica-sau. @VitelulCabrat - ai partial dreptate: altii cu tati mai putini celebri erau/sunt in F1 la varsta lui. Insa trebuie sa mentionam doua aspecte: - acei tati mai putini celebri sunt sanatosi si au putut sa insufle copiilor sai anumite aspecte care i-ar fi putut ajuta sa fie mai buni si sa ajunga in F1; - unii dintre acei tati au investitit financiar pentru locul in F1 al copiilor sai. Mick e acolo pe fortele lui. In perioada in care putea invata meserie de la taica-sau, adica 14 ani, seniorul a avut acel accident oribil si nu mai e omul pe care il stiam noi.
    Mick Schumacher, campion în Formula 3: "Sunt recunoscător că trăiesc acest vis"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău