@S, sunt de aceasi parere ca si tine. Nici eu nu inteleg aceasta politica a constructorilor de a crea noi generatii, dar mult mai slabe fata de generatia anterioara Spre exemplu Fluence ( inlocuitorul lui Megane sedan ) mi se pare ca ofera o calitate net inferioara Megane-ului sedan . Acelasi lucru si cu Logan., varianta 1.6 16V de 105CP era mult mai performant decat insusi motorul turbo de 90 cai. Probabil, Dacia considera ca a mai crescut calitatea si numarul de dotari, iar pt a lasa pretul cat mai low ofera niste motoare mai putin potente decat varianta anterioara de Logan.
UPS, Bi Em Dabal Yu scade in jos ? Mai sa fie, o fi oare asta datorita faptului ca au fost prinsi cu mata-n sac fraudand testele de Nox ? Eiii, nu cred. Nemtii sunt cei mai seriosi ! Consumer Reports, claseaza in continuare Marsadas Bantz pe ultimele locuri la fiabilitate. Automarket, ar fi cazul sa postati noul clasament . Lexus face legea la categoria premium.
http://piataauto.md/Stiri/2015/10/Studiul-de-fiabilitate-Consumer-Reports-arata-date-socante-inclusiv-problemele-Teslei-Model-S-Video/
Dar pt voi exista o varianta mai ''cool'' nenica. Cu 5 mii iti cumperi un BeMWe SH tata cu 300 de cai putere lesinati, dar macar te poti lauda cu ei pe talon ca ai mai multi decat un Logan, chiar daca sunt lesinati in practica :)))))....si mai raman si bani de inca un x5 dizal :))))
@Catalin & @Soferu', alti meseriasi . Lasati ca are VW Polo si noua Fabia motor de 1.0 60 de cai si costa 12 mii, in banii astia primesti o masina fara A/C , fara oglinzi reglabile electric si incalzite, fara computer bord , nici macar geamuri electrice pe fata .
@Sergiu,
Cele ''mai puternice'' motorizari actuale pt Logan nu e decat 0,9 Tce de 90 de cai, care obtine un consum ca la balamuc, iar performantele sunt oricum slabe pt o masina cu Cx nu prea bun.
Ultimele comentarii
565 in total