• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

McLaren

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 531 in total
  • Pentru ca in realitate depasirile pe Valencia sunt spre 0 (2 parca au fost anul trecut). Pentru ca in prezentarea asta am vazut la depasiri cate nu am vazut in ultimii 2 ani.
    VIDEO: Primul trailer pentru jocul F1 2009
  • superb e putin spus. Capodopera.
    OFICIAL: Un nou Bugatti Veyron: Sang Bleu
  • Nu sunt de acord cu punctele acordate pentru motor si performante. Masina este facuta pentru oras. Ar trebui sa fie date aceste puncte cu aceasta idee in minte. In cazul asta notele sunt mult mai mari. Chiar nu e interesant in cat timp ajunge la 100 de vreme ce nu exista oras in care sa fie limita de 100km/h. In schimb la pret as fi dat 4 din 10. Este de-a dreptul exorbitant. Inteleg ca s-au bagat multi bani in dezvoltare dar preturile sunt chiar foarte mari.
    Filosofia "Smart"
  • Acest material a fost prezentat in sezonul 14 episodul 5 aparut pe 8 sau 9 septembrie 2008. Deci acum aproape 1 an.
    VIDEO: Bruno Senna compara Nissan GT-R cu Porsche 911 Turbo la Fifth Gear
  • Nu mai devreme de acum 1 luna am avut inchiriata o astfel de masina in germania pentru 4 zile. Motorul era un 1.4 aspirat si gafait ce m-a obligat sa fac autostrada numai in treapta 4 pentru ca intr-a 5-a pierdea viteza (nici daca schimbam la rosu nu reuseam sa prind un picut de cuplu intr-a 5-a si daca mai eram si un pic in urcare era deja subturat). Scaunele nu aveau reglare lombara dar mi s-au parut extrem de incomode. Am condus destule masini fara reglare lombara si m-am simtit mai odihnit decat in noul Golf Plus. Bordul mi s-a parut cel putin ciudat. Ma asteptam la o evolutie fata de versiunea anterioara dar schimbarile sunt mici si nu prea importante. Cotiera era pozitionata foarte prost si nu avea un rol foarte mare in odihnirea mainii la drumurile pe autostrada. In ciuda faptului ca este foarte mare (un plus aici pentru senzatia in interior unde ai spatiu destul deasupra capului), portbagajul mi s-a parut destul de mic. 4 trollere de dimensiuni medii ne-au obligat sa facem puzzle cu ele ca sa reusim sa le bagam pe toate. Un plus pentru aerul conditionat pentru ca are extrem de multe guri de aerisire si poti in felul asta sa simti mai bine aerul plimbandu-se in masina. Suspensie foarte moale (mult mai moale decat ma asteptam). Ca sa il parafrazez pe colegul din drepta cand luam curbele cu 150 pe autostrada, "hai sa ne aplecam ca la motociclete si sa punem genuchiul jos ca sa nu o ia la vale). Cutia de viteze era mizerabila atat prin etajare cat si prin pozitionarea schimbatorului in masina. E prea jos si prea mica. Materialele de interior sunt jalnice si mi-au lasat o impresie proasta mai ales ca masina avea 3 greierasi (2 in portiera mea si al 3-lea pe undeva pe la nivelul volanului) in 8100km (cat avea la bord in momentul in care am luat-o). Am facut aceste comparatii cu Leonul 2 pe care il conduc precum si cu Civicul 5d al colegului cu care am fost. Dupa 4 zile nu doream decat sa scap de aceasta masina si mi-am promis ca nu mai iau asa ceva de la inchiriat chiar ca trebuie sa imi platesc eu trecerea la alta clasa. Trec la final un plus insa catre consum. In ciuda faptului ca am hingherit masina intr-un hal fara de hal (mai mult de nervi ca am avut ghinionul de asa ceva), consumul a fost destul de bun. In 1300km cat am facut in astea 4 zile am avut un cosum mediu de 8.9%, un plin fiind facut cu Shell V Power (consum ceva mai ridicat decat benzina obisnuita ROZ 95). Am uitat sa spun ca masina era dotata in standard cu senzori de parcare fata-spate ce au ajutat destul de mult in parcarea aglomerata a hotelului. Per total nota pe care i-o dau masinii (in gen automarket) e un 60 maxim 65.
    Dolofanul
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Seat Leon 1P 1.9 Tdi 105cp
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, SuperNova, Logan, Renault Megane, Quasqai, Golf 4, Golf 5 GTI
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan GTR V-Spec
  • TOP MASINI 1. Nissan GTR V-Spec
    2. Lexus GS
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău