• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • "La rândul său, Sergio Perez a inițiat un atac la adresa lui Vettel în startul cursei, însă a reușit doar să-l depășească pe coechipierul Sergio Perez. " Huh?
    Vettel a câștigat cursa de la Spa-Francorchamps! Hamilton și Verstappen au completat podiumul
  • 1. Fanii Vettel sa o lase mai moale cu acuzele la Raikkonen, cum ca din cauza lui a pierdut Vettel gumele si ca din cauza asta a intrat in parapet. Conditiile meteo si neatentia au cauzat asta. Raikkonen a zis clar: "Vrei sa il las? Doar zi-mi!" - omul a fost fair si a vrut mesaj clar, nu cu subinteles. Daca Vettel nu se vaita ca i se duc gumele (cand putea sa mearga la 2 secunde in spatele lui Raikkonen linistit), cursa putea avea alt deznodamant. S-a grabit sa ajunga in parapet, probabil, cateva tururi mai tarziu. In momentul cand Vettel s-a vaitat ultima oara, inainte ca Raikkonen sa ii faca loc, cel din urma scosese cel mai rapid tur. Asa ca e o idee sa o lase mai moare. Nu am fost de acord cu expresiile "fetita" si "campion de carton", dar astazi chiar a fost fetita. 2. Ferrari si Mercedes au aratat azi ca doua echipe fara coloane vertebrale - competitia este criticata din cauza lipsei de depasiri si lupte pe circuit, iar maimutareala cu "Seb is on another strategy" si "Maintain position" sunt niste glume infecte. Bottas, dpmdv, trebuia sa castige astazi. Atacul la Hamilton era superb si pilotii ofereau un duel interesant daca nu se bagau gainarii de la pit. 3. Oficialii au aratat ca sunt partiali anul asta. Ferrari a fost penalizata aspru in ultimele incidente in timpul cursei, dar iesirea subita din pit lane a lui Hamilton nu a fost penalizata. Ce spune Whiting este egal cu zero din momentul asta. Imi pare rau, dar cand intri la pit iar in ultima secunda tai linia continua, tai iarba si revii pe circuit, fara sa fii penalizat cu macar 5 secunde, arata faptul ca nu exista impartialitate in aceasta competitie. Sa ii dai doar avertisment pentru manevra asta e o aberatie si insulta multi consumatori fideli de formula 1. 4. Cursa a fost frumoasa, in final.
    Hamilton produce surpriza: britanicul a câștigat în Germania după ce Vettel a abandonat pe ploaie
  • Inainte de startul cursei, dialog intre Ferrari si Raikkonen: "Kimi, uite ce trebuie sa faci. Faci un voodoo ca Hamilton sa porneasca aiurea si sa piarda 2 pozitii. Vezi ca in virajul 3 trebuie sa blochezi rotile pe franare, virat spre dreapta si sa il lovesti pe Hamilton in roata dreapta spate, iar tu sa nu iesi din cursa sau sa avariezi monopostul. Clar?" Dupa 2 minute de la startul cursei, Team Radio intre inginer si Kimi: "Asa, bravo Kimi! Te mai tinem un an, facem contractul maine!" Realizati cat de imbecil suna, nu? Incidentul de la start a fost involuntar, reveniti-va. De altfel Kimi si-a acceptat eroarea, a primit 10 secunde penalizare si si-a vazut de cursa. Pentru un incident similar Verstappen a luat 5 secunde penalizare cand a intrat in Vettel. Exact la fel. Raikkonen a luat 10. Motivele nu am sa le discut, a dat Whiting o declaratie cu privire la motivul pentru care au fost 10 si nu 5. Jenanta reactia unui multiplu campion mondial: - nu saluti publicul la finish - nu acorzi interviuri, desi FIA amendeaza astfel de comportament - acuzi competitia ca te-a lovit deliberat pentru a te scoate din cursa, desi tu, ca un berbec, ai ratat startul. Pilot bun e. Ca om, e o scarba.
    Spectacol la Silverstone: Vettel a câștigat cursa, Hamilton pe locul doi după un acroșaj cu Raikkonen în primul tur
  • Bun, sa vedem daca Sauberul va fi cea care ii va inlocui pe RBR in Q3-uri incepand cu 2019.
    Red Bull renunță la parteneriatul cu Renault și va utiliza motoare Honda din 2019: "Obiectivul este să câștigăm titluri mondiale"
  • Doar alonso a castigat? Pe restul "da-i in p**a mea"?
    Fernando Alonso câștigă cu Toyota cursa de 24 de ore de la Le Mans 2018
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău