• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • Sincer pe englezi ii subestimez, ii vad ca foarte jos fotbalistic vorbind comparativ cu germanii si s-ar putea sa ai dreptate si sa am o surprinza neplacuta la mondial din cauza lor. Eu continuu sa ma tem de Spania, orice ar fi, ma tem de Spania ca de naiba. Sper doar sa se incurce sa ii scoata cineva. Anglia pentru mine ii doar o tara unde sa da 40-50 de milioane pe un jucator englez mediocru de la Swansea sau Southamton, si unde vin cele mai multe vedete internationale. Dar nationala lor nu e nici macar de top-5. Sper sa nu ma faca sa imi inghit cuvinetele Kane :)
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • AyrtonSenna1991 Chiar daca sunt doua natiuni diferite (termen specific secolului XIX) si invingatorii atat in primul razboi mondial si in al doilea le interzice sa se uneasca, sunt un singur popor. In sange, in structura, in adancul ADN-ului provin din aceeasi matca. Elvetienii nu, nici cele scandinave nu sunt germani, chiar daca sunt popoare germanice, dar austriecii da. Dar nu sunt lasati. Deci politic au fost si sunt mereu separati, nici casa de Habsburg si nici cea de Hohenzollern nu a vrut sa renunte la primatul de conducere, dar cred ca sunt acelasi popor, oricat ar vrea americanii, rusii, si englezii sa le stearga din minte. Austro-Ungaria a fost un conglomerat de popoare ca imperiu, dar strict zona austriaca de azi cu locuitorii ei au fost in esenta germani ca si sange. Exact ca si noi cu aromanii din zona Balcanica sau cu basarabenii. Apartinem aceluiasi genotip national.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • @AyrtonSenna1991 Doamne da sa ai dreptate, dar mi se pare ca Spania si-a revenit ca echipa de fotbal, iar Catalonia oricum nu se vor rupe de Spania, fiind articol in constitutia Spaniei, oricand pot sa reprime chiar si violent miscarea de independenta. Tu ai vazut ce echipa au Franta? Oai de capu meu, cu Mbappe, Dembele, Coman, Lemar, Tolliso si toti is nascuti intre 1994-1998. Eu cred ca ei si spaniolii sunt in pole, pentru ca vor fi aproape la fel de ambitiosi si determinati ca si germanii pentru WC 2018. Daca nu era degringolada spaniola sub Del Bosque in 2014 si prindeau finala, nu cred ca germanii ii puteau bate ca pe argentienii. Astia nu is ca Messi, ca se bosumfla, se supara ca un copil isi ia jucariile si pleca. Eu sincer, nu cred ca germanii pot ajunge mai sus de semifinale. Tot pica cu una dintre Spania si Franta si game over. Am vazut deja simptome la euro 2016, i-au eliminat cu mare noroc pe italieni care stim la ce nivel sunt in ultimii ani, dar Franta i-a batut fara drept de apel, mai clar si decat le-a oferit avantajul terenului propriu. Cred ca singurul front sportiv unde germanii vor castiga ii in F1 cu Mercedes (oricum castiga, ca daca nu e Mercedes, e pilotul Vettel), la tenis Kerber nu mai merge bine, iar la barbati Zverez e prea crud pentru finalele de mare slem inca.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • Ma indoiesc ca strict ca si valoare, germanii au un lot mai bun decat spaniolii, decat argentienii, si poate chiar decat francezii sau brazilienii. Nu au acei top-clas cum au echipele mai sus mentionate, dar joaca mai bine in echipa au un joc colectiv mai bun. Daca Spania este in pletitudinea fortelor, este stabila si bine antrenata, cred in mod realist,ca sunt peste germani, si intr-un mod lejer inca.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
  • @AyrtonSenna1991 Dar si germanii pot fi inimosi ca si latinii, e doar un stereotip ca sunt reci si calmi. Sunt un suvoi de foc intr-o armura rece de metal. De aceea sunt atat de buni in cam toate. Daca ar fi vorba doar de pragmatism si raceala cred ca ar avea realizari mai mediocre, si ar fi mai terni si mai previzibili. Dar pe langa raceala si spirit calculat, eu cred ca au o forta launtrica ce nu poate avea decat o puternica componenta calda. De aici izvorareste acea determinare si abnegatie de-a lupta in orice domeniu pana la capat, chiar si cand ratiunea si realitatea efectiva spun ca nu mai are sens, si ca solutia optima pragmatica si realista ar fi sa nu mai risipeasca resurse intr-o cauza fara rost. Darsuvoiul acela de foc launtric ii duce mai departe si pot schimba sortii in mod neasteptat si nesperat. Vezi si la fotbal. Chiar si din exemplul cu Hitler poti vedea asta. Pe langa faptul ca au fost indoctrinati cu ideologia nazista, acea generatie de germani l-au iubit si l-au adorat pe Hitler cum rar un popor isi iubeste sincer nu doar venereaza fortat conducatorul. Daca stam si analizam imagini cu poporul roman in timul dictaturii ceausiste, sau cu cel rus in timpul dictaturii sovietice. sau cu cel chinez in timpul lui Mao, daca esti un fin observator, nici nu iti trebuie studii de psihologie sau sociliogie sa realzezi ca ceva lipseste, ca o componenta lipste, ca in ciuda scenariului regizat, tot observam ca nu se leaga cum s-ar spune, ca este o mascarada in care oamenii de frica sau de propaganda se prefac, rad, marsaluiec, danseaza etc. Dar daca te uiti la germani in anii 30-40 vezi ceva unic. Vezi cum radiaza efectiv, la propriu, asemeni unor femei super indragostite de un mascul alfa cum s-ar spune. Acei oameni, nu doar ca au fost indoctrinati sau terorizati sa joace un spectacol social si propagandistic ci isi iubesc si venereaza liderul intr-un mod ireal de generalizat si de profund. Asta nu poate veni dintr-un popor totalmente rece, chiar din contra. Au si aceasta armura de gheata, ce ii face sa fie mai reci, mai rece si mai selectivi si mai pretentiosi, dar atunci cand se deschid cu adevarat si cred ei ca merita cred ca sunt la fel de inimosi si mai pasionali ca latinii. Nu sunt atat de superficiali, dar sunt probabil mai rai in structura decat niste latini mai bezmetici si mai instabili.
    Primul pas este cel mai important: noul monopost Ferrari a trecut testele de siguranță ale FIA
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău