Mda... UE vine cu legi de astea în timp ce restul planetei poluează în voie. În tot timpul ăsta, din cauza reglementărilor, dar și a electronicii tot mai multe, mașinile sunt tot mai puțin fiabile, dar și mai scumpe. Dacă vă place să conduceți, mai bucurați-vă cât puteți. În UE legile oricum le fac niște oameni aleși de nimeni (aka Comisia Europeană). Parlamentul European pe care îl votăm noi văd că e cam degeaba. Apoi se miră de creșterea euroscepticismului.
Ba chiar în Franța Macron a zis că el nu ar face vreodată referendum pentru ieșirea din UE pentru că știe că francezii ar vota în majoritate pentru ieșire. Asta ca să vedem cât contează voința poporului. Băi, dacă e democrație, voința poporului trebuie să primeze indiferent dacă poporul alege bine sau alege ceva prost pentru ei. Altfel nu mai e democrație.
Și nu mă luați că unde eram fără UE. Da, am crescut mult economic datorită UE, dar când văd cu câte interdicții vine și când cu ce alte prostii puerile se ocupă când greii planetei își încordează mușchii, mă îndoiesc serios că a meritat... și dacă continuă așa, UE sigur se va face praf și bucățele.
Mie mi se pare cam tristă direcția în care merge UE. Tot mai multe restricții, cică spre binele nostru. Iar mulți îi cred orbește. Ne îndreptăm spre un suprastat orwellian de tip chinezesc. Ce a fost la început o idee bună, sfârșește în dezastru (UE adică). Și apoi se plâng de creșterea euroscepticismului.
Chiar de ar fi astea spre binele nostru, e complet inutil odată ce celelalte continente nu fac asta. Nu vom rămâne decât cu gândul suav că suntem eco. Și nici aia măcar pentru că bateriile alea au niște compuși nu tocmai ușor de reciclat - ca să nu mai zic că provin din țări (un exemplu RD Congo) unde sclavia e în floare.
Imaginați-vă câtă energie va trebui pentru atâtea mașini electrice, milioane și milioane. Cum o produci curată? Nu cred că poți produce atâta energie doar cu panouri solare sau hidro.
Eu vă zic: atât timp cât va exista tehnologie și industrie, poluarea nu va înceta pe planeta asta. Doar dacă ne întoarcem la un stil de viață antic.
Schița ne arată că montantul C e foarte gros și cel mai probabil geamul ușilor din spate va fi mic. Cam ca la C-HR unde deși ai loc în spate suficient, din cauza geamului mic și a tapițeriei negre zici că te-a băgat cineva într-o peșteră întunecată. Dar știți vorba aia, ”baba suferă la frumusețe.” În cazul ăsta, pasagerii din spate suferă.
@Tatraurs
Eu am avut 125 CP pe Mondeo mk4 care are aproape 4,8 m lungime (cel cu hayon) și cântărea vreo 1540 kg. Crede-mă, mi-au fost mai mult decât suficienți, iar în depășiri nu prea era nevoie să retrogradez. Motorul avea 340 Nm, Insignia are 300 Nm. Într-adevăr, nu sunt nici un Schumacher, dar oricine e unul pe șoselele din țară (și nu numai) e un potențial criminal. Așa că eu consider că 120 CP și 300 Nm sunt suficienți Insigniei pentru un șofer potolit și rațional. Singura chestie aș avea cu cei 3 cilindri...
Ultimele comentarii
805 in total