• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Miez

  • Membru din 11.05.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 30 in total
  • performante*
    Hamilton, încântat Button îi forţează limitele
  • se pare ca te uiti la altceva...chiar si prin performantele de pana acu `pacaliciu ` cum ii spui tu are mai multe pergormane ca button chiar daca button are de 3 ori mai multe curse decat hamilton asa ca esti pe langa total cat despre acest sport ceea ce conteaza e doar statistica cine castiga mai mult si aduce mai multe pucte ala e favorizat/mai bun decat celalat si pana acum iarasi `pacaliciu` a adus mai mult la echipa decat button tin sa precizez ca imi plac amandoi ca piloti .
    Hamilton, încântat Button îi forţează limitele
  • echipa de suflet .de asta iubesc echipa asta si de pe vremea sena/prost au lasat piloti sa concureze intre ei fara nici o restrictie si cei care spun ca ham a fost favorizat pe timp ce era cu alonso e fff trist . ham a demonstrat ca e unu din cei mai buni piloti din marele circ si asta o demonstreaza numeroasele dueluri si podiumuri pe care le are.mie unu imi aduce aminte a sena si aici o sa am o gramada de oameni care o sa imi sara in cap dar sincer vad in ham spiritul ala de luptator de pilot adevarat nu de robotel care e ff calculat .sena nea delectat prin simplu fapt ca a condus la maxim chiar si atunci cand conducea cu zeci de secunde si a bagat masina in zid din cauza ambitiei .
    McLaren insistă că nu va introduce ordine de echipă
  • alonso este cerebral din cauza varstei si are cu mult peste ham si vettel dar cei doi inca se maturizeaza si au un potential mult mai mare decat are sau a avut alonso... vettel si ham sunt amandoi piloti extraordinari care au demonstrat ca au multe de aratat....sunt 2 piloti care promit cum si alonso inca mai are potential sa castige ceva titluri daca are masina care sa il ajute...cum de altfel marea majoritate dintre pilotii din marele circ ar putea sa castige un titlu mondial vezi cel mai bun exemplu : button.
    Briatore: "Alonso este în aceeaşi clasă cu Senna, Prost şi Schumacher"
  • uni posteaza doar de dragu de a se afla in treaba...cei care afirma ca button isi alege singur pneurile sau strategiile nu stiu ce vorbesc. toti piloti din f1 depind de inginer si impreuna cu datele pe care inginerul furnizeza pilotului,cei 2 decid strategia/pneul...sunt multi factori ce pot schimba o strategie sau o abordare a cursei...si aici sa vazut ff bine iar cat despre ham a declarat ca a fost o problema la radio asa ca inginerul a luat o decizie (cine stie ce a vb ham cu el inainte sa nu mai mearga radioul )
    Hamilton: "O problemă de comunicare a contribuit la strategia greşită"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău