Dacia lansează Logan Prestige, noua echipare de top: climatizare automată, comenzi pe uși, jante de 16 inch și semnalizatoare pe oglinzi

de Mircea Meșter
Joi, 22.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Inspirați de succesul ediției speciale limitate Logan 10 ani, cei de la Dacia lansează o versiune de echipare de top în gama celei mai vândute mașini din România. Logan Prestige oferă elemente de echipare disponibile exclusiv pe această nouă versiune.

Comenzi ale geamurilor electrice montate pe portiere, climatizare automată, geamuri electrice spate, planșă de bord cu aeratoare centrale dreptunghiulare, tapițerie cu design nou, jante de 16 inch Dark Metal și semnalizare pe oglinzile retrovizoare. Toate aceste elemente reprezintă la fel de multe cerințe pe care clienții Dacia le-au transformat de ceva vreme în listă de dorințe pentru un viitor Logan. Ei bine, Dacia le oferă începând de astăzi standard pe echiparea de top Prestige, care intră în oferta oficială a mărcii de la Mioveni.

Evident, este foarte probabil ca lista acestor echipamente să vi se pară familiară. Acest lucru se întâmplă pentru că noua echipare Logan Prestige duce mai departe succesul pe care Dacia l-a avut în 2014, atunci când marca a lansat ediția specială limitată Logan 10 ani. Modelul a fost atât de cerut de clienți, încât Dacia a hotărât permanentizarea acestei versiuni prin introducerea sa în lista de prețuri sub forma unei variante superioare de echipare. Numele său, Prestige, nu este prezent nici el în premieră în gama Logan, acesta apărând pentru prima dată pe prima generație a sedanului produs la Mioveni.

Disponibilă pe două motorizări din gama Logan

La fel ca în cazul variantei Logan 10 ani, noua echipare Logan Prestige va fi disponibilă exclusiv pe două motorizări ale lui Logan, ambele Euro 6: benzină 1.2 16v de 73 CP și diesel 1.5 dCi de 75 CP.

Sunt cele mai cerute versiuni de motorizare de pe sedanul Dacia, astfel că alegerea pare logică în contextul pieței. Prețurile de achiziție al noii versiuni de echipare de top sunt de 9600 de euro cu TVA în cazul motorizării pe benzină și de 11.700 de euro cu TVA în versiunea diesel, deci upgrade-ul de la versiunea Laureate - vârful de gamă până acum - este echivalent cu 500 de euro în plus. O fișă detaliată a prețurilor lui Logan după introducerea versiunii de echipare Prestige poate fi consultată mai jos.

CONCURS: Câștigă un test de weekend cu noul Logan Prestige

Automarket pune la bătaie pentru cititorii săi un test drive de weekend cu noul Logan Prestige. Pentru a intra în concurs, vă invităm pe pagina specială dedicată noii versiuni de top din gama Logan. 

Pentru că românii vor mai mult, vă prezentăm în avanpremieră spotul pentru noua versiune Dacia Logan Prestige!

Posted by Dacia Romania on Wednesday, October 21, 2015

Fișă de prețuri Dacia Logan (euro, TVA inclus)
1.2 16v 73 CP 0.9 TCe 90 CP 0.9 TCe 90 CP + GPL 1.5 dCi 75 CP 1.5 dCi 90 CP
Acces 7090 - - - -
Ambiance 8000 9100 9700 10100 -
Laureate 9100 10200 10800 11200 11800
Prestige 9600 - - 11700 -

 

Elemente echipare Logan Prestige (în plus față de Logan Laureate)
Exterior Interior
STANDARD
Stâlpi centrali uși de culoare neagră Climatizare automată
Protecții laterale uși de culoare neagră Geamuri electrice spate
Mască de stopuri de culoare roșu închis Geamuri față electrice cu impuls, comenzi pe uși
Bachetă decor bară spate de culoare neagră Planșă de bord nouă, culoare Carbon Foncé
Jante din aliaj de 16 inch Dark Metal Aeratoare centrale dreptunghiulare
Oglinzi exterioare cu semnalizatoare încorporate Mânere interioare uși cromate 
Proiectoare dublu optice Tapițerie nouă
Banchetă spate rabatabilă, fracționabilă 2/3
OPȚIONALE
Sistem multimedia Medianav
Harta Europei (implică Medianav)
Pack Prestige: Cruise control cu limitator de viteză şi volan îmbrăcat în piele

Comentarii (41)

  • Mi se pare extrem de ciudat sa se ofere cea mai completa versiune de echipare in compania celor mai slabe motorizari ....
    92 8
  • @misha

    Se observa cele mai sla fiindca, citez ''Sunt cele mai cerute versiuni de motorizare de pe sedanul Dacia, astfel că alegerea pare logică în contextul pieței'' asa cum scrie si in articol. In plus 1.5 DCI de 75CP e mai economic decat orice motor turbo-benzina 0,9 .
    24 29
  • Cei de la Dacia au realizat ca vor clientii un model mai echipat. Aceasta versiune ar fi trebuit sa fie disponila pentru toate motorizarile, dar si pentru MCV, si astfel ar mai fi crescut vanzarile.
    Dacia ar trebui sa umble si la gama de culori disponibila pentru caroserie si sa adauge si alte nuante, inclusiv galben.
    45 2
  • EDIT

    @misha

    Se *ofera cele mai slabe* fiindca, citez ''Sunt cele mai cerute versiuni de motorizare de pe sedanul Dacia, astfel că alegerea pare logică în contextul pieței'' asa cum scrie si in articol. In plus 1.5 DCI de 75CP e mai economic decat orice motor turbo-benzina 0,9 .
    5 24
  • Sergiu
    Si mie mi se pare o prostie. Echiparea asta ar trebui sa fie completata de cele mai puternice motorizari, nu de lesinaturile astea...
    49 6
  • Catalin
    11.700 de euro? :)))
    22 12
  • Scrooge
    Am vazut si eu varianta...10ani. E intradevar mai dichisita, defapt e Symbolul pentru export cu sigla Dacia.
    34 3
  • Soferu'
    íar ne prosteste DACIA. Astea sunt cele mai slabe motorizari, si le dau la fraieri ca sa lichideze stocul lor... incredibila politica DACIA.
    25 15
  • @Sergiu,

    Cele ''mai puternice'' motorizari actuale pt Logan nu e decat 0,9 Tce de 90 de cai, care obtine un consum ca la balamuc, iar performantele sunt oricum slabe pt o masina cu Cx nu prea bun.
    14 21
  • @Catalin & @Soferu', alti meseriasi . Lasati ca are VW Polo si noua Fabia motor de 1.0 60 de cai si costa 12 mii, in banii astia primesti o masina fara A/C , fara oglinzi reglabile electric si incalzite, fara computer bord , nici macar geamuri electrice pe fata .
    49 21
  • @mishazaitev Simplu- Varianta1.5 dci 90cp echiparea Laureate +optionale+vopsea metalizata FARA garantie extinsa ajunge deja la 13.000 euro , o suma de neconceput pana acum 4-5 ani pentru Dacia. Daca ar fi oferita echiparea Prestige cu motorul 1.5 dci 90cp. , plus optionale, ar ajunge pe la 13.500 euro. Deja e o suma periculasa. Clientii care vin direct la Dacia cu ideea preconceputa ca nu exista alta varianta la acelasi pret ar fi tentati sa caute si alternative si ar avea surpriza sa constate ca DEJA EXISTA alternative la Logan. Pentru Dacia ar fi inceputul sfarsitului - deja primul avertisment mai serios l-a primit: a pierdut o licitatie publica pentru achizitia a 400 autoturisme in conditiile in care SINGURUL CRITERIU DE ADJUDECARE A FOST PRETUL CEL MAI MIC si caietul de sarcini venea ca o manusa Loganului si Sandero-ului de 0.9. Si nu au castigat cinestie ce firma chinezaeasca ci a castigat VW !!!!!
    38 8
  • Sunt convins ca strategia celor de la dacia este sa vanda mai bine motorizarile care de fapt nu se prea cereau, dar logic era sa puna echiparea de varf pe motorizarile de varf, iar pachetul prestige ofera foarte multe la un pret foarte mic, adica doar 500 de euro.
    22 3
  • Si cand eram bucuros inainte sa deschid articolul ca va fi cu motorizarea 1.2tce, ma trezesc ca pun din nou puturosul 1.2 care si pe euro 4 se misca slabut, dapoi pe loganul model nou care e si mai greu si are si mai putini cp + jante pe 16 + pret ridicat = combinatia ideala.
    Daca era macar 0.9tce, incercam in primavara sa mi-l achizitionez, dar asa zic PAS.
    32 6
  • Dar pt voi exista o varianta mai ''cool'' nenica. Cu 5 mii iti cumperi un BeMWe SH tata cu 300 de cai putere lesinati, dar macar te poti lauda cu ei pe talon ca ai mai multi decat un Logan, chiar daca sunt lesinati in practica :)))))....si mai raman si bani de inca un x5 dizal :))))
    16 30
  • Prestige cand a aparut, era dotat cu 1.6 16v si 105cp, nu cu 1.2 16v si 73cp !
    Si asta se intampla in 2007 (105cp), iar pana in 2015 motoarele au mai evoluat, nr. de cp a crescut considerabil pe sosele, iar in acest moment avem nevoie de motorizari mai potente, nu de 73cp ! E o povara sa mergi extraurban (autostrada, dn, etc) mai tare de 100km/h cu 1.2, o zic din proprie experienta.
    47 3
  • @S, sunt de aceasi parere ca si tine. Nici eu nu inteleg aceasta politica a constructorilor de a crea noi generatii, dar mult mai slabe fata de generatia anterioara Spre exemplu Fluence ( inlocuitorul lui Megane sedan ) mi se pare ca ofera o calitate net inferioara Megane-ului sedan . Acelasi lucru si cu Logan., varianta 1.6 16V de 105CP era mult mai performant decat insusi motorul turbo de 90 cai. Probabil, Dacia considera ca a mai crescut calitatea si numarul de dotari, iar pt a lasa pretul cat mai low ofera niste motoare mai putin potente decat varianta anterioara de Logan.
    12 18
  • PS: Din pacate, dealerii Dacia nu prea fac reduceri decat de maxim 2.000-2.500 euro ( inclus tichet rabla ). Cand am fost sa cer un test drive cu noul Logan 2, am cerut si o oferta competitiva. Dealerul abia mi-a lasat 2 mii euro din pretul de lista ( 9.100 euro ) la versiunea Ambiance , adica a ajuns la 7.000 euro. O reducere seaca avand in vedere ca 1.400 euro reprezenta tichetul rabla , deci reducerea comerciala a fost de 700 euro.
    11 32
  • Covorasu
    Ce tot vorbesti acolo ?
    Dealerul Dacia daca iti ofera "discount" covorasele de cauciuc la logan sa zici : merci !
    32 3
  • De ce vrei sa mergi pe DN cu mai mult de 100 km/h ? Mergi cu viteza legala si nu te mai plange !
    21 19
  • Scorpionul_negru
    @Madalescu_Georgian
    Cum reusesti ca pe unde postezi un comentariu, sa iei atatea manute rosii si sa nu ti se mai vada comentul ? Mi se pare o performanta :)))
    16 7
  • @Sile

    Da, ai dreptate. Cu toate astea cred ca pentru cine vrea aceste echipari, ar trebui gasita o solutie....
    12 2
  • Si eu care credeam ca in sfarsit se oferă airbagur cortina si caroserie galvanizata...
    24 11
  • ar mai fi o justificare in privinta motoarelor: sunt multi care vor sa se laude cu masina lor. iar asta inseamna dotari exterioare si interioare, nu-i intereseaza motorul. in afara de cateva sute/mii de persoane care citesc reviste si siteruri auto, oamenii simplii habar n-au despre motorul unei masini atunci cand o vad pe strada.
    18 2
  • La bani astia recomanda hyunday i20 modelul nou editia black line
    13 9
  • @vlad La banii respectivi recomand Rio Sedan pentru ca i20 e doar HB. Unii chiar au nevoie de portbagaj mai incapator pentru ca nu circula doar prin oras si poate au si un copil.

    Oricum e un plus fata de ce oferea Dacia in trecut. Probabil ca si viitorul Duster (parca anul viitor il lanseaza) va beneficia de clima si chiar de alte dotari in plus pe care Logan-ul nu le are nici in varianta Prestige nu le are.
    9 3
  • Este in fapt Logan 10,, Ani'' adica Renault Symbol de pa piata turca si cele africane. Atata tot....A, era sa uit. Acolo nu se ofea ,,jena''aia de motor de 1.2 si 73 CP. Acesta reprezinta oferta speciala pt. romani deoarece, auzi!!!!!!, este cea mai ceruta varianta. Pai daca e cea mai ieftina, ce dracu vreti sa comande romanii? Daca era 0.9 Tce cel mai ieftin, ala era de succes.
    21 1
  • nea brici
    macar motorul de 1.6 102 sa-l fi pus ... sau macar cel de 1.6 114 ... pe bune ca mi-as fi luat !
    15 2
  • big fail, ar trebui sa te lase sa alegi doar intre motorizarile de top, nu cele mai slabe, doar e... "echiparea de top".
    18 1
  • Pinguini de 2 lei................ ce e greu a puna o perech de airbag-uri cortina, costa 200 euro. asa li se dubleaza-tripleaza vanzarile..............

    vai vai vai !!!
    4 2
  • @LUCCI
    motorul de 75cp este oferit


    http://www.dacia.fr/gamme-dacia/logan/configurateur/
    0 2
  • Philip
    Ar trebui sa mai lucre la antifonare, unde sta cam prost masina. La 130 pe autostrada este cam zgomotasa masina.
    3 1
  • Nu inteleg un lucru: ,,Sunt cele mai cerute versiuni de motorizare de pe sedanul Dacia, astfel că alegerea pare logică în contextul pieței"

    Logica mea imi spune ca cele mai cerute versiuni de motorizare sunt cele mai ieftine (cel putin in cazul Dacia) si sunt cerute de cei care nu au bani dar vor o masina noua.
    Si atunci de ce tot ei sa fie favorizati cu aceasta echipare de top?
    Sau institutiile publice?!

    Cum ar arata un Duster versiune Duster (o stiti - cea mai cheala posibila) dar in echipare Prestige???? Wow!!!

    Bravo LUCCI! Si eu am remarcat la momentul lansarii noului Clio ca e de fapt noul Logan mai ,,dichisit" dar nu era de nasul romanilor atunci. Era pt turci si magrebieni.

    As fi vrut sa.mi iau Duster Prestige NOU de aici din Franta, sa fiu patriot, sa ajut oamenii de la Dacia sa aiba o paine, sa creasca PIB-ul Romaniei.
    Dar mi.a trecut cand am vazut ce minunatii de 4x4 cu xenoane / cutii automate / motoare adevarate poti lua in 20.000 euro, SH e adevarat, dar la soselele de aici la 50.000 km poti spune ca de-abia a facut rodajul.
    No (more) comment cum ar zice francezii Jack si Rack
    9 3
  • majoritatea insistati pe ideea motoarelor mai puternice, cand cineva a explicat clar mai sus faptul ca pretul ar urca mult prea mult. ar musca din vanzarile Renault.
    in plus, asa cum am mai zis, oamenii vor sa se faleasca. daca au bani de cel mai ieftin Logan, vor mai pune putin pentru echiparea asta. Ca la McDonald's: mai dai 2 lei pentru meniu Maxi... si esti smecher, nu?
    Oamenii cumpara foarte usor lucruri de care nu au nevoie, daca sunt la un pret accesbil.
    Oamenii sunt snobi!
    5 0
  • Si inca ceva. Peugeot 301 si Citroen C-Elysee sunt niste alternative extrem de bine la Logan. Pretul de 8000 euro cu Rabla e foarte misto, in conditiile in care primesti o masina mult mai bine finisata si inchegata.
    Dacia si-a construit bine imaginea de low-cost, iar pe principiul asta lumea vine direct la ei, fara sa se mai uite la alte optiuni !
    9 1
  • Tibi, problema nu este ca vor oamenii motoare mai puternice, ci cum se manifesta agregatul de sub capota. Eu am la serviciu un astfel de Logan. Daca atunci cand pornesti si AC te face sa-ti bati copii, incarcat cu 4 pasageri(ca doar ara 5 locuri!!!!) devine chiar pericol public-nu exista notiunea de depasire, iar din 5 viteze a I-a, in timpul deplasarii, la 3 ai senzatia ca pleci cu a II-a de pe loc Eu n-am mai pomenit asa ceva, e f. nasol pt. ca pur si simplu nu ai demaraj, plus ca te bulverseaza intrucat, tu ca sofer, ai niste asteptari de la masina in ceea ce priveste raspunsul motorului inr-o anumita situatie. Eu am avut acum 4 ani o Fiesta din 2008 de 1.25 motorul. Pana la 3000 de ture, ziceai ca e baba( dar mult mai agila ca acest Logan). Dupa 3000, jur, ziceai ca a intrat Antihristu' in motor. A.... consuma 7,8 la oras. Loganul de azi imi ia 9 , fara AC SI 10,5 cu AC, in conditii de trafic urban si stil un pic mai agil. Sincer, cred ca ar trebui umblat la electronica calculatorului pt. a se modifica raspunsul motorului, sa-i mai dea ,,viata'' ca are potential.
    10 4
  • Ai dreptate cu cel de-al doilea comment si , apropo, ai vazut in cat prinde suta motorul PSA de 1.6 benzina???? Sub 10, 9,5 parca!!!!! Ce sa zic-si ca gluma-daca se strofocau un pic, bateau GTI-ul 5 ,la spate.... Sincer, un C-Elisse de 1.6 benzina, e de preferat oricarui Logan. Cu gpl, ar bate si dieselurile la costuri/km.O spun pt. ca folosesc si, credeti-ma cand tragi linie la sf. de an( nu mai vorbesc de impozite, asig, vreun injector , o turbina acolo....etc) esti clar , pe plus!
    11 4
  • poza 9 facuta prost,marketingul e varza,se vede cat de tare e dat scaunul soferului in spate,zici ca nu ai loc sa pui un copil pe bancheta din spate asa pare de inghesuit!!!
    1 4
  • Unde o lanseaza? in spatiu ? :D
    2 3
  • Samariteanul
    Cine a castigat concursul pana la urma? nu ati anuntat nimic...
    0 3
  • @Samariteanul: Castigatorul test-drive-ului va fi anuntat astazi.
    0 3
  • vorbiti ca sa nu adormiti loganul e o masina reusita la ce pret are
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru