• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ReVoLuTiOn

  • Membru din 22.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • Felicitari designerului, ambele masini sunt superbe. Probabil rivalul lui R8 va fi un urmas al seriei 8 (cifra magica). Sper ca asa sa fie desi nu prea se mai "poarta" tipul de design intalnit pe seria 8.
    Un roman a desenat rivalul BMW pentru Audi R8
  • Multumesc ca ati tinut cont de parerile mele si de data asta. As putea spune ca spatele este mai reusit decat la Megane iar ideea cu stopurile ar putea fi buna ptr. cei de la Renault ... din moment ce apare noul Megane Sedane .... parti de la cel vechi ar putea fi folosite :) Si grila este ok, o idee indrazneata cu preluarea elementelor de la Duster.
    FII DESIGNER: Am desenat Dacia Logan asa cum il vreti
  • Eu vreau asa ceva ptr. adulti in Romania ... dar cu preturi normale, ca la noi totul este mai scump :) Altfel ar sta treaba in trafic daca ai lua doza de adrenalina pe circuit.
    Scoala de soferi pe Lamborghini si Ferrari pentru copiii sub 17 ani
  • Come on ... give me some credit :) Vad foarte multe comentarii legate de dotarile masinii ... cred ca prin design cei de la Automarket se refereau strict la exterior ... nu prea vad cum ar desena ei "claxonul pe volan ca la celelate masini", "franele mai bune", "motorul amplasat central" sau alte chestii asa ca stay on topic :-? Daca vreti sa fie un exercitiu reusit eu zic sa ramaneti cu picioarele pe pamant si sa incercati sa ganditi un design potrivit ptr. clasa din care face parte ... ca asa parca as vedea`o si eu cu un bot de Hummer si cu spate de Veyron ...
    Fii designerul lui Dacia Logan!
  • Cred ca stiu de unde se trage cel de-al 2-lea episod din "fii designer". Cumva discutia aia de la The Money Channel ? :D Masina are un design ok ptr. ce se vrea a fi .. as schimba 2-3 lucruri minore: - Stopuri ca pe Renaul Megane Sedane ptr. ca se apropie de cele actuale - La portbagaj as pastra tenta aia de eleron care a aparut odata cu facelift`ul insa l-as mai ingusta pe verticala ca sa nu mai para asa ridicata din spate ... iar linia care desparte stopul de portbagaj inclinata la un unghi mai mic. - Spatele masinii lungit cu cativa cm in plus - In fata as incadra sigla dacia in capota, cam cum e la Megane ... i-ar da un plus de sportivitate. - Farurile in genul celor de pe Octavia (model actual) pentru ca astea mi se par cam patratoase. Ce am evidentiat eu aici ar fi mai mult un facelift decat un re-design cred ...
    Fii designerul lui Dacia Logan!
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Kia Rio 1,3 LS, Megane 1.6 16v
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Citroen C1
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw Seria 8, Porsche 944, BMW M3 e36/e46, Lancer Evo X, Nissan r35 GT-R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău