• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Anul acesta, punctul forte la monoposturi va fi "viteza" pura, acesta fiind cuvantul de ordine in sezonul 2011, prin reintroducerea KERS cat si aceasta aripa spate ajustabila. Puteau sa lase si F-Duct, combinat impreuna cu aripa spate, prin intermediul unui singur buton. Ar fi rezultat, teoretic o viteza mult mai mare, de ~25Km/h. Ma intreab?? La activarea aripii spate, nu se pierde din apasarea aerodinamica pe trenul spate? Unul cred ca apasarea va fi mai redusa, dar pe linii drepte, acolo unde se va activa, nu este nevoie de o apasare ridicata comparativ cu o zona virajata.
    FEATURE: Regulament 2011: Aripa spate ajustabilă
  • este intr-adevar unul din sponosrii principalii Ferrari inca de anul trecut o data cu venirea lui Alonso. La McLaren au o participarea mai mica, de aici si faptul ca logo-ul lor nu este vizibil pe monopost, ci doar pe combinezoane si casti.
    Santander şi-a prelungit contractul de sponsorizare cu McLaren
  • exulta de bucurie "poneii" gen LIVE, cand Alonso scoate un timp ceva mai bun in niste teste care nu sunt conculdente deloc, mai ales ca este prima runda. Vettel baga tare acum, doar doar ca-i vor speria inca de pe acum pe rivali. Ei chiar cred ca vor mai beneficia de un an asa fructuos ca cel de anul trecut....Deja incep sa fie ingrijorati, cel putin dpdv al faptului ca anul asta motorul si mai ales KERS-ul vor avea o influenta mult mai mare in performanta monoposturilor, capitol la care se simt deficitari fata de kit-ul Mercedes cat si fata de cel Ferrari....Anyway...sa inceapa o data Marele Circ ca nu mai am rabdare :o)
    Vettel continuă să fie cel mai rapid în testele de la Valencia
  • motorul Mercedes va suna bine ca intotdeauna :P Nu ca cel Ferrari s-ar auzi mai prost.... Anyaway, Mercedes engine has a unique sound...:)
    GALERIE FOTO şi VIDEO: Primul test pe circuit cu noul Ferrari F150!
  • Cred ca ati gresit sectiunea cu aceasta stire despre WRC in cadrul topicului de F1 :P
    Solberg speră să termine pe podium Raliul Suediei
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău