• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Prius

  • Membru din 26.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 7 in total
  • Atata vreme cat este scos din context , e greu sa ne imaginam cum va functiona acel articol din legea circulatiei franceza . Personal , ceva imi scapa in acea logica legislativa .....Daca se ajunge ca fiecare pieton sa traverseze un bulevard pe oriunde si oricand , traficul parizian ( sa zicem) , care oricum este foarte aglomerat , va fi pur si simplu compromis . Pietonii nu sunt cyborgi care sa aibe implementat un program bine determinat de traversare a drumurilor ! Atata vreme cat exista locuri bine stabilite ( treceri de pietoni , pasarele , pasaje subterane ) nu vad rostul legalizarii unor miscari "browniene " intr-o societate deja educata sa respecte anumite reguli . In Vietnam , spre exemplu , se circula fara reguli scrise . Ptr mine este o adevarata magie felul cum se traverseaza de vehicule si pietoni acele intersectii vietnameze . Dar in tari unde se produc accidente chiar si cand exista reguli stricte , cu un trafic aglomerat si pietoni din toate colturile lumii , mi se pare putin deplasate astfel de solutii ! Daca o analizam din punct de vedere ecologic , astfel de reglementare ( care face ca autovehiculele sa tot opreasca si sa porneasca la tot pasul ) nu face decat sa produca o crestere a consumului , deci implicit a gazelor arse eliminate in atmosfera . Iar in RO , asa ceva ar fi de domeniul SF ului !! Aici poti fi facut praf pe trecere la semaforul verde , darmite sa mai si ridici mana undeva aiurea ( Apare un diliu in plin centrul Bucurestiului care se apuca sa faca un dute-vino de pe un trotuar pe altul cu mana ridicata , iar nimeni sa nu poata sa-i faca - legal - nimic ) . Intr-o societate dezvoltata cu reguli bine stabilite si functionare "computerizata", astfel de solutii nu cred ca isi au locul . Mai urmeaza o reglementare in care pietonul sa ridice mana stanga , iar cu dreapta sa scoata un pistol si sa traga in soferul care nu vrea sa opreasca . Nu asta este solutia ptr viitor , sunt ferm convins . Cel putin , nu in marile aglomerari urbane . Unui pieton nu i se tocesc pantofii daca va mai merge cativa metri in plus pana la prima trecere de pietoni sau primul pasaj . Bafta
    FRANŢA: Pietonii vor putea traversa strada pe oriunde
  • @Rio.......adica astia de la politie se duc si striga la base "Iesi afara.....ordinara "ca nu au bani de uniforme , hartie ptr procese verbale si benzina +salarii reduse , dar echipeaza masinile cu pneuri de iarna .....miramas......poate masinile comandantilor.....Tot citind postarile de aici , la un moment dat aveam senzatia ca sunt pe un forum al pilotilor de WRC care discuta despre etapa din Suedia .....unii ziceau .....All season....nu merge , ca pe speciala de pe lacul Morii ( sau cum s-o fi numind in suedeza !!) pierd cam 3 zecimi de secunda cu ele ......etc .... Hai sa fim seriosi ....noi aici in RO conducem urland de foame , si ne dam cu parerea despre chestii care sunt valabile in alte planuri de existenta .....Condusul prudent este cheia reducerii accidentelor . Multi de pe net merg cu masina din Rahovei la Berceni si retur , in coloane interminabile , dar trebuie sa posede neaparat nu stiu ce gume speciale montate de preferinta pe jeepane 4x4 .....Accidente se produc din cauza ca la noi , cei care ar trebui sa - si faca datoria pe bani buni si sa curete drumul , afla ca a venit iarna cu intarziere . Am avut un amic care respecta cu strictete chestia cu cauciucuri de iarna si de vara......Un tip prudent ar zice multi.....Acum doi ani , in iulie , a trecut pe langa coloana de de masini de la o bariera (ceea ce facea destul de des ) si cum un tren avea obiceiul sa treaca pe acolo , l-a trimis in vesnicele plaiuri ale vanatorii ........Ideal ar fi ca atunci cand conditiile de trafic sunt grele ( zapada abundenta , polei , troiene , viscol ) sa stam acasa sau sa folosim transportul in comun ......Daca nu esti un sofer care simte masina si drumul , poti sa pui 100 de cauciucuri de iarna si le pui degeaba.....In ceea ce privest modificarea codului rutier , nu cred ca era necesara , fiind suficient sa existe un paragraf in clauzele RCA/Casco . Pun pariu ca multi romani vor da iama prin All Season (ceea ce nu e rau , cum afirma unii "piloti WRC"de pe aici .....Sau vor folosi gumele de iarna in permanenta . Din punct de vedere financiar , ptr multi romani cu salarii reduse (sau someri) si rate in banci , un al doilea set de gume chiar este o povara finaciara ......indiferent de ce spun unii de prin diaspora ........Chestiile astea cu ce impune o lege este arbitrara . Asa se stabilise ca limita vitezei legale in localitate este de 50 kmh......peste aceasta viteza , venea sfarsitul lumii......In BV de ceva vreme s-a marit experimental viteza pe bulevardele care intra in oras la 70 kmh Adica , se merge de regula undeva in jurul la 80 kmh ceea ce nu se penalizeaza .....Ce crede-ti ca sa intamplat ? Ambulantele nu mai fac fata carand numarul de raniti si morti din accidentele rezulatate in urma rularii cu astfel de viteze .........Hai sa fim seriosi .....NU s-a intamplat nimic ......nu a crescut numarul de accidente , ci dimpotriva , traficul a devenit mai fluent ......deci ....sa fim atenti la cum interpretam evenimentele din jurul nostru ....Apropos....pe gheata , exceptand gumele cu crampoane + indemanarea si cunoasterea pilotajului in astfel de conditii , la viteze nerezonabile , se iese sau se intra in decor de zici ca nu se poate . Dupa vreo 32 de ierni petrecute la volan intr-o zona montana , cred ca stiu ce spun ......
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
  • @crysti09 ......poti explica de ce nu e bine sa montezi cauciucuri de iarna pe jante de aliaj ??!! In mod normal , da , e mai indicat sa le montezi pe jante de tabla ambutisata , dar eu de exemplu folosesc din 1990 numai jante de aliaj in permanenta . ( asa s-au nimerit masinile cand le-am cumparat , sa fie dotate cu jante de aliaj !) Nu am observat dezavantaje (exceptand uneori situatii cand din cauza unor drumuri cu gropi , mai pierdeau aer pe la imbinare , insa acest lucru se intampla indiferent de tipul pneurilor )
    Cu GoodYear şi Punto Evo la Cheile Bicazului - episodul 2
  • Am condus un GP de 1,3 si 90 CP.....trage binisor si cam atat ( nu este o masina sport ) . Daca amicul nostru zice ca datorita a "2 maini , 2 picioare, 2 ochi, 2 urechi , si 1 minte dibace".....a speriat lumea cu Bestia de 75 CP (vit max constructiva 165 kmh ) la aproape 1,2 tone de fiare si plastic , ma intreb ce s-ar intampla daca ar avea un GP Abarth T Jet essesse de 180 CP ??? Glumind , desigur , as putea spune ca exista riscul sa injumatateasca cele ....2 maini ...2.picioare ....etc......Oricum , tipul e simpatic .....PS . Candva , am avut un UNO turbo ie de 120 CP ( la vreo 8 sute si ceva de kg !!) Aia pot sa zic ca era o mica bestie .....Si eu recomand GP , dar cu motorul 1,4 T jet !
    Cu GoodYear şi Punto Evo la Cheile Bicazului - episodul 2
  • Intradevar , zona aceea este superba . Nu am mai fost de prin luna mai 2010 . Atunci , drumul de la Ghiorghieni la Cheile Bicazului era vai de mama lui ......( ma refer la starea asfaltului) Stie cineva daca a fost reparat ??? La Baraj m-a ïmpresionat numarul mare de PET uri care pluteau pe lac ......La Cheile Bicazului e bine sa fi intr-o masina cu trapa , ptr a putea admira peisajul de deasupra masinii ......Vis a vis de testul vostru la pneuri de iarna , cred ca v-ati cam grabit , ar fi trebuit sa mai asteptati putin sa dea zapada si poleiul ! Drum bun in continuare .....
    Cu GoodYear şi Punto Evo la Cheile Bicazului - episodul 2
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat , Opel , Audi
  • CE MASINI AM MAI CONDUS IMS, DAC, SR 114, Dacia, Mosckvich, Volga, Olcit,Trabant,Lastun,Lada,Wartburg,Aro240,10, Renault, BMW seria3,5,7, Mercedes W123 , W124, E class, M class, Honda, Subaru,Mazda,Ford Sierra,Escort, Focus,Mondeo,Puma,Transit,Iveco,Ducato,Fabia,Octavia 1 , 2 ,
  • MASINA LA CARE VISEZ ceva 100% electric
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău