• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • @vasileo_75 am priceput aluzia, dar totusi Mercedes a progresat. Ferrari nu mai este nici macar la o zecime ca inainte. A cazut jos de tot. Tipic Ferrari dupa jumatatea sezonului.
    Bottas, pole position în Rusia după o ieșire în decor a lui Hamilton! Vettel și Raikkonen ocupă linia a doua a grilei de start
  • Ferrari se duce pe conducta. Jumatate de secunda... e enorm.
    Bottas, pole position în Rusia după o ieșire în decor a lui Hamilton! Vettel și Raikkonen ocupă linia a doua a grilei de start
  • @mircea badea Prost idol ai. :) Nu stiu ce e in mintea lui Vettel, dar dupa gafele de anul asta, clar nu va reusi sa surmonteze cele 40 de puncte pe care le are Hamilton in fata.
    Vettel are planuri ambițioase pentru a obține titlul: "Obiectivul este să câștigăm toate cele șase curse rămase"
  • Helmut Marko a tinut sa infirme stirea cu Mick. Nu e in planurile lor.
    Ocon, cel mai talentat pilot care riscă să părăsească Formula 1: au mai rămas 9 locuri disponibile pe grilă în sezonul 2019
  • Nu stiu de ce il huleste lumea pe Raikkonen. A fost chemat la pit prea devreme. Ferrari si-a luat teapa de la Mercedes care le-a aruncat mecanicii in ochi. Greseala a fost de la tacticieni, nu de la Raikkonen, era normal sa aibe performanta asta, cand gumele lui Hamilton erau cu 8 tururi mai fresh. O oarecare dovada: Hamilton a trecut de Raikkonen cand mai erau fix 8 tururi. Acele 8 tururi au facut diferenta. De altfel, ne tot vaitam ca Raikkonen e prost ca nu a trecut de Bottas, dar la momentul respectiv Bottas scotea timpi asemanatori cu Raikkonen si cu Hamilton, dar pe gume imbatranite. Nici Hamilton nu a reusit sa treaca de Raikkonen cat timp gumele sale inca erau in parametrii optimi, desi era mai rapid. Poate nu ne uitam la aceleasi curse, insa Raikkonen chiar a tras cat a putut. Problema a pornit clar de la inginerii Ferrari care nu sunt capabili sa gandeasca o strategie ca lumea. Probabil ca au mizat pe un alt SC de-a lungul cursei, nu stiu, dar au comis-o artistic. Ca tot suntem la episodul gafe, nici cu Vettel nu mi-e rusine. In sicana aia cu greu ies doua masini in paralel. Vettel putea incerca un atac ulterior, daca il lasa pe Hamilton sa treaca in acel moment.
    Hamilton a câștigat cursa de la Monza după un acroșaj la start cu Vettel și o depășire asupra lui Raikkonen. Bottas a completat podiumul
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău