• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Iar noul Dodge Journey prezentat recent pentru Mexic este de fapt un Trumpchi GS5. Uite așa vin chinezii, sub alte mărci. Dacă nu vreți mărcile lor, nicio problemă, vin deghizate sub mărci mai cunoscute. Iar Occidentul va continua să slăbească din cauza propriei prostii și nebunii.
    Rival pentru Volkswagen ID.4: MG Marvel R Electric pornește de la 40.000 de euro în Europa
  • Vânzări prima jumătate a lui 2021: Dacia Sandero - 95.248 (locul 5 în clasă peste Polo care are 83.219) i20 - 32.182 (locul 14 în clasă) Dar pentru că la Sandero se adaugă și Stepway facem așa: i20 - 32.182 Bayon - 2.268 (dar cu vânzări care au început doar de 3 luni) Kona - 55.501 Toate 3 = 89.951, adică tot sub Sandero Stonic, fratele lui Bayon are doar 28.571 (locul 18 în clasă). Probabil Bayon va avea maxim 50.000 bucăți în 6 luni, dar mai sigur sub 50.000 având în vedere că fratele Stonic nu trece de 30.000. Iar alt favorit al vostru, SsangYong Tivoli, a vândut în prima jumătate a lui 2021 fabulosul număr de 1.829 de bucăți (locul 31 din 38 în clasă). Sursa: carsalesbase.com
    Meniu diversificat
  • Ce am reținut: - motorul de top e 1.0 de 100 CP. În clasa asta, destul de multe modele se opresc pe la 100-110 CP și folosesc 1.0. Asta ne arată că ura acordată lui Sandero pentru motorizări a fost cam gratuită sau, dacă nu a fost gratuită, atunci să îi criticăm și pe ceilalți la fel. - plastic tare - dar criticăm pe Sandero pentru plastic tare care e chiar mai puțin pretențios decât Bayon. - spațiu suficient pentru persoanele de până la 1.80 m înălțime. Carevasăzică, eu la 1.82 stau cam înghesuit în Bayon. În Sandero Stepway îmi rămân cam 2-3 degete la genunchi după ce mi-am reglat scaunul șoferului pentru înălțimea mea. Testat de mine. Avantaj Sandero. - Siguranță de cel puțin 3 stele în standard bazat pe Stonic. Dar Stonic a fost testat în 2017, iar de atunci testele s-au înăsprit mult. Acel Stonic testat în 2017 nu ar mai lua acum 3 stele în versiune standard, ci probabil 1-2 stele. Luase 5 stele în 2017 cu safety pack-ul adăugat, dar ăla ridică prețul. Iar cele 5 stele din 2017 nu mai sunt 5 azi cu siguranță. Totuși, având asistent de păstrare a benzii, frânare automată de urgență, precum și recunoașterea semnelor de circulație, Bayon poate lua 4 stele pe criteriile de azi în versiunea full. Poate 5. Știm că fix dotările menționate mai sus l-au privat pe Sandero Stepway de cele 4 stele după cum însuși au menționat cei de la EuroNCAP. Avantaje Bayon: - să zicem discuri de frână spate că unii români au făcut o obsesie pentru asta, deși la 1200 kg sunt ok și tamburii. - tehnologia mai multă pentru cei doritori (are ecran digital etc.) Pentru cei ce vor o mașină simplă, ăsta oricum nu e un avantaj. - portbagajul (în versiunea standard, nu mild hybrid). Dezavantaje: - spațiul în spate vs Sandero - garda la sol - AM nu a menționat cât e. Am căutat eu și e 16 cm vs 18 cm la Sandero Stepway - prețul - chiar și cu reduceri varianta full e cu 4000 euro mai scump ca Stepway full. Știu, rabla, dar și la Stepway poți băga rabla și să îl scoți sub 15.000 full, poate la un 13.000. Iar 4000 diferență în clasa asta e ceva, nu e ca și cum vorbim de mașini de 80.000 euro unde o diferență de 4000 nu e mare lucru. - desigul - e diferit, da. E ieșit din comun, dar mie mi se pare urât, schimonosit. Iar linia generală a mașinii duce puțin și spre MPV. Aici cred că Sandero Stepway e mai bine proporționat și arată mai bine. Una peste alta, o mașină corectă, cu un raport preț-calitate foarte bun, dar doar cu puțin superior lui Sandero la o diferență de cel puțin 4000 euro. Diferență pe care destul de mulți nu vor fi dispuși să o plătească. Asta ne-o spun statisticile din vânzări.
    Meniu diversificat
  • cu bandă LED* (nu bancă). Eroare de la scris grăbit.
    ANALIZĂ: Cu cât s-au scumpit piesele de schimb în ultimii 8 ani
  • Stopurile s-au scumpit pentru că LED, pentru că design alambicat, pentru că stopuri cu bancă LED, pentru că baba suferă la frumusețe și banda LED e cool. Da, era cool când o văzusem prima dată pe Porsche 911, acum când toți abuzează de acest artificiu de design, nu prea mai e.
    ANALIZĂ: Cu cât s-au scumpit piesele de schimb în ultimii 8 ani
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău