• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • Avem varianta RTL.
    Vettel minimalizează performanțele Mercedes și Red Bull din teste: germanul crede că simulările de cursa ale rivalilor nu sunt relevante
  • Bottas a facut 1:18:9 pe pneuri medii. Este la doar 1,6 secunde de timpul lui Rikkonen pe hypersoft, Problema este ca din ce se vede in imagini, Mercedes pur si simplu distruge gumele. Nu ca sezonul trecut ca le aducea greu in fereastra de performanta, dar le distruge asa cum o facea masina lor din 2013. Dar pare sa aiba o plaja de performanta mare fata de restul masinilor.
    Ferrari începe cu dreptul a doua sesiune de teste de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima zi. Defecțiuni tehnice pentru McLaren
  • Marklar, on 09 Mar 2018 - 16:40, said: Kimi race sim - stint 2 1:23.1 - 1:23.1 - 1:23.2 - 1:23.3 - 1:23.3 - 1:22.9 - 1:22.7 - 1:22.5 - 1:22.4 - 1:22.4 - 1:22.3 - 1:22.7 - 1:22.3 - 1:21.9 - 1:22.1 - 1:22.4 - 1:22.4 - 1:22.4 - 1:22.7 (traffic) - 1:22.3 - 1:24.0 (traffic) - 1:22.4 - 1:23.7 Woah that's just horrible.
    Ferrari începe cu dreptul a doua sesiune de teste de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima zi. Defecțiuni tehnice pentru McLaren
  • Ora 14:00, ultima zi de teste. Franco Nunes, motorsport.it Da: Franco Nugnes, Direttore Responsabile 21 minuti fa Il finlandese è arrivato ad appena 39 millesimi dal tempo di Vettel di ieri con una pista più calda di 13,8 gradi: la SF71H sembra buona sul giro secco, ma è mostruoso il passo della Mercedes di Hamilton nella simulazione di gara
    Ferrari începe cu dreptul a doua sesiune de teste de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima zi. Defecțiuni tehnice pentru McLaren
  • @91Schumi06 Ceea ce este imbucurator pt Hammy este ca timpul sau a fost facut in al optulea tur al unui stint destul de lungut, de 11 tuturi, in vreme ce turul cel mai bun a lui Vettel pe soft a fost facut intr-un stint ceva mai scurt, de doar 9 tururi. Deci fara benzina pentru inca 2 tururi Hammy mai putea scoate inca -300, si mergea la 1.19.0 pe medii. James Allen la fel ca alti ziaristi din motorsport au fost evident in Spania pe circuit. Uitati ce spune, nu cred ca inventa numarul de tururi sau sa adauge sau sa scada din moment ce este publicat pe site-ul sau www.jamesallenonf1.com, imediat s-ar decredibiliza singur pt ca ar fi fost prins cu minciuna de cei de la Sky, Autosport, care au avut si ei oameni pe circuit: Hamilton set the time on lap eight of an 11 lap run on mediums, so not in any way a performance run. In contrast Vandoorne’s second place time of 1m 19.8 was set on the first lap of a four lap run on hypersofts. Vettel set his 1m20.2 on the eighth lap of a nine lap run on softs
    Hamilton, cel mai rapid în ultima zi de teste de la Barcelona. Vettel: "Mercedes este favorită în acest sezon"
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău