• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @Kiro: Interesant, nu știam. 30.000 pe o Vitara?! Nici nu mă mir că își iau Duster în cazul ăsta. Nu înțeleg strategia Dacia la noi în țară. Înțeleg că România nu e cea mai importantă piață ca volum, dar totuși, de ce?
    Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 7.1% în luna august: aproape 47.000 de unități și cotă de piață de 4.4%
  • @Kiro: Și totuși, de ce e așa mare diferența de vânzări între Vitara și Duster? Într-adevăr, Vitara nu e cu mult mai scumpă, ceea ce înseamnă că un vestic ar putea să treacă cu vederea un 2-3000 euro ca să ia ceva mai fiabil care să îl țină mai multă vreme. Și totuși, în cazul Duster vs. Vitara, nu o face, ci continuă să prefere în mod clar Duster-ul.
    Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 7.1% în luna august: aproape 47.000 de unități și cotă de piață de 4.4%
  • Erată: Vitara și Duster au fost vândute în x număr. Am scris că Vitara a vândut, ceea ce e imposibil căci Suzuki a vândut pe Vitara :) Neatenție.
    Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 7.1% în luna august: aproape 47.000 de unități și cotă de piață de 4.4%
  • Eu zic că e o performanță. Doar la 100.000 în spatele Skoda și aproape de Citroen. Peste Hyundai și Seat. Iar în top 15 nu apar Nissan, Mazda, Honda, Kia, Suzuki etc. Deci e peste ele ca vânzări. Mă aflu și eu de o lună la primul model Dacia și dincolo de lipsurile unui low-cost, am fost plăcut surprins cât de confortabilă este și chiar bine insonorizată. Și interiorul deși e plasticos, arată o calitate de fabricație mai bună decât la primele Logan/Sandero și se simte solid și rezistent. Și pentru haterii ăia care o dau cu Vitara peste Duster: pe lângă faptul că prima are 18 cm gardă la sol și Duster 21 cm (adică Duster e net superior în offroad), în 2018 Vitara a vândut 68.000 de mașini în Europa și Duster 180.000 (adică de 3 ori mai mult). Dar așa e românul. Multora încă le pute Dacia, deși am văzut o schimbare pozitivă în privința asta și la noi.
    Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 7.1% în luna august: aproape 47.000 de unități și cotă de piață de 4.4%
  • Vă tot aud că vorbiți cât de ieftină e exploatarea la o mașină electrică. Așa e. Acum când ele sunt scumpe. Dar dacă vor ajunge să fie norma în lume, voi chiar credeți că va rămâne curentul așa ieftin? Credeți că marii baștani vor accepta costuri mai mici pentru noi? Sunteți naivi dacă credeți asta.
    Am văzut noul Volkswagen ID.3 înaintea tuturor: toate detaliile despre revoluția electrică VW
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău