• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kotegaeshi

  • Membru din 20.03.2016
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 554 in total
  • Sper sa nu se adevereasca vorba aceea " orice minune dureaza 3 zile"
    Pasagerul din dreapta, ignorat de constructorii auto la nivel de siguranță: americanii au descoperit diferențe majore între cele două părți ale mașinii la testele de impact
  • Subaru asta , forester , nu este celula de acum 7 sau 8 ani.Este cu totul si cu totul alta masina.Tu, expertule(se stie cine esti), nici macar pe cel de acum 7 ani nu l-ai vazut . De cel nou nici nu mai intreb.
    Pasagerul din dreapta, ignorat de constructorii auto la nivel de siguranță: americanii au descoperit diferențe majore între cele două părți ale mașinii la testele de impact
  • Foarte interesant.Daca stam si negandim un pic la Subaru, ce putem spune? In Japonia , toate masinile au volanul pe dreapta, deci partea soferului este protejata mai bine, iar partea stanga nu.In america cea supraponderala , volanul masinilor este pe stanga, parte care este foarte protejata. Cum dracu vine asta? Toyota? In caz de accident, pasagerul din fata se va alege cu o gramada de fiabilitate in mufa ,dupa un accident frontal. Si un pic de schije takata. @sam ai dreptate.Americanii au masini mai bune, pentru ca pasagerii sunt niste super....eroi. Nah!
    Pasagerul din dreapta, ignorat de constructorii auto la nivel de siguranță: americanii au descoperit diferențe majore între cele două părți ale mașinii la testele de impact
  • @ignis, tu stii cat castiga un chinez care lucreaza in sectorul privat? 4000 si ceva de dolari pe an. "bugetarii" castiga cam 8000 dolari pe an.Taranii au cam 2000 dolari pe an. De ce crezi ca toti se duc sa investeasca in China?
    Nu e România, e China: Tesla ar putea investi 4 miliarde de euro într-o fabrică în Shanghai
  • @hans, toyota nu este deloc novice sau nu sunt novici in motor sport. Au chiar rezultate remarcabile. Nu are rost sa dai cu rahat in ventilator......Au chiar niste motoare de cometitie extraordinare. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_in_motorsports http://www.toyota-global.com/company/history_of_toyota/75years/data/automotive_business/products_technology/motor_sports/index.html
    S-a scris istorie la Le Mans: A 18-a victorie Porsche din istorie după ce germanii au depășit Toyota cu 3 minute înainte de final. Ford, victorie le revenire în clasa GT
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău