• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NGK

  • Membru din 19.04.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 178 in total
  • Pana la urma, vor intra si inginerii la pareri. Update-uri peste update-uri, si Massa departe, Alonso in urma lui.
    Ferrari a efectuat un test aerodinamic la Vairano
  • Fanilor inraiti si care pe deasupra nu au o etica a corectitudinii, le este imposibil sa vada cu obiectivitate lucrurile. Ei sunt cei care imagineaza legende, ei sunt cei care impodobesc obiectul adulatiei cu "merite" nemeritate. Nu exista Alieni in niciun sport, exista doar talent, munca - pe care le au multi, si sansa pe care o au putini. De aici si pana la a percepe disproportionat realitatea F1 nu este decat un pas, pe care il face marea masa a fanilor, care sustin pana la urma F1. Bravo lor, dar este o realitate ca sunt la pamant cu obiectivitatea.
    Ferrari a identificat problemele tehnice ale monopostului
  • Imi aduc aminte, ca la sfarsitul anilor '90 era o poveste interesanta ce circula prin lumea F1 - pilotul vs. inginerul. Pilotul era Schumacher, inginerul era Newey. Fiecare a castigat impotriva celuilalt. Dupa o lunga seceta de titluri (aprox. 15 ani), Ferrari accepta ca nu pot reusi fara cel mai bun pilot al momentului de la vremea respectiva, il angajeaza si stim cu totii ce a urmat. Schumacher (acel Schumacher) nu mai este, Newey insa da. Ferrari crezand ca au descoperit reteta succesului, incearca sa o aplice din nou.... dar "una-i una si alta-i alta". Teapa: Alonso nu este Schumacher. Alta teapa: Alonso nu este cel mai bun pilot al momentului "Dalas" ca are bani .... ps: am stiut ca RBR vor ajunge la titlu de cand l-au atras pe Newey il echipa lor. Acum fara un Scumacher, sarcina lui Newey este mult mai usoara.
    Red Bull: "Vettel va pleca doar după unul-două sezoane modeste ale echipei"
  • de multa vreme, intr-o masina de F1 (de asta este vorba aici !), pilotul este cam intre volan si motor. Mai devreme, vei accepta si tu ca problema nu este doar bine situata si spatiu (intre motor si volan) dar are si nume - Massa, Alonso. NGK nu inseamna numai la ce te-ai gandit tu. @Bishuc din ce spui tu, reiese ca si atunci cand a castigat Alonso, a contat tehnologia si nu creatura dintre volan si motor. Dar NUU, cand castiga e doar meritul lui, cand pierde e singurul nevinovat. Si fanii astia ...
    Ferrari a identificat problemele tehnice ale monopostului
  • E clar, imbatraneste la RBR. O solutie ar fi schimbarea continua a regulamentului tehnic, dar chiar si asa, Newey se adapteaza cel mai bine la asta. Sau sa fie Newey adus la alta echipa cu pretentii. Dar nu ii lasa nasul, ca astfel ar recunoaste ca nu pot lupta impotriva lui ...
    Red Bull: "Vettel va pleca doar după unul-două sezoane modeste ale echipei"
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău