• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Mda... UE vine cu legi de astea în timp ce restul planetei poluează în voie. În tot timpul ăsta, din cauza reglementărilor, dar și a electronicii tot mai multe, mașinile sunt tot mai puțin fiabile, dar și mai scumpe. Dacă vă place să conduceți, mai bucurați-vă cât puteți. În UE legile oricum le fac niște oameni aleși de nimeni (aka Comisia Europeană). Parlamentul European pe care îl votăm noi văd că e cam degeaba. Apoi se miră de creșterea euroscepticismului. Ba chiar în Franța Macron a zis că el nu ar face vreodată referendum pentru ieșirea din UE pentru că știe că francezii ar vota în majoritate pentru ieșire. Asta ca să vedem cât contează voința poporului. Băi, dacă e democrație, voința poporului trebuie să primeze indiferent dacă poporul alege bine sau alege ceva prost pentru ei. Altfel nu mai e democrație. Și nu mă luați că unde eram fără UE. Da, am crescut mult economic datorită UE, dar când văd cu câte interdicții vine și când cu ce alte prostii puerile se ocupă când greii planetei își încordează mușchii, mă îndoiesc serios că a meritat... și dacă continuă așa, UE sigur se va face praf și bucățele.
    Sfârșit de drum pentru Suzuki Jimny: modelul va fi comercializat "în cantități foarte limitate în 2020" din cauza emisiilor prea mari
  • Mie mi se pare cam tristă direcția în care merge UE. Tot mai multe restricții, cică spre binele nostru. Iar mulți îi cred orbește. Ne îndreptăm spre un suprastat orwellian de tip chinezesc. Ce a fost la început o idee bună, sfârșește în dezastru (UE adică). Și apoi se plâng de creșterea euroscepticismului. Chiar de ar fi astea spre binele nostru, e complet inutil odată ce celelalte continente nu fac asta. Nu vom rămâne decât cu gândul suav că suntem eco. Și nici aia măcar pentru că bateriile alea au niște compuși nu tocmai ușor de reciclat - ca să nu mai zic că provin din țări (un exemplu RD Congo) unde sclavia e în floare. Imaginați-vă câtă energie va trebui pentru atâtea mașini electrice, milioane și milioane. Cum o produci curată? Nu cred că poți produce atâta energie doar cu panouri solare sau hidro. Eu vă zic: atât timp cât va exista tehnologie și industrie, poluarea nu va înceta pe planeta asta. Doar dacă ne întoarcem la un stil de viață antic.
    UE vrea să interzică vânzările de mașini diesel și pe benzină: doar mașini cu emisii zero în Europa după 2040
  • Schița ne arată că montantul C e foarte gros și cel mai probabil geamul ușilor din spate va fi mic. Cam ca la C-HR unde deși ai loc în spate suficient, din cauza geamului mic și a tapițeriei negre zici că te-a băgat cineva într-o peșteră întunecată. Dar știți vorba aia, ”baba suferă la frumusețe.” În cazul ăsta, pasagerii din spate suferă.
    Primele schițe cu noul SUV subcompact pregătit de Toyota: lansarea va avea loc în acest an
  • Nici nu mă așteptam ca stopurile să arate așa (sarcasm).
    Teaser nou cu viitoarea generație Seat Leon: producătorul spaniol scoate în evidență stopurile modelului de clasă compactă
  • @Tatraurs Eu am avut 125 CP pe Mondeo mk4 care are aproape 4,8 m lungime (cel cu hayon) și cântărea vreo 1540 kg. Crede-mă, mi-au fost mai mult decât suficienți, iar în depășiri nu prea era nevoie să retrogradez. Motorul avea 340 Nm, Insignia are 300 Nm. Într-adevăr, nu sunt nici un Schumacher, dar oricine e unul pe șoselele din țară (și nu numai) e un potențial criminal. Așa că eu consider că 120 CP și 300 Nm sunt suficienți Insigniei pentru un șofer potolit și rațional. Singura chestie aș avea cu cei 3 cilindri...
    Opel Insignia facelift a fost prezentat la Bruxelles: motorizări diesel și benzină cu puteri cuprinse între 122 și 200 CP. Versiunea GSi propune 230 CP și cutie automată cu 9 trepte
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău