• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Pavl

  • Membru din 10.04.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • @vianu Daca nu iti plac masinile, in special acest gen, nu stiu de ce te-ai mai rupt de la lucrul tau in domeniul IT pe care evident il stapanesti sa mai scrii pe acest site destinat amatorilor de masini. Daca nu ar exista segment de piata pentru modele de genul acesta, nu s-ar mai obosi producatorii sa construiasca garsoniere din acestea pe roti.
    Tare-n diesel
  • @Sorin Ce sa compare? Ce alt constructor are rival pentru acest 50d? Audi are V8 de 4,2l. Topul de care vorbesti se refera la masini cu motoare pe benzina. Si acel top e discutabil daca e sa vorbim pe bune. Pentru ca amesteca supercaruri cu masini de serie cu performante de top (versiuni super-sportive). Mai citeste tu cu atentie testul de mai sus.
    TESTELE VOASTRE: Vali Budaşcu şi BMW X5 M50d
  • @MarchenM Cu chestiunea legata de marketing nu sunt de acord cu tine. Un produs prost, chiar si bine "vandut", tot prost ramane, iar clientii nu il vor mai lua a doua oara. Deci succesul Ford nu are cum sa se datoreze exclusiv promovarii. Cine crede altceva e naiv. Am observat ca acesta este un argument utilizat si impotriva VW sau a tripletei de lux germane. Fals.
    Împotriva curentului
  • @Inexorabil Daca toti constructorii erau la fel de conservatori ca cei de la Mazda si Honda, industria auto progresa in vreo 100 de ani. Asa, noroc ca unii au indrazneala si resursele sa incerce lucruri noi si sa forteze limitele. Ca fapt divers, Vw si Merc au motoare turbo de 2l de la 300 de cp in sus si inca nu au crapat. Ca sa vezi, unii chiar sunt ingineri la fel de buni ca si cei care mai scriu pe acest site.
    Împotriva curentului
  • Din pacate designul si dinaminca nu sunt sustinute de motorizari performante si actuale. Nu poti concura numai cu design. Motoarele si cutiile de viteze sunt importante. Ca design, noile Mazda sunt peste concurenta in clasele lor. Nu mai vorbesc de Mazda 6 si concurenta. Din pacate, pe componenta de motorizare sunt prea conservatori. Concurenta vine cu oferte mult mai competitive atat ca performante cat si costuri. Aceasta este realitatea. Japonezii, mai ales Mazda si Honda, trebuie sa iasa putin din conservatorismul acesta legat de motoare.
    Împotriva curentului
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău