• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MarchenM

  • Membru din 21.03.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Prost nu e ala care cere...
    Moderaţie
  • @Andy si ceilalti: ma lasati fratilor vrajeala asta cu spatiul in portbagaj. Pt informatia voastra, A4 Avant are 490 litrii iar BMW Tourer 495 litrii. Sa inteleg ca acolo e totul perfect? Din trio-ul german doar T modell are 540 litrii. Iar la variantele sedan capacitatile nu sar de 460 litrii. Dar la voi se aplica regula dublului standard ca asa sint unii roamani, sufera de o ipocrizie galopanta, cu convulsii.
    Ascensiune
  • Turcia NU merita sa intre in UE. Daca ai fost vreodata acolo, nu numai in Istambul si Antalya, vei vedea ca diferenta intre sat si oras este cam de 50 de ani. Cel putin la mentalitate si educatie. UE ar dori sa includa Turcia doar dpdv geostrategic, fiind un picior de pod pentru Asia Mica. Lasand la o parte forta militara si expansiunea economica, Turcia este o tara musulmana, mai mult sau mai putin moderata la oras si foarte accentuata in mediul rural, unde inca se mai practica aranjamentul casatoriilor.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Sa alegi un 'Golf' la 30 de mii, mi se pare pur si simplu un snobism. VAG stie asta, si mizeaza pe o piata de continua sa scoata model dupa model pe aceeasi platforma. La modul cel mai serios acum, Octavia nu are rival aici, pentru ca nici SEAT, nici VW si nici Audi nu ating practicabilitatea maxima, asa cum o face Skoda. E uneori greu de crezut ca Octavia si A3 ar trebui sa aiba aceleasi dimensiuni. Iar argumentul ca 'Audi ofera calitate, nu cantitate', nu tine, pentru ca la 30 de mii Skoda vine echipata full.
    Micul prinţ
  • Teoretic, ar trebui sa fie mai ieftin. Noi luam bunker (combustibil greu pentru motoare navale) din Vostochniy,cu 400$/tona, in conditiile in care pretul peste tot in lume se invarte in jur de 550$/tona. Nu mai spun de continutul de Sulf, care e sub 1%. Rusii au un combustibil foarte bun calitativ si, daca sint seriosi, eu o sa iau de la ei.
    Gazprom a inaugurat oficial lanţul său de staţii de alimentare din România
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău