• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • @ayrtonSenna1991 Citeste te rog postarea de la ora 13:29, mai sus de penultimul tau comentariu. O sa intelegi motivul.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • Stiu, si pe Kerber o mai urmaresc. De schior nici nu am auzit, spre rusinea mea. Probabil e bun daca l-ai bagat in aceeasi categorie cu Kerber.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • Stiu ca datorita succesului Mercedes, par un fan de asta de carton care tzine cu cine castiga, dar nu este asa. Uite, de exeplu, echipa mea de suflet in fotbal este Bayern. Daca as fi dupa succes as tine cu unul din cei doi giganti din Spania cu Real sau Barcelona, care fac transferuri de peste 100 de millioane pe un jucator, si cu siguranta la nivel international au mai mult succes decat Bayerm, ca sa nu mai zicem de Messi si Ronaldo. Dar eu tzin cu Bayern cu consecventa din 1999 de la acea finala dramatica pierduta in prelungiri cu golurile lui Sheringam si Solskjaer pentru United. Stiam ca sunt simbolul fotbalului german, nu intelegeam mare lucru, stiam ca in minutul 90 se va termina meciu, ca Bayern are 1-0 si ca vor fi campionii Europei. Am plans cu ei cand uriasul Carsten Jancker, de 2,02 m prabusit plangea, cand Sammi Kouffour vroia sa isi smulga parul din cap, su cand antrenorul Ottmar Hitzfeld era o figura impietrita pe banca de rezerva. Dar de atunci tin cu Bayern, ei dau scheletul nationalei Germaniei. Sau daca as fi dupa succes as tzin in prezent cu City sau PSG care au cele mai bune echipe ce dau 200 de milioane pe un jucator, pe cand Bayern cumpara cel mai scump cu 41 de milioane (Correntin Tolliso). Dar germanii prin planificare, prin organizare, prin determinare, prin chibzuinta fi invingatori, deoarece pur si simplu au ceva innascut in sangele lor. Alte popoare, pot sa isi dezvolte si antreneze acest tip de calitati, dar germanii au o predispozitie in structura lor genetica de a excela, se nasc un element in plus, pe care ceilalti il pot doar dobandi. Aceasta munca, organizare, perfectiune, meticulozitate poate fi invatata si de alte popoare, dar ei o duc pana la desavarsire pe cel mai inalt nivel, pentru ca o au si in sange nu doar in mentalitate. Stiu ca s-a pierut mult din aceste elemente prin milioanele de turci si polonezi absorbiti de statul german, si mai rau in prezent, asiatici din Orientul Mijlocu, dar acel nucleu german, inca exista, nu s-a pierdut si nu s-a diluat definitiv. Poate v-am plictisit cu aceasta ultima parte, repet, stiu merit tot oprobiul ca nu m-am dus cu Mercedes din 2010, si ca doar dupa ce si Hammy a venit am facut pasul. Si azi imi pare rau.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • @AyrtonSenna1991 Exact. Sustin nu doar Mercedes. Sustin Bayern, nationala Germaniei, si de putin timp, desi ma plictiseste tenisul, mai urmaresc si tenis pentru Alexander Zverev, germanul de 20 de ani care a intrat deja la barbati in top-5. Pentru mine Hammy si Mercedes impreuna are match made in heaven. Nu stiu ce sa zic, eu nu am urmarit F1 in prima parte a anilor 90, doar din 98. Se luptau Hakkinen cu Schumacher. In prima instanta, prima tendinta era sa tin cu Schumacher, era german, si sa recunoastem mai valoros decat Mika per total, dar desi eram copil, am spus ca voi urmari F1 pe termen lung si ca mai bine tin cu "Mercedesurile"(asa le ziceam lui Hakkinen si Coulthard, nu Mclaren, sau pe numele pilotilor, dar evident ca Mika era principalul favorit deoarece el lupta la titlu nu Coulthard). De aceea cand ii aud azi pe multi cu combinatia alb-rosu, motor Honda, Senna, Prost, entuziasmati de ce legenda sunt, pe mine ma lasa un pic rece, eu am prins doar culoarea negru-argintiu cu sponsorul de tigari West pe placile laterale, cu Computer Associations lateral jos, Mobil 1 , Hugo Boss, si logou-ul mare Mercedes-Benz pe masina. Pentru mine F1 a inceput cu Mclaren Mp4-13 nu cu Honda, Malboro, Senna etc. Si care sunteti fascinati de legenda sau istoria asta va inteleg, este mai vie mai spectaculoasa ca perioada Hakkinne-Mercedes. Am tinut mult, mult la Mika, dupa ce a plecat am tinut cu Raikkonen pana sa plece la Ferrari, dar nicidecum asa ca si cu Hakkinen. Nu credeam ca voi putea tine cu un pilot mai mult decat ca Mika, si apoi din 2007 a aparut Lewis, pe care il sustins si il iubesc mai mult chiar si deca pe Mika, ceea ce nu as fi crezut in 2007. Nu sunt mandru, si imi pare rau ca nu am mers cu Mercedes din 2010, si ca trebuia sa renunt la Lewis, pentru ca el ii doar un pilot, dar pur si simplu nu am putut. Nu ma pot omori acuma pt asta, intr-adevar am fost slab si las, lucrurile s-au asezat in albia lor naturala odata cu venirea lui Lewis la Mercedes. Va zic sincer ca nu stiu ce ce o sa fac daca Mercedes din 2021... ador F1, tot ce inseamna sportul acesta, dar de data asta daca chiar pleaca de data asta ii voi urma oricat de greu mi-ar fi, o sa merg cu ei in Formula E, desi mi se pare o porcarie si extrem de plictisitoare, dar trebuie sa ii urmez pe Daimler, mai ales ca Lewis oricum va iesi si el la pensie.Nu stiu ce sa fac, as vrea sa mai ma uit la F1, dar daca nu am pe cine sustine, nush daca are sens. Poate va aparea o alta echipa germana, sau tin cu Red Bull pentru ca is austrieci, dar in mare parte voi fi pelcat cu Mercedes in Formula E desi e o porcarieeeee.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • @AyrtonSenna1991 Nimeni nu prevedea la sfarsitul anului 2012 prapastia in care urma sa se afunde Mclaren. În noiembrie 2012 cand Lewis a iesit pt ultima data din monopostul Mclaren, mp4-27 era cea mai rapida masina de pe circuit, peste Red Bull-ul lui Vettel. Dar ne amintim cate prostii si cum Whitmarsh il favoriza pe Button. Si-au dat singuri foc la valiza cand s-au pus sa faca o masina complet noua desi mai era doar un an pana la schimbarea de regulament pt 2014. Ron Dennis era intr-o pozitie marginala atunci, doar dupa esecul din 2013 cu mp4-28 si fara nici un podium Ron Dennis a reusit o lovitura de palat si l-a dat jos pe Whitmarsh si sa dea o noua directie Mclaren. Si mai gandestete la un lucru, in toti acei ani de tinerete ai lui Lewis a fost alaturi de el da Ron Dennis, dar in aceeasi masura a fost si Norbert Haug, Lewis mereu, dar mereu a avut in spate un motor Mercedes. Mclaren-Mercedes erau un tot unitar, Daimler avand 40% din actiunile Mclaren Group. Da stiu ca par un tradator, dar vina mea este ca nu am plecat din 2010 cu Mercedes, si am mai stat pentru Hamy cu Mclaren. In 1998 cand m-am pus sa ma uit la F1, aveam doua alegeri: sa tzin cu un pilot german la o echipa non-germana (Schumacher la Ferrari) sau sa tin cu o echipa germana dar cu un pilot non-german (Hakkinen la Mclare-Mercedes), si am ales a doua varianta, pentru ca m-am gandit ca Schumacherva iesi la pensie, dar Daimler intr-o forma sau alta vor fi pe termen lung in F1. Deci nu pentru englezi, pentru Mclaren, pentru ceea a insemna Mclaren am tinut cu Hakkine si cu Hamilton, ci pentru Mercedes si pentru Germania. Repet, trebuia sa tzin din 2010 cu Mercedes, cand Mclaren si Mercedes au luat-o pe drumuri separate, dar nu stiu a fost slabiciunea mea Lewis. Nu urma sa tzin cu Whitmarsh cu Honda cu Alonso si Button, sa fim seriosi.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău