• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @Sarpele cu ochelari Poate e cu butuc fix cum era la Citroen acum câțiva ani, deși din pozele de la patent nu prea pare asta. Oricum, o porcărie. Eu vă zic din proprie experiență că expunerea îndelungată la ecrane te surmenează psihic. Ieșiți în natură și relaxați-vă ochii cu natura și peisaje frumoase, nu cu ecrane peste tot.
    Hyundai reinventează volanul: patent pentru un volan cu display integrat
  • Asta mai lipsea. Să elimine și parbrizul și să pună un ecran în locul lui care să redea video ceea ce e pe afară. Or să ajungă unii să-și bage ecrane și în fund.
    Hyundai reinventează volanul: patent pentru un volan cu display integrat
  • Am condus și eu ID.3 și am fost plăcut surprins de faptul că se simte ca o mașină normală. Mi-a plăcut și senzația de spațiu dinăuntru, simplitatea și confortul. DAR: - mașina costă încă enorm de mult pentru ce oferă - la 30-40.000 euro cât e ea e plină de plastic ieftin - și celelalte minusuri ale electricelor le știți. Un maxim 20.000 euro fără eco-bonusuri (care trebuie oprite) era cât de cât ok la ce oferă.
    Volkswagen ID.3 a adunat 144.000 de clienți în primul an de la lansare
  • Bucureștiul, cu toate bubele sale, are și niște zone frumoase și cochete. Nu și Bayon.
    O vizită prin Micul Paris alături de noul Hyundai Bayon: de la Catedrala Neamului, la Arcul de Triumf
  • @PMC Știi care-i faza cu Golf? Că dacă ceilalți ar merge pe rețeta lui nu ar vinde pentru că de ce să cumperi altă marcă care copiază Golf când poți cumpăra, well, Golf? Prin urmare, trebuie să vină cu ceva diferit. E adevărat că Golf e tradiționalist și plictisitor și cu o imagine solidă creată în timp și de aceea era preferat de mulți. Acum, la partea de fiabilitate, asta era valabil până la Golf 4 inclusiv și parțial până la 5. De la 6 încolo, fiabilitatea a devenit cam mediocră, cam în rând cu celelalte mărci. Golf 4 și 1,2,3 au fost într-adevăr mașini solide. Noul Golf 8 nu mai e simplu. VW și celelalte mărci din grup erau un exemplu de ergonomie. Golf 8 nu mai e. În schimb, încă stau foarte bine la spațiu interior și asta am apreciat mereu la VW. Mereu au oferit spațiu în spate foarte bun, deși dimensiunile exterioare erau destul de compacte. Pe când mașinile astea noi cu design care ia ochii, stau rău la capitolul spațiu în spate. Tot mai rău, geamuri mici, senzație de sufocare... Golf 8 încă oferă geamuri mari în spate. Dar tot VW a scăzut și calitatea interioarelor la actualele modele. ID.3 care cică va fi înlocuitorul lui Golf (nu știu dacă vor mai face Golf 9, probabil, dar va fi ultimul) e plin de plastice ieftine mai peste tot deși am apreciat simplitatea lui și senzația de spațiu când l-am condus. T-Cross și T-Roc la fel, calitatea materialelor scăzută, plastice tari. În concluzie, Golful a mai rămas doar cu spațiul interior și geamurile mari. Fiabilitatea s-a cam dus și acum e în rând cu ceilalți, ergonomia s-a dus, calitatea la interior scade. Deși eu mi-aș lua Golf pentru că pentru mine e foarte important spațiul la interior și să nu mă simt sufocat în mașină, probabil că acest 308 se va vinde bine, la fel cum o face și fratele SUV 3008. Între timp, sunt deja 2 luni consecutive de când Golf a pierdut locul 1 în favoarea lui Sandero și are scăderi mari de vânzări față de Golf 7. A contat și criza, dar a contat și percepția de scădere a calității.
    Ape tulburi în Golf
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău