• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Petru LauCatalin, vad ca sunt multi aceeasi persoana, fain asa. Va place mult sa va copilariti. Nu ne bagam la un ''lapte gros'' sau ''barbut'' ? Deschid citatul :''Intr-o lume in care toti se zbat sa aiba cel mai cel design dinamic, futurist si care se schimba extrem de mult de la o generatie la alta, VW demnstreaza ca se poate continua zeci de ani pe aceiasi idee. Nu este deloc o rusine. Din contra, este extrem de greu sa adaptezi un design unic si clasic in acelasi timp, de la o generatie la alta.'' Pe bune ? Buna dimineata si tie ! Pai in cazul de fata cei de la VW gandeste ''prost'' fiindca designul face si el pare dintr-un proces tehnologic binedefinit . Sau cumva ai vrea sa vezi si Moskwicz cu sistem de navigatie si parcare asitata prin mall-uri ? Pai, bah baga-ti mintile in cap ca te calca lumea-n picioare daca nu stii sa te descurci la o paine......intelegi ironia. Grupul ''Folzvagăn'' da dovada de o incapacitate de a crea lucruri noi cu un aspect intr-adevar fabulos, de intuitivitate si moralitate zdrobita . Ritmul nu mai este acelasi ca si acum 80 de ani, si eu as vrea sa vad masini cu formele celor de acum 80 de ani, dar timpul trece, iar evolutia artistica din punct de vedere optic ( al designului ) avanseaza si ea, masinile incep sa aiba o aerodinamica cat mai buna. Tu ai vazut formele noii Mazda 6 in realitatea ? I-ai admirat silueta ? Ei, baga in capatzana ca are cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa , devansand usor Kia Optima , o masina care bate la propriu noul Passat B8. Masinutza asta daca ai avut vreodata ocazia sa mergi cu ea, afla ca are si scaune ventilate pe trei 3 fata + spate , lucru neintalnit ''la miraculosul si luxosul b8'', si mai trebuie sa bagi ceva la tartacutza, Optima se vinde si cu motorizarea de putin peste 270 cp. Sa traiesti !
    Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
  • @Andy: Te-as fi crezut daca ai fi spus cel putin ca te-ai urcat intr-un Moskwikz si apoi in B7. ''Imbinarile'' sunt un criteriu inexistent, ambitia si modul in care se conduce Accordul este caracteristic unei masini premium, deci peste B7 , de design nu mai vorbesc, de motorizari la fel ( care pe accord sunt mult mai puternice si nu simti compresia slaba , in spetza LAG-ul ). Daca te-ai fii urcat in Accord ai fi observat ca este singura masina din clasa sa de volum care are tapiterie din piele naturala, ATENTIE - naturala, nu de ''scaun de tren personal'' ca la Passat, Mondeo, Mazda 6 si altele din gama, care dupa 2k km rulati se increteste. Si acum pt ''alalat'' care-i acelasi Andy cu ''A'' Bai, daca chiar ai tras concluzia asta iti spun de pe acum ca gandesti ''prost'' iar capul tau e plecat ''cu sorcova'' . ''Desteptii'' care ne expunem un feedback negativ, nu arunca cu ''noroi'' in aceasta ''bascalie de marketing'' numita Passat ( care este deosebit de anost ), ne expunem si noi o parere cu care tu poti fi de acord sau nu. In ultima instanta, fiind parerea noastra personala ne doare in apendice de ''parerea'' ta asupra comentariilor noastre. Hai, bafta la Moskvicz si sper sa te urci si in AutoVAZ, ca imbinarile sunt cu o clasa peste ''Accord si Malibu'' :))))
    Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
  • Mda, pun la indoiala drastica profesionalismul unora de aici, in special dupa ce am citi comentariul lui @@@Armstrong, pentru el voi puncta eu urmotoarele, pe care ''dansul'' le-a negat: Dar pt matale si altii :ce inseamna revolutie de design ? Daca designul este asemanator si pastreaza o identitate, inseamna ca nu este decat o uniforma banala ca si pana acum, adica o masina plictisitoare si anosta. De exeplu la masina asta ''elementele'' noi nu epateaza cu nimic: - plaftorma noua....Ce inseamna platforma nou ? Platforma este doar o platforma si atat , si Mazda are platforma SkyActive, nimic wow. - sasiu nou, pe bune ??? - interior complet nou (de la scaune, la bord, la consola centrala), bah tu chiar vorbesti serios ? Mie interiorul nu-mi inspira pic de personalitate, toate elementele sunt asezate clasic ca la vechea generatie - motorizari in mare parte noi (fata de generatia anterioara), si ce fel de motorizari ''noi'' ? TDI-urile? Ce raport de compresie au fata de cele Mazda ? Iti voi spune eu, de tot rahatul, iar LAG-ul isi face simtita prezenta grav. - faruri LED, serios ? Pai astea le poti pune si pe Moskwikz after market. - sisteme de siguranta noi, chiar vb serios ? Bun am incheiat citatul . Asadar, consider ca tema de design pe care o abordeaza noua generatie Passat, este una care denota profesionalismul intrgii echipe de design. La masinuta asta nu m-a atras nimic nou in afara de ''bling-bling-ul'' care se prelungeste de pe gurile de ventilatie pana spre zona usilor, in rest din punct de vedere, designul este acelasi . Este organizat bine, totul este la locul lui, clasic, nu epateaza cu nimic, si nu-ti da senzatia de ceva fantastic de revizuit. Exteriorul este si mai jalnic cu cat ma gandesc ca a mostenit designul cutiutzei de tabla patrata B7. Calitatea materialele nu aspira catre premium ca si pe Honda Accord sau Subaru Legacy sau Mazda 6 sau Chevrolet Malibu sau Latitude . In concluzie, au dat gresi si de data asta. Garantia sper sa te tina macar pana ajungi acasa .
    Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
  • La draq pe campul cu maci. A venit fanii Moskwikz la ''datorie''. Dar nimic rau, fiindca ne mai amuzam de fiecare data cand incurca chiulasa cu carburatorul de pe insusi propria sa bijuterie cu ''M'' pe capota. Nu stiu ce sa zic de acest ''bord'' , cam clasic si nici display ca la Moskwicz-urile amatorilor nu au, dar totusi este doar un concept nu un produs finit. Sa infloriti !
    Mazda MX-5 primeşte o nouă generaţie în 4 septembrie
  • Spledid, 250j de mii de euroi un Pejo 508, fantastic, bani cu care in Romanica ai putea sa faci multe. Eu le-as recomanda Moskwikz, este foarte luxos, iar la 100 k euro ar obtine unul full options, chiar si cu carburator. Bafta !
    Cubanezii au cumpărat doar 50 de maşini noi în primele şase luni de la ridicarea embargoului impus maşinilor de import
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău