Scorpioane tata, te las sa te ''destrabalezi'' in continuare ascultand manele pe scaunele de' piele la VW-ul ala cu sclipici , pardon TE DE IU-ul ala rebrenduit......pardon Porsche parca se numea .....UPS ce coincidenta :))))))
@@sam, Tu trebuie sa fii unul din ''anonimii frustrati'' . Stiu ca adevarul doare, dar marca voastra mult iubita Vozvagan nici locul 3 nu se stie daca va mai ''pupa'' anul acesta sau poate multi ani de acum incolo. Nu ii tin partea userului @sam 93, dar nici cu ''haterii'' penibili nu tin. Acum sominic usor !
Felicitari Toyota! Mercedes si BMW nici macar la stadiul de concept nu sunt. VW nici nu are nimic in comun cu ''Ecologia'' , iar Haudi si Porsche sunt la ani lumina de a crea asa ceva. Viitorul Lexus LS va dispune de tehnologia Fuel Cell, cea ce-i va consemna titlul de cea mai verde limuzina full-size, asta ca sa nu mai zic de tehnologii.
In primul rand multumesc pentru raspunsul civilizat. In al doilea rand iti respect parerea cu toate ca e cam gresita. Hai sa-ti zic dc. Iti voi raspunde pe rand :
1. Citez > ''Pt. mine marci serioase sunt cele care au ceva traditie in spate, folosesc materiale bune pe masinile lor, motoare perfromante dar si eficiente (economice) in acelasi timp ''
Pai aceasta fraza are mai multe ramnificatii de raspunsuri :
A. In prezent nu se mai pune accent pe traditie ( a se vedea scandalul ''dieselgate'' )
B. Materiale bune folosesc cam toate marcile premium, conteaza doar cum sunt finisate/asamblate.
C. Nu exista motor care sa fie si performant si eficient ( mai ales ca vb de niste supercaruri la care consumul sau economia conteaza prea putin )
2. Citez > ''ai vazut cat plastic se foloseste la masiniel americane ? Si ce plastic...nu vei vedea asta la noile VW, Audi , BMW, Mercedes, Porsche, Maserati si alte masini mai exclusiviste'' . Aici sunt total de acord cu tine, am mers in Chrysler 300C si Dodge Nittro, iar materialele sunt la nivel cu Dacia , nici macar manerele de deschidere usi nu sunt cromate. Insa, cand ne referim la modele precum Cadillac CT6, CTS, ATS ori Chevrolet Corvette sau Dodge Viper, acestea au materiale chiar mai bune decat au marcile geramne.
3.Citez > ''Sunt de acord ca Lexus si Infinity fabrica masini OK din toate pct. de vedere. Dar acel design e cam badaran''. Aici, este strict parerea ta, deci e OK, e treaba ta daca iti place sau nu. Insa poate ar trebui sa stii ca ''premium'' se rezuma si la DESIGN sofisticat, fiindca asa si Loganul este ''masina'' , deci ?
4. Citez > ''Nu folosesc chiar cele mai fine materiale si mai au mici scapari'' . Serios ? Cand ai spus asta ce modele ai luat in consideratie ? Tota gama Lexus vs toata gama Mercedes ( sa zicem ) ? Pai iti spun eu : un A class este net inferior unui CT200H la finisaje . Dc ? Pai probabil ai observat cum se observa tabla vopsita la interior in culoarea caroseriei lui A class cand usile sunt inchise . Probabil nu stiai ca Lexus este sinonim cu maiestria artistica, iar uzinele lor sunt renumite pe plan mondial pt tehnologia avansata ( Lexus este singurul producator de masini care foloseste pentru testarea masinilor si un simulator(cauta pe youtube Lexus simulator sa vezi tehnologie ca in industria aeronautica(inclusiv NASA) ) , procesele inovatoare ( de altfel singurul producator de masini care foloseste lasere de foarte mare precizie(milimicronica) in taierea pieselor astfel incat acestea sa se imbine perfect ) si inalta calitate. Deci despre ce ''scapari'' vorbesti ? Tu cand postezi tte bazezi pe un caiet de sarcini reale sau doar spui sa te aflii in vorba ? Ai auzit de Uzina Tahara ? Lexus este singurul brand premium care asambleaza la el acasa ( nu in China si in alte tari precum face Mercedes, Audi, Porsche , BMW ) . Stiai ca modelele Lexus sunt asamblate manual ? Exact ca Bentley si Rolls Royce. Ai auzit de maestrii artizani, pe nume ''takumi'' in japoneza. Hai sa-ti zic : Totul a început acum câţiva ani, cu introducerea a 10 Takumi - sau maeştri artizani - la uzina noastră Tahara, acolo unde se fabrică, alături de altele, modelul vedetă LS.
Takumi – un vechi cuvânt japonez care poate fi tradus aproximativ prin „artizan” – sunt deosebit de respectaţi în întreaga industrie auto. Sarcina lor principală este să se asigure personal, vizual şi tactil, că maşinile care ies pe porţile uzinei Tahara sunt construite şi finisate la standarde inegalabile. Mai există şi un alt beneficiu: abilităţile lor au fost digitizate şi programate în multe funcţii robotizate, ridicând standardele de precizie la un nou nivel. Fiecare dintre cei 10 Takumi de la Tahara îşi aplică talentul într-o anumită zonă. Iată o prezentare rapidă a trei dintre domeniile principale.
Poate ne spui si cum un model Porsche nu ofera in secolul 21 A/C si radio in entry-level........deci ''premium'' neica :))))
La fel cum a zis si Jeremy Clarkson cand a testat noile modele ale acestei marci : '' Să deţii un Lexus înseamnă mult mai mult decât a avea o maşină - este ca atunci când eşti membrul unui club exclusivist. ''
PS: Din pacate, dealerii Dacia nu prea fac reduceri decat de maxim 2.000-2.500 euro ( inclus tichet rabla ). Cand am fost sa cer un test drive cu noul Logan 2, am cerut si o oferta competitiva. Dealerul abia mi-a lasat 2 mii euro din pretul de lista ( 9.100 euro ) la versiunea Ambiance , adica a ajuns la 7.000 euro. O reducere seaca avand in vedere ca 1.400 euro reprezenta tichetul rabla , deci reducerea comerciala a fost de 700 euro.
Ultimele comentarii
565 in total