• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Niny

  • Membru din 27.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 23 in total
  • Harry Metcalfe, un editor si fondatorul publicatiei EVO :)
    Jurnal de călătorie - 1.600 kilometri cu Lamborghini Espada
  • Tractiunea e, de fapt, spate si integrala. "The 3.0l V6 produces 410 bhp and is available with rear-wheel drive as well as four-wheel drive" via http://www.autoedizione.com/specifications-of-new-engines-maserati-quattroporte/ "The first engine is a 3.0 liter V6 powerplant, which produces 410bhp and is available with rear-wheel drive as well as four-wheel drive." via http://www.gtspirit.com/2012/11/17/new-details-2013-maserati-quattroporte-engine-lineup/
    Maserati Quattroporte - informaţii oficiale despre motoarele V6 şi V8
  • ”Renault Laguna - Imported from France” indică referirea la toată gama, într-adevăr, însă puteau prezenta cadre și cu celelalte versiuni de caroserie, nu doar cu Coupe-ul. În tot spotul apare o siluetă sportivă, după care la final apare Estate-ul... Nu e cam mare discrepanța?
    Spot TV pentru Renault Laguna Coupe inspirat de publicitatea Chrysler
  • Oare de ce apare la final o Laguna Estate, când în restul reclamei e prezentată Laguna Coupe? :-?
    Spot TV pentru Renault Laguna Coupe inspirat de publicitatea Chrysler
  • Marius enumera mai sus cateva motive pentru care taxa auto este sustinuta. Da, asa este, ii dau dreptate exceptand un punct: "2.Se evita importul masiv de rable din occident.", ceea ce e cam fals. Pentru a-mi sustine afirmatia am sa va dau un mic exemplu: pentru un Opel Frontera 2.2 din 2000, respectand normele Euro 3 taxa este de 2519.24 euro, pentru aceeasi masina, insa farbicata in 2001 taxa devine 3239.03 euro, daca e din 2002 4078.78 euro si tot asa, in concluzie cu cat e mai veche (adica mai rabla) taxa e mai mica, ceea ce mi se pare aberant. Ei (guvernantii) explica acest fapt spunand ca o masina cu cat e mai noua va polua o perioada mai indelungata de timp, insa o rabla de acum 20 de ani, care lasa un nor de fum in spate, chiar daca mai circula numai inca 2 ani, va polua in aceasta perioada de timp cat una mai noua in 100 de ani. Deci... unde-i intelepciunea?
    Taxa auto va fi impusă şi la prima vânzare a maşinilor importate înainte de 1.01.2007
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Dacia Logan, Kia Sportage
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău