@someone
Nu ar fi prima dată. Țineți minte tripleta VW Sharan / Seat Alhambra / Ford Galaxy. Mai ales prima generație fără facelift.
Și mai puțini știu că în perioada fostului parteneriat VW-Ford, în Brazilia Fordul Escort (Orion) purta sigla VW și se numea Apollo, iar Ford producea un sedan bazat pe Passat.
@Edikkk
Asta am observat și eu. Modificări frontale și posterioare probabil, dar în rest e ID.3.
Pe tipul Skoda Rapid/Seat Toledo, Peugeot 301/Citroen C-Elysee și multe alte exemple.
Mai bine de la polonezi și cehi. Nu de la chinezi orice ar fi! Din multe motive, mai ales politice și ce țin de dorințele expansioniste ale dictaturii chinezești. Mai bine luăm de la cei din regiunea noastră.
@Calingura
Într-un comparativ cu Insignia și Superb de pe AutoExpress (UK), Passat-ul facelift a luat locul 3 (ultimul). Iar modelul Insignia din test nici măcar nu era facelift care abia a fost lansat.
Ceilalți producători s-au apropiat tare de VW și chiar au început să-i bată în mai multe aspecte. Focus 4 e deja foarte apropiat de Golf ca și calitate și practicalitate, Astra a fost și el lăudat.
Și am văzut că sunt jurnaliști auto care nu prea au fost impresionați de noul Golf. Erau așa parcă dezamăgiți. Dădeau impresia că se așteptau la mai mult. Aceeași impresie mi-o dă și Bogdan în testul de față.
Legea asta ar fi bună dacă ar fi și locuri de parcare. Întâi creezi mediul, apoi amendezi. Dar ce să mai faci parcări dacă atunci când există un loc de câțiva metri pătrați (metaforic vorbind), imediat răsare un bloc nou.
Ultimele comentarii
805 in total