@Kiro: Interesant, nu știam. 30.000 pe o Vitara?! Nici nu mă mir că își iau Duster în cazul ăsta. Nu înțeleg strategia Dacia la noi în țară. Înțeleg că România nu e cea mai importantă piață ca volum, dar totuși, de ce?
@Kiro: Și totuși, de ce e așa mare diferența de vânzări între Vitara și Duster? Într-adevăr, Vitara nu e cu mult mai scumpă, ceea ce înseamnă că un vestic ar putea să treacă cu vederea un 2-3000 euro ca să ia ceva mai fiabil care să îl țină mai multă vreme. Și totuși, în cazul Duster vs. Vitara, nu o face, ci continuă să prefere în mod clar Duster-ul.
Eu zic că e o performanță. Doar la 100.000 în spatele Skoda și aproape de Citroen. Peste Hyundai și Seat. Iar în top 15 nu apar Nissan, Mazda, Honda, Kia, Suzuki etc. Deci e peste ele ca vânzări.
Mă aflu și eu de o lună la primul model Dacia și dincolo de lipsurile unui low-cost, am fost plăcut surprins cât de confortabilă este și chiar bine insonorizată. Și interiorul deși e plasticos, arată o calitate de fabricație mai bună decât la primele Logan/Sandero și se simte solid și rezistent.
Și pentru haterii ăia care o dau cu Vitara peste Duster: pe lângă faptul că prima are 18 cm gardă la sol și Duster 21 cm (adică Duster e net superior în offroad), în 2018 Vitara a vândut 68.000 de mașini în Europa și Duster 180.000 (adică de 3 ori mai mult).
Dar așa e românul. Multora încă le pute Dacia, deși am văzut o schimbare pozitivă în privința asta și la noi.
Vă tot aud că vorbiți cât de ieftină e exploatarea la o mașină electrică. Așa e. Acum când ele sunt scumpe. Dar dacă vor ajunge să fie norma în lume, voi chiar credeți că va rămâne curentul așa ieftin? Credeți că marii baștani vor accepta costuri mai mici pentru noi? Sunteți naivi dacă credeți asta.
Ultimele comentarii
805 in total