Spune-ne ce ai schimba la modelul Dacia Logan si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

Fii designerul lui Dacia Logan!

Al doilea episod al proiectului "Fii Designer!" te provoaca astazi: ce ai schimba la Dacia Logan? Noi vom redesena modelul romanesc asa cum il vrei tu!

Al doilea episod al proiectului Fii designer! va propune astazi o intalnire cu cel mai prezent model de pe soselele romanesti. Este vorba de Dacia Logan, cel care a devenit in timp, la cinci ani de la lansarea sa pe piata, masina nationala a romanilor.

Hulit de unii pentru formele sale spartane, laudat si mai ales cumparat de altii pentru pretul sau coborat si spatiul pe care il ofera la suma infime in raport cu modelele concurente, Dacia Logan a reusit sa se remarce in criza pe pietele internationala prin avantajele sale, dezavantajele ramanand undeva la urma. Insa, pentru ca si ele pot fi "remodelate", Automarket va lanseaza provocarea saptamanii: redesenati Logan-ul astfel incat masina sa va placa.

Sunteti invitati sa reganditi formele Daciei Logan, stergand elementele pe care le considerati inutile sau nereusite si adaugand altele noi care sa faca masina mai atragatoare pentru ochi. Timp de o saptamana, vom aduna si vom centraliza parerile voastre. La final vom selecta cele mai inspirate propuneri de redesign si vom desena masina asa cum o vreti voi.

Spre deosebire de designerii Dacia, care sunt limitati de buget si de nevoia de a integra liniile masinii intr-o anumita marja de pret, dumneavoastra aveti la dispozitie intreaga imaginatie si inspiratie pentru a realiza un altfel de Logan.

TU CE AI SCHIMBA LA DESIGNUL EXTERIOR AL LUI DACIA LOGAN?

  1. Dan la 06.07.2009 (12:49)
    Ce as schimba la logan
    Salut,
    In primul rand as schimba sau as imbunatati interiorul: bordul si cu afisajul sunt ok, dar butoanele de geamuri nu au ce cauta in mijloc, ele ar trebui sa fie pe usa ca si la majoritatea masinilor. Mai apoi tot in interior, designul este destul de butucanos, ar putea avea niste linii mai fine.
    In exterior oglinzile laterale sunt ok ca si marime, dar in momentul cand se rabateaza, se pot vedea firele electrice; ceea ce arata foarte urat. Tot pe exterior masina este destul de patratoasa si cam inalta. Partea din fata imi place dar partea din spate nu imi place.
    25 vote 8 vote
  2. yo la 06.07.2009 (12:54)
    Siguranta actia/pasiva ma intereseaza
    E important si designul, dar Dacia a ramas in urma la capitolul siguranta.
    Cand majoritatea producatiorilor pun in jur de 9 airbaguri Dacia a ramas la 2 optional 4..
    La siguranta activa mai trebuie lucrat la stabilitate si distanta de franare (ar fi bine sa se coboare centrul de greutate, fara sa afecteze garda la sol :), sau ampatament mai mare)

    O sa-mi iau Dacia cand o sa aibe airbag de genunchi :)
    18 vote 9 vote
  3. danny la 06.07.2009 (13:04)
    schimbari
    capacul portbagajului sa vina ca la un A3 si stopurile sa fie o stilizare a celor de la 1300. Apoy pe fatza s-ar putea reveni la farurile dublu optice - sistem bmw sau fosta 1310 , CENTRUL DE GREUTATE sa fie cumva mai jos dar inaltimea sa ramana la fel, Motorizare 1.6 de 110 cp si FRANEEELE ! sa se puna frane pe ea ma nene ca se duce ca un rahat.
    15 vote 15 vote
  4. razvan la 06.07.2009 (13:05)
    Farurile ar trebui alungite mai mult pe aripa si mai ascutite ( cum sunt spre grila fata). Alt lucru e capota. Ar arata mai bine cu ea lasata mai jos (la bot).....sa intre mai mult in grila.
    11 vote 5 vote
  5. Adrian la 06.07.2009 (13:07)
    dacia
    Faruri de steppe,stopuri si capota de renault laguna break(modelul anterior),ornament pe bara fata de la sandero stepway,design proiectoare de ceata opel astra modelul curent.
    10 vote 7 vote
  6. Adrian la 06.07.2009 (13:10)
    dacia
    ",design proiectoare de ceata opel astra modelul curent "-ma refer la forma in care sunt incadrate proiectoarele,ca in imaginea :

    http://www.cartuningcentral.com/wp-content/uploads/2007/09/opel-astra.jpg
    10 vote 5 vote
  7. anonim la 06.07.2009 (13:24)
    as micsora garda la sol, integra mai bine oglinzile in portiere ca parca au uitat sa le puna dupa care au dat gaura in caroserie si le-au "infipt" acolo, adauga o tenta de agresivitate botului si probabil as micsora portiunea cromata dintre grila si capota. butucul pentru cheia de la portiere ar trebui ascuns cumva pe la maner sau in cel mai rau caz pus sub maner. oglinzile le-as face intr-o singura culoare.
    13 vote 8 vote
  8. Z la 06.07.2009 (13:33)
    Logan
    As schimba intreaga masina, asta trebuie la logan. Schimbat totul.
    24 vote 29 vote
  9. mihalva la 06.07.2009 (13:45)
    log.....
    As schimba centrul de greutate in primul rand, ca sa nu te mai rastoarne la 110 km /ora
    17 vote 11 vote
  10. sirgogoy la 06.07.2009 (13:46)
    schimbari
    in primul rand finasajul la interior. butoanele de geamuri ff prost plasate, toate butoanele puse anapoda. si face-ti variante mai scumpe un pic dar cu dotari. fara airbag? ce masina e aia. nu ma luati ca aveti 4 maxim. sub 8 nu are ce cauata. esp? unde e? asistenta la franare si la viraje? clima? dar puneti si butoanele aferente la toate usor accesibile si un plastic mai de calitate si lucrate mai bine. fara chesti butucanoase.
    14 vote 6 vote
  11. Adi la 06.07.2009 (13:47)
    Logan
    Ca linie exterioara a masinii, ar trebui pornit de la forma Daciei 1300, cu portbagaj coborat inspre spate, se poate desena o forma atractiva, dar cu pastrarea unui portbagaj mare, caci este un atu important al Loganului. De asemenea, trebuie pastrata garda la sol mare. In interior, trebuie schimbata complet consola centrala, este ingrozitoare. Sa fie ceva ceva la nivel de Octavia, simplu si eficient, robust.
    10 vote 7 vote
  12. Logan la 06.07.2009 (13:50)
    Aerodinamica
    As reduce coeficientul aerodinamic (se stie forma perfecta e picatura)
    Nu sunt adeptul unor modificari ce nu aduc un plus la aerodinamicitate.

    Motorul mai spre habitaclu si mai jos(centru de greutate mai jos si mai central)
    13 vote 4 vote
  13. Razvan la 06.07.2009 (13:50)
    As pune claxonul pe volan!!!
    As pune claxonul pe volan ca la toate masinile moderne.
    34 vote 7 vote
  14. Pejte la 06.07.2009 (14:01)
    As cobora acoperisul cu vreo 10cm.
    Arcuri -40mm si niste amortizoare mai de masina normala, nu de balansoar...
    15 vote 4 vote
  15. vTT la 06.07.2009 (14:03)
    Linii Caroserie
    • Numarul de inmatriculare ar trebui sa se afle pe portbagaj inscris intre semnalizatoare
    • Farurile un pic mai lungi si mai putin inalte (stil A4)
    • Capota sa fie 'rizata' in lateralele siglei nu pe centrul ei (stil Skoda)
    • Antena in spatele plafonului nu fata (stil Golf)
    19 vote 5 vote
  16. dan la 06.07.2009 (14:03)
    logan
    E foarte fain asa cum e, eventual niste frane de ceramica ca restul e ok.Aaa si nu uitati coditza de rechin pe plafon.
    6 vote 26 vote
  17. rares la 06.07.2009 (14:05)
    cateva aspecte
    As schimba forma spre una mai aerodinamica si as pune duze de aer pentru locurile din spate; partea de mijloc cu schimbatorul de viteze sa se inchida complet sub bord; as oferi mai multe optionale sa aiba de unde alege romanul care vrea: volan reglabil, oglinzi pliabile electric, clima; stergatoarele sa mearga de la interior spre exterior; o izolare termica si fonica mai buna a habitaclului iar plansa cu butoanele de control sa fie inclinata -nu perpendiculara spre podea si putin intoarsa catre sofer.
    8 vote 6 vote
  18. bogdan la 06.07.2009 (14:05)
    dacia
    eu as schimba bara fata cu ceva care ar arata ca vechea bara de pe vechile modele diesel
    3 vote 10 vote
  19. Maius Anton la 06.07.2009 (14:08)
    As micsora aripioarele de la aripi
    Aripile si pe fata , si pe spate sunt foarte iesite in afara, lipseste scrumiera!!! nu-mi place ideea de a da scrumul in pahar, nu mai spunem ca nu poti lasa o tigara in pahar... esti obligat sa tii tigara in mana
    6 vote 6 vote
  20. marius la 06.07.2009 (14:09)
    schimbari
    I`as pune niste faruri gen Corvette sau Ferrari 360 Modena....adica becurile sa fie incadrate in caroserie...o grila restilizata cu elemente din inox...partea laterala sa aiba niste forme concave precum Bmw seria 5 sau Bmw seria 1 ...iar la partea din spate stopuri ca si la noul Opel Vectra doar ca mai mici ....si mai putin inalte...
    6 vote 4 vote
  21. Sorin la 06.07.2009 (14:09)
    LOgan
    ieeeeeee ce de skimbari pt dragutzul Logan. Super tare baieti , dati-i inainte dar nu va luati de garda la sol ca e cea mai importanta pr masina.
    8 vote 3 vote
  22. tase la 06.07.2009 (14:09)
    schimbari
    in primul rand sistemul de franare ... parca esti cu o sanie ... apoi centru de greutate ( garda la sol e buna) sisteme de siguranta incepand de la airbag ... pana la ESP ... butoanele mai accesibile ... mai "placute" incepand de la cele de geamuri eletrice... farurile ar fi bine sa evaluam sa punem si noi niste xenoane ... si multe altele spre confortul si siguranta la condus ... as pune si o trapa electrica ... is inebunit dupa asa ceva... si restu o estetica mai evoluata ...
    6 vote 6 vote
  23. Steli la 06.07.2009 (14:16)
    ... linii noi
    Cu siguranta as incerca sa schimb grila fata (incl. farurile). Eu personal m-as duce catre partea fata de la conceptul DUSTER.
    Deci - parte fata DUSTER.
    2 vote 6 vote
  24. yanu la 06.07.2009 (14:17)
    ???
    Ar trebui sa abie cotiera incorporata, butoanele de gheamuri pe portiere, priza power pentru pasagerii din spate, scrumirea incorporata in bord, antena gps, tractiune control, buton pentru lumina din bord, reglaj faruri electric, si daca nu cer prea mult afisaj pe consula centrala.....
    9 vote 3 vote
  25. tase la 06.07.2009 (14:17)
    schimbari 2
    am uitat ...claxonul pe volan sa nu uitam ... si dotari cat mai multe sa ajungem chiar la dvd cu sistem de navigatie tv magazie de cd ... bine astea peste 50 de ani dar deocamdata sa vedem cele pentru siguranta dupa care confortul
    4 vote 3 vote
  26. Husdu la 06.07.2009 (14:25)
    nu mult
    La logan nu imi place partea din fata ar trebui schimbat spoil-erul alte blocuri optice, ar mai fi fain de schimbat bordul si integrarea unui sistem de navigare in consola centrala.
    4 vote 5 vote
  27. Alin Enea la 06.07.2009 (14:27)
    Farurile
    Buna ziua,
    Cred ca ar trebui putin modificate farurile,ceva in gen BMW e46,dar si o grila sportiva, gen VW Golf r32. Chiar as fi curios cum ar arata noul logan cu noile viziuni:D


    Multumesc!
    2 vote 8 vote
  28. ReVoLuTiOn la 06.07.2009 (14:28)
    Design
    Cred ca stiu de unde se trage cel de-al 2-lea episod din "fii designer". Cumva discutia aia de la The Money Channel ? :D
    Masina are un design ok ptr. ce se vrea a fi .. as schimba 2-3 lucruri minore:
    - Stopuri ca pe Renaul Megane Sedane ptr. ca se apropie de cele actuale
    - La portbagaj as pastra tenta aia de eleron care a aparut odata cu facelift`ul insa l-as mai ingusta pe verticala ca sa nu mai para asa ridicata din spate ... iar linia care desparte stopul de portbagaj inclinata la un unghi mai mic.
    - Spatele masinii lungit cu cativa cm in plus
    - In fata as incadra sigla dacia in capota, cam cum e la Megane ... i-ar da un plus de sportivitate.
    - Farurile in genul celor de pe Octavia (model actual) pentru ca astea mi se par cam patratoase.
    Ce am evidentiat eu aici ar fi mai mult un facelift decat un re-design cred ...
    25 vote 3 vote
  29. Emilian la 06.07.2009 (14:29)
    Schimbari radicale
    Pai ar cam trebuii schimbat cam tot. Cel putin dupa parerea mea coborat plafonul putin mai mult de 10 cm ... Scaunele puse mai jos umpic mai micutza in fata si putin in spate. Gen limuzina. Usile mai alungite ca parca ar fii puse acolo cu forta. Ceva gen Honda Civic. Faruri alungite vertical. Sa fie o schimbare radicala. Iar pe spate e ok. Blocurile optice sa fie umpic mai mari. Oglinzile alungite orizontal pentru o mai buna vizibilitate, incadrate in usa. Cam atat as vrea sa vad.
    2 vote 6 vote
  30. mircea la 06.07.2009 (14:35)
    @ReVoLuTiOn
    Nu, discutia respectiva de la The Money Channel a intervenit la ceva timp dupa ce am stabilit ca subiect Logan-ul pentru episodul al doilea Fii designer :)
    2 vote 12 vote
  31. stefa88u la 06.07.2009 (14:35)
    logan
    plafonul un pic mai jos....si portiera din spate altfel...si geamurile..
    3 vote 6 vote
  32. luci la 06.07.2009 (14:40)
    logan
    in primul tand butonul pentru A/C, eventual mai mare si nu la culoarea fondului pe care este pus.
    schimbarea butoanelor de pe consola centrala, parca sunt de aragaz la modelul nou.
    comanda pentru recircularea aerului este prea jos montata iar noaptea nu este iluminata, orbecai de-a dreptul.
    farurile alungite pentru a da o impresie de miscare mai buna.
    condola centrala ar trebui sa fie inclinata ceva mai mult pentru o buna vizibilitate si acces facil la butoane.
    filtru de polen, e jalnic sa-ti intre fluturi in cabina.
    oglinzi exterioare mai atragatoare(alungite nu colturoase).
    banchetele fata ceva mai joase nu asa inalte,
    antena radio pozitionata la partea din spate si un model mai scurt.
    motor de 1.4 benzina mai performant (cu 16 supape).
    montarea unei cotiere este necesara.
    butucul pentru cheia de la portiere ar trebui incorporat in manerul usii.
    barile protectie ar trebui sa fie iesite mai mult in afara pentru crearea unui aspect mai "nervos", inclusiv in lateral pe aripi.
    plasticul bordului trebuie sa fie placut la atingere nu ca acum.
    7 vote 4 vote
  33. kls la 06.07.2009 (14:46)
    logan
    solutia este sa nu-si mai ia nimeni logan nu inteleg cum puteti fi asa prosti sa va luati logan. vreau sa se schimbe conceptia asta de cacat de a-ti cumpara logan. cu banii banii aia iti iei orice alta masina straina la mana a doua mult mai buna. dk s-ar intampla cred k ar mur de ciuda toti care au us taxa de inmatriculare si cei care au interese acolo. in felu asta le-am schimba parerea fraierilor care ne conduc ca nu mai suntem chiar asa prosti sa ne manipuleze cum vor ei.
    4 vote 25 vote
  34. albunegru la 06.07.2009 (14:47)
    ooof
    logic ca interiorul conteaza cel mai mult pentru confortul soferului si pasagerilor. toate masinile noi ofera console de bord cu toate comenzile plasate ergonomic. cum de-o fi scos dacia acelasi bord aproape ca la vremea lui 1310 ??? . si de fapt de unde ati scos campania asta? designerul loganului a murit de batranete ???
    7 vote 3 vote
  35. mihai la 06.07.2009 (14:55)
    @logan
    Actinarea claxonului ar trebuii sa fie pe volan ca la orice masina moderna si sa existe filtru de habitaclu ca intra in masina tot felu de frunze si insecte
    7 vote 4 vote
  36. crick la 06.07.2009 (14:57)
    idei/cereri...nimic iesit din comun
    1. Masina are nevoie de frane, ca fost proprietar am simtit-o intr-un mod neplacut.
    2. Pozitia la volan este exagerat de inalta, ar trebui coborat postamentul pe care se afla scaunele.
    3. Butoanele de geamuri electrice trebuie amplasate pe usi.
    4. Linia geamurilor laterale trebuie ridicata, nu are sens ca geamul sa fie pana in dreptul cotului.
    5. Calitatea plasticului interior ar trebui imbunatatita.
    6. Claxonul este foarte practic acolo unde este.
    7. Partea din fata trebuie redesenata pentru a oferi aspectul de masina masiva nu de Matiz ca la Logan Phase II. Respectiv inclinatia liniei capotei trebuie diminuata, farurile mutate mai spre exterior si grila mai evidenta sa ofere mult aer radiatroului.
    8. Liniile laterale trebuie rotunjite pentru o aerodinamica mai buna si diminuarea efectului de impins lateral la depasirea vreunui camion.
    9. Tetiere de Renaul Megane, reglabile pe orizontala pentru suportul optim al gatului.
    10. Minim 4 airbag-uri + ramfonsari de otel in usi.
    11. ESP optional.
    12. Alt ABS decat cel Bosh 8.0 care intra si pe asfalt uscat si curat.
    10 vote 3 vote
  37. flexus la 06.07.2009 (15:07)
    Imbunatatiri
    Exterior:
    1. Masina trebuie facuta mai lata cu 10-20cm;
    2. Garda la sol putin mai joasa, nu e camion;
    3. Spatele masinii in stilul BMW 5 GT;
    4. Farurile in forma aproximativ rectangulara in loc de trapezoidala;

    Interior:
    1. Pozitie la volan imbunatatita (altfel decat Aro/Tir), mai joasa, scaune proiectate sa stai intr-o pozitie mai pe spate;
    2. Insertii de pastic lucios/cu model pe langa pasticul trist si monoton;

    Tehnic:
    1. Cutie Automata optional la unele motorizari;
    2. Posibilitatea alegerii unei suspensii mai stabile la viteza;
    6 vote 8 vote
  38. O.G. la 06.07.2009 (15:08)
    ..
    As spoilerul fata,sa fie un pic mai agresiv.....stopuri cu LED,cred ca ar arata mai bine....ar mai trebui coborat plafonul cu minim 5 cm,si cam atat
    3 vote 4 vote
  39. gigi la 06.07.2009 (15:10)
    cel mai simplu
    dintr-o cutie ingusta de chibrituri so facem mai lata gen opel vectra...
    3 vote 6 vote
  40. Andrei la 06.07.2009 (15:12)
    plastic
    un plastic mai de calitate nu aveti,sa mor parca e de pix
    6 vote 5 vote
  41. Bogdan la 06.07.2009 (15:19)
    reclama de 2 lei
    Au fost N proiecte pentru Dacia SUV care aratau bestial si ce au scos pana la urma!! nu cred ca duce lipsa de idei , eu cred ca tine de o politica a lor, pe care eu sincer nu o inteleg.
    4 vote 6 vote
  42. fuji91 la 06.07.2009 (15:22)
    low
    masina asta trebe in primul rand lasata cu 5-6 cm , garda la sol si caroseria. .. aripile spate mai late si portbagajul mai jos k sa arate mai stabila . in fata ceva de inspiratie Dacia 1100 la capota = mai agresiva
    2 vote 5 vote
  43. bita la 06.07.2009 (15:26)
    logan
    As mai rotunjii unele linii
    3 vote 4 vote
  44. first_yoyo la 06.07.2009 (15:37)
    mda
    re :D

    cred ca cel mai important trebuie mentinut un aspect

    indiferent ce look vor alege ceilalti, eu cred ca masina trebuie sa nu iasa din categoria low-cost. asta e cel mai mare succes al logan-ului, pretul. nu trebuie adaugat nimic foarte super HIGH tech

    de shimbat as schimba grila, cu una mai dinamica, nu cu acele plastice, ci cu una mai finuta, mai infundata, cu marginea mai proeminenta, si cu un logo dacia mult mai mic

    bara fata as lasa-o la fel, doar in locul unde sunt proiectoarele, in jurul lor sa fie parte cu bara, sa nu existe acele "grile" negre, sa fie ca la vechiul logan, mai bine zis. bine, partea proeminenta dintre proiector si grila bara sa ramana tot asa, spre exterior

    + fara acel crom "chicios", mai bine culoarea caroseriei.

    ca si culoare, imi placea foarte mult verdele de pe logan-ul cel vechi.

    alte aspecte, las pe altcineva
    cius
    2 vote 3 vote
  45. eustake la 06.07.2009 (15:42)
    logan
    As schimba numele din Dacia in BMW ca sa nu mai fie atat de criticata. Sunt sigur ca daca scrie BMW o sa fie un succes ;)
    Asta pentru cocalarul de aici, kls, care nu a gasit un post mai inteligent.

    @Andrei: Te-ai urcat intr-un Leon?
    11 vote 2 vote
  46. Semtex la 06.07.2009 (15:42)
    DACIA
    Sunt posesorul unui Logan Prestige 1.6 16v in prezent si sunt foarte multumit de masina. Indiferent ce spune unul sau altul, la partea de design nu as schimba nimic, pentru ca-mi place. Totusi am niste obiectii. Ar trebui operate niste modificari si le voi enumera mai jos

    -In primul rand actionarea geamurilor de pe consola centrala e destul de incomoda. As dori repozitionarea lor pe usi. Sa fie cu impuls.Neaparat!
    -Roti de dimensiuni mai mari 205/55 R16
    -Stergatoare tip "flat blade" de calitate
    -Insonorizare mai buna
    -Inchiderea automata a usilor si portbagajului la demaraj
    -Posibilitatea de a pune difuzoare mai mari de 13 cm pe spate fara a decupa caroseria
    -2 faruri de mers inapoi

    PE LISTA DE OPTIONALE:
    -geamuri fumurii (transparenta 5%)
    -airbag-uri cortina

    Nu sunt foarte pretentios, nu? Sigur as putea visa mai departe si sa spun

    a 6-a treapta a cutiei de viteze, discuri ventilate fata/spate, faruri cu lupa reglabile electric pe inaltime, geamuri laterale curbate, inca un rand de chedere pe usi... toate astea in 10.000 de euro daca se poate:)))) Imi dau seama ca ar fi o cerinta imposibil de realizat in banii astia, insa daca Dacia se hotaraste sa le puna in lista de optionale o va face la un pret foarte competitiv si sigur va avea clienti pentru toate astea...
    6 vote 4 vote
  47. Semtex la 06.07.2009 (15:56)
    NU! NU! NU!
    Vad ca multi scriu de o garda la sol mai joasa... Eu n-am nevoie de asa ceva ! Cine vrea asa ceva sa si-o tuneze ! Eu vreau doar cauciucuri mai late si sa am posibilitatea sa intru pe drumuri de tara cu 5 persoane si bagaje, fara sa stau cu teama ca o raschetez pe dedesubt ! Am avut un Opel Astra pe care l-am nenorocit si mi-e suficient !
    6 vote 5 vote
  48. Semtex la 06.07.2009 (16:05)
    am uitat
    ah si claxon pe volan... volan ergonomic ! :)
    7 vote 4 vote
  49. Eustake la 06.07.2009 (16:05)
    ca sa fiu on-topic
    - Cred ca masina ar trebui sa fie putin mai joasa, coborata din suspensii, cupola mai joasa si o forma mai aerodinamica. Partea din spate sa fie lasata spre capat in jos, ca la Jaguar. In partea din fata capota ar trebui sa vina mai mult peste grila iar farurile sa fie ceva gen Duster cu prelungire mai in sus pe aripa. Stopurile de pe spate sa fie orizontale, cu o forma mai speciala.
    5 vote 4 vote
  50. george la 06.07.2009 (16:09)
    schimbare
    i ash face grila din fatza precum la citroen(modelele noi) gen C5-2009 sa fie fluenta precum dializa de la doctor si chiar si stema permite lucrul acesta.

    capota sa aibe o reliefare lata cat sa se incadreze intre faruri si sa se termine sus,nu foarte inalta dar sa se vada!

    farurile le sh alungi pe aripi si le ah micsora putin.

    mi ar placea sa aibe sistemul de deschidere al portbagajului precum la noua skoda superb(ori simplu ori cu tot cu luneta) si in acest fel am reduce si inaltzimea ridicola a portbagajului.

    jantele de la o versiune de varf dar care sa coste si in plus sa fie unele pe 17' inspirate de la citroen c5 cele sport cu spitze in y.

    la interior sunt multe de facut si ma las pagubash..:)
    4 vote 4 vote
  51. ADI la 06.07.2009 (16:14)
    THE WIND OF CHANGE
    AS SCHIMBA CONSTRUCTORUL. AS RENUNTA LA RENAULT SI AS PROPUNE SA FIE FACUTA DE VOLKSWAGEN. RESTUL VINE DE LA SINE. MOTOR, DESIGN, TOT. (EX. VEZI SKODA UNDE A AJUNS, SI UNDE E DACIA)
    9 vote 9 vote
  52. Pi0nu la 06.07.2009 (16:17)
    desing
    In primul rand farurile le-as arcui arcui putin (genul modele noi de la ford), stopurile sa continue ideea farurilor si sa fie usor arcuite nu in forma de triunghi penibil, grila fata sa fie mai impunatoare si nu in ultimu rand oglinzile laterale sa nu fie cum sunt acum luate de la scutere, sa aibe o forma mai impunatoare...mai solide. Ultima sugestie ar fi portbagajul care arata ca o cutie de incaltaminte, as zice sa coborati putin din inaltimea prtbagajului si sa-i ii dati o forma un pic curbata.
    5 vote 4 vote
  53. florin ciobanu la 06.07.2009 (16:24)
    NEW LOGAN
    1. Numarul din fata putin mai ingropat in spoiler
    2. Antena aia antica as inlocui-o cu una f mica, in partea din spate a masinii, ca la BMW.
    3. partea din spate sa fie mai coborata incepand de la acoperis, spre capatul portbagajului, sa fie un unghi mai inclinat, cu o forma mai sportiva.
    4. apoi caroseria ar trebui sa fie un pic mai rotunjita pe laterale. Acum parcac e inghesuita. Totodata si geamurile, vor fi mai curbate nu asa drepte.
    5. Oglinzile laterale, ar trebui ca forma sa arate mai degraba ca cele de la noua clasa C Mercedes. Ar fi un design care s-ar potrivi mai degraba decat cele actuale, alias clio.
    ...si lista ar mai putea continua, dar ma opresc aici. Sper ca macar un element sa luati din ce v-am sugerat eu.
    6 vote 4 vote
  54. bogdan la 06.07.2009 (16:29)
    inaltime
    in primul rand ar trebui redesenata toata caroseria. masina e foarte inalta. cans stai in scaune, chiar si daca ai 1.90, ramane mult spatiu deasupra capului. ai impresia ca esti intr-o cabina de camion. daca se mai reduce din inaltimea asta care oricum nu ajuta, o sa creasca si stabilitatea.
    2 vote 4 vote
  55. moa la 06.07.2009 (16:34)
    ...
    ... faruri fata ca la Caddy, pe lung si nu pe lat (daca tot e o masina inaaaalta si nu lata), si drept urmare, partea pana la spoiler sa fie mai inalta, proiectoare ceata 2 patratele intre care de aceasi marime o grila neagra de aerisire (aprox, ca la C4). Din lateral as scoate linia aia care se curbeaza la roata spate, l-as pastra cumva mai jos si sa mearga drept pana in spate, (ma rog, putin curbat). Sa nu mai fie asa de mica :(, fundul putin mai luuung. Stopurile spate (si defapt toatele linile) mai patratoase...
    2 vote 4 vote
  56. ufx la 06.07.2009 (16:50)
    bot de mertan :P
    e greu...skimbam totul :))
    lasand glumele de o parte acum dupa ce au facut acet facelift, e destul de ok da fundul mie inca mi se pare putin cam inalt, si linia masinii mi se pare ca nu are nici o noima, botul are o linie, pana la fund e altcumva si apoi ajungem la fundul inalt, o linie mai armonioasa eventual
    3 vote 4 vote
  57. Lorin la 06.07.2009 (16:53)
    as schimba..
    1. manelere portierelor + incuietoarea - sa dispara - inlocuite cu cele mai moderne, gen de pe A4, sau orice alta marca ce se respecta
    2. antena radio pusa pe spate si mai scurta
    3. oglinzile - becuri de semnalizare incastrate, cea de pe aripa sa dispara , design mai sportiv, putin alungite
    4. faruri gen noul A4
    5. incuietoare portbagaj - gen nissan tiida (buton electronic sau cheie) , dar nu "buba" aia de acolo - se poate folosi si sigla pt a ascunde locul pt cheie si buton
    6. capac tractare de pe bara spate, ceva mai micut si elegant
    7. grila fata - partea dintre faruri (din fata radiatorului) sa se continue pana jos, in dreptul proiectoarelor de ceata, desigur intr-o forma eleganta , agresiva, sportiva, grila radiatorului compunandu-se din "patratele".

    ar mai fi .. sper sa fie bune ideeile mele
    merci!
    7 vote 4 vote
  58. wyo_76 la 06.07.2009 (17:30)
    dacia
    putin mai joasa, inclusiv la garda, cam 2 cm din habitaclu si 1 cm din garda la sol, sa aiba o linie din fata pana in spate gen suv in miniatura, sa inspire forta si sportivitate, sa aiba la cerere si sistem de amortizare sport sau unul confort dar cu garda mai jos. in rest cred ca se poate inspira fb dupa laguna(fariri, stopuri, partea frontala si ar mai fi). si interiorul sa aiba materiale mai de calitate sa fie mai primitoare. bordul mai adanc.
    3 vote 5 vote
  59. pa_loo la 06.07.2009 (18:00)
    dacia
    Masina este OK, doar preţul trebuie schimbat
    2 vote 6 vote
  60. raaul la 06.07.2009 (18:11)
    masina asta nu poate fi transformata in ceva mai bine, ar trebui schimbata cu totu..in concluzie..e buna asa cum e...
    1 vote 5 vote
  61. dragos marcel la 06.07.2009 (18:13)
    dacia alta fata
    de schimbat as schimba multe la noul logan ,incepand cu dimensiunile ei ,lungime latime inaltime as continua cu cauciuri si diseign intedrior dar toate astea daca ma contactati
    2 vote 4 vote
  62. gabi123ro la 06.07.2009 (18:16)
    logan
    -Plafonul coborat cu minim 5cm, automat scaunele mai joase care sa ofere o pozitie comoda la volan.
    -garada la sol mai mica,
    -masina sa fie mai lata,
    -linii mai alungite pentru a fi mai aerodinamica si mai placuta la ochi
    -roti mai late, asta ce tine de aspectul general.

    -farurile mai mici,capota sa fie prelungita ,ca si cum ar avea "pleoape" ,dar sa nu le acopere. Tot la faruri, eu le-as face sa fie mai lunguiete un pic in gen Ford Puma
    -renuntam la bara cromata din fata - e de prost gust - iar in locul ei va fi prelungita capota motorului
    -schimbam grila care trebuie sa aiba mai putine bari orizontale si mai finute.
    -la bara, marita suprafata acoperita cu culoarea caroseriei, proectoarele sa vina in forma spatiului negru (compartimentului) care le inconjoara
    -stopuri cu led
    Cam atat cat....sa fie mai placuta la ochi, deoarece in viziunea mea ar trebui schimbata inca de la sasiu.
    6 vote 3 vote
  63. Anatol Moldova la 06.07.2009 (18:37)
    logan
    De micsorat inaltimea,pentru a scadea centrl de masa si ca urmare a imbunatati aerodinamica,a scadea consumul,a mari performantele dinamice si conduita la viteze mari ,iar restul ca la ultemului concept.
    3 vote 3 vote
  64. chris la 06.07.2009 (18:42)
    Oricand Loganul poate deveni mai frumos!
    Exterior: masca din fata (acel "zambet" optimist iliescian) ar trebui redesenata dreptunghiular; grilele acesteia sa fie in concordanta cu cele din bara (cum e la Polo, de ex., nu masca cu grile grosiere, iar in bara o sita cu model fagure); de asemenea, farurile redesenate dupa masca, bineinteles, si restilizate pentru a da o nota mai agresiva bonomitatii "surazatoare"(prin conceptie Loganul este patratos, avand o nota de robustete, insa "curbura" din masca rupe din unitatea intregului); intr-adevar, portbagajul trebuie coborat, pentru a atenua imaginea de cutie, insa nu sunt de acord cu alungirea lui, c-ar fi hidos (mai ales ca acesta este foarte scurt...); semnalizatoarele se potrivesc foarte bine cu partea din spate; aripile din fata si spate ar trebui sa fie protejate total cu "oale" din plastic ( cele nou aparute, cu gulerash exterior, mi se par ca dau o nota urata masinii, si sa nu uitam ca... apa, sarea si praful vor fi retinute in acel guler exterior, care, mai devreme sau mai tarziu, va fi o sursa sigura de generare a coroziunii aripii;
    Interior: consola centrala redesenata, pentru ca nu este ergonomica, problema rezolvata prin marirea unghiului spre interior (va fi o problema cu schimbatorul de viteze, care se apropie destul de mult de plansa butoanelor...); apoi, cred c-ar trebui schimbata acea lumina de lumanare din bord cu una albastra combinata cu rosu, ca la VW, de ex.
    4 vote 3 vote
  65. bdk la 06.07.2009 (19:28)
    motor
    Eu as lasa aspectul exterior neschimbat, dar as inlocui materialele ieftine si designul bordului, eventual niste scaune fata mai comode. La mototr ar fi de facut imbunatatiri in sensul introducerii unui tdi mai puternic, macar cel de 1.5 l si 105 cp, de la renault sau unul pe benzina de 2l . P.S. : SUV-ul e groaznic, stiu ca nu are legatura cu subiectul abordat...
    3 vote 5 vote
  66. Hans la 06.07.2009 (19:30)
    Forma
    Primu lucru as schimba forma lea geamuri pt ca de gand e DACIA au aceeasi forma ..as schimba si bordul cu totul
    2 vote 4 vote
  67. GABI la 06.07.2009 (20:01)
    Modificari
    FATA
    1 botul putin mai alungit si mai jos
    2 ornamentul ala cromat aduce aminte LAGUNA
    3 grila radiatorului ceva mai agresiva
    4 farurile mai alungite
    5 e destul sa scrie DACIA nu e nevoie si de cheia aia de scos capse de bere
    6 sistemul de ridicare si sustinere al capotei ar putea fi un amortizor ( tailgate strut ) , e ciudata sirma aia ca la vechile modele
    SPATE
    1 portbagajul ar putea fi ceva mai jos
    2 la fel ca si in fata e destul sa scrie DACIA
    3 acelasi ornament cromat ciudat care nu prea se potriveste cu restul masinii
    4 un design mai reusit la triplele spate ( mai late , eventual prelungite pe capota portbagajului )
    5 bucata de teava care incheie toba finala de diametru mai mare ( 90% din cei care au LOGAN si-au pus ornamente aftermarket si arata chiar OK )
    6 luneta cu vreo 5 garde mai plonjata
    7 triple cu leduri ( KIA are si sunt OK )
    Niste modele mai altfel de jante ( aliaj sau tabla ) . Cele de tabla se apropie ca design de vechile CANADA de pe 1300 .
    INTERIOR
    1 airbag-uri si in spate standard ( cortina macar optionale)
    2 iluminare blue a instrumentelor de bord
    3 scaunele fata putin mai coborite ( parca stai in ARO )
    4 comenzile pt geamuri pe portiera , la fel si blocarea
    portierelor spate
    5 sa dispara radiocasetofonul , suntem totusi in 2009
    6 banchete spate rabatabile 1/3 2/3 standard
    7 gurile de ventilatie ar fi cazul sa-si schimbe forma
    8 un plastic mai prietenos pe bord si celelalte componente
    Versiuni de motorizare mai mari ( benzina si motorina)
    Daca macar 50% din modificarile postate din noi s-ar materializa in design-ul si dotarile masinii cred ca pretul ar incepe de la 9000 euro dar sincer as da vreo 11000 pe o masina noua ( cu ceva dotari optionale ) decit vreo 10 mii pe un autoturism sh adus de afara . Sa speram ca ideile noastre vor ajunge si la cine trebuie si nu vor fi doar un exercitiu de imaginatie . Toate cele bune .
    3 vote 3 vote
  68. Spyke la 06.07.2009 (20:07)
    Mods
    Mai eu as modifica stopurile spate, ceva gen BMW seria 3 sau C5 de la Citroen, o caroserie ceva mai lata si mai scunda, grila fata e interesanta dar zic ca farurile ar merge mai subtiri si mai agresive, in rest prize de aer ceva mai mari pe bari si cam atat
    3 vote 3 vote
  69. page la 06.07.2009 (20:20)
    mda
    NU PREA AI CE SA MODIFICI LA LOGAN..arata asa cum trebuie sa arate..adica ca o cutie de chibrite
    eu as dori sa faca o dacie coupe =)) ce urat suna dacia coupe:))
    dacia..:| parca e nume inghetata :)))..apropo cine nu stie ca stema daciei seamana cu un desfacator de bere!
    5 vote 7 vote
  70. adi la 06.07.2009 (20:28)
    din scaunele loganului cazi...ar fi cazul sa le imbunatatiti. stiu ca directia nu apartine de design, dar si aceasta trebuie imbunatatita.
    3 vote 4 vote
  71. Roman la 06.07.2009 (21:02)
    Parerea mea? Nu as schimba absolut nimic la ea, la cat de ieftina este... arata prea bine.Acum a aparut si vopsea neagra pentru Logan. Ar fi frumos totusi sa mai introduca alte modele de jante de aliaj.
    6 vote 3 vote
  72. dmc la 06.07.2009 (21:44)
    logan
    Porbagajul mai jos ca nu vezi nimik in spate chiar daca se mai pierde din volumul lui!Interior mai stilizat si materiale de mai buna calitate.Ergonomie cat mai buna a interiorului, suspensii cat mai ferme(poate chiar adaptive avand in vedere hartoapele de la noi).
    O caroserie hatchback de genul Opel Astra Clasic/Vectra pentru a putea incarca mai bine obiectele voluminoase!!
    Si motorizari mai puternice, mau ales diesel!!!
    3 vote 3 vote
  73. alexadra la 06.07.2009 (21:59)
    logan
    I-ar prinde bine o trapa electrica! :)
    7 vote 4 vote
  74. mdi_pro la 06.07.2009 (21:59)
    Din cate vad, intrebarea este pusa numai pe tema exterior ,nu face referire la eventuale deficiente tehnice, calitative sau alte scapari ale procesului de fabricatie, asa ca voi fi limitat in a critica si voi repeta doar intrebarea : "TU CE AI SCHIMBA LA DESIGNUL EXTERIOR AL LUI DACIA LOGAN?"
    Ati vrea voi, in ordinea in care ma jeneaza !!!!

    1 calitatea materialelor , bara fata si bara spate se deformeaza , atat la prima cat si la a doua varianta , apar lufturi substantiale atat sub far cat si sub stopuri,
    explicatia mecanicilor si a tehnicienilor "asa sunt toate" sau " nu se poate face nimic" sau "ati lovit-o ", etc, lasa de dorit la capitolul imagine, cel putin pe mine ma lasa rece - se poate face ceva mai bun si tot in banii astia, sincer defect de calitate material.
    defectul mai sus mentionat la bara fata are ca esfect secundar dereglarea farurilor
    PS: tabla tata lucru romanesc se vede - incercati sa o inlocuiti cu cea de OPEL
    2 dimensiunile masinii , ar putea fii putin "mai turtita" pe romaneste in acelasi timp putin mai lunga, pastrand volumele compartimentelor.
    3 trenul de rulare si stabilitatea masinii ,as opta pentru omologare pe langa 15" 16" 17" in cobinatie cu diverse marimi ale cauciucurilor acestea la optionale,sa-si puna clientul ce vrea, legat de stabilitate o suspensie mai ferma. cand portbajul spate e gol pe autostrada se comporta ca o capra, nu este echilibrata corespumzator.
    4 sistem de franare mai performant - aici ma refer in mod special la puntea spate - domnilor ingineri obigatoriu discuri de frana - tot aici pentru ca tine de siguranta circulatiei as tine sa amintesc de EPS, AIRBAG! - slab foarte slab chiar si in varianta full.
    5 stergatoarele as prefera sistemul X al bratelor cosider ca este mai eficient
    - ca idei se mai poate discuta de xenon optional si alte blocuri optice... in fine lista e lunga ar fii 1000 de idei ...
    spor la imaginatie , dar multa atentie la cele 5, si toate s-ar putea face in tara la noi ar mai da de mancare a niste "termite"
    - era sa uit de sigla as opta pentru ceva mai finut care aduce a retro pe versiunea 3 , in conditiile punctului 2 , as alege sigla de la versiunea 1 si as scapa de forma de desfacator capace , insa de dimensiune redusa cu 50 %
    2 vote 1 vote
  75. marius la 06.07.2009 (22:12)
    interesant
    inafara de tot ce s-a spus aici ... as baga mai multe dotari obtionale ... la low pret
    nu cred ca ar supara pe nimeni ... aici ma refer de la trapa ... la dvd - multimedia cu navigatie tv magazie dvd camera mers inapoi, senzori de parcare(unii mai au si femei care nu prea conduc si le mai usuram viata) faruri xenon sti toate alea ... asa ar putea evolua ... sincer si ar avea mai multi fani ...


    mi s-ar parea o ideie pentru stabilitate ... plusarea catorva centimetri pentru latime si lungime ... si scaderea la aducerea plafonierei mai jos ...garda la sol...pentru celor care nu le place ... mie mi se pare prea ok ...pentru cerintele din romania ...
    3 vote 2 vote
  76. ursus la 06.07.2009 (22:35)
    aiureala
    cine are timp de troace?
    6 vote 4 vote
  77. Beraru cu BMW la 06.07.2009 (22:47)
    Mircea Mester, cred ca ar mege ceva , un design in stilul lui noul Symbol.Incercati niste faruri gen BMW sau fosta dacie 1310. Stopurile spate ceva rotunde ca la fiat bravo! Da asa este!
    1 vote 2 vote
  78. Tinca Mihai la 06.07.2009 (23:31)
    oglinzi si jante
    Eu cu siguranta as plasa oglinzile putin mai jos, ceea ce atrage cu sine coborarea cu 2-3 cm a plafonului.
    De asemenea, cred ca ar arata mai bine daca ar avea un set de jante putin mai elegante, nu sculptate cu dalta, sau, mai rau, acoperite cu capace.
    4 vote 1 vote
  79. Bogomelc la 06.07.2009 (23:33)
    Logan
    1.) jante 17";
    2.) grila fata de new Audi A4;
    3.) proiectoare cu leduri new Clasa E de la Mercedes-Benz;
    4.) putin mai lata si mai joasa;
    5.) faruri de new mazda 6;
    6.) spate de new Mitsubishi Lancer cu un eleron slim
    5 vote 2 vote
  80. Andrei la 07.07.2009 (00:24)
    latime
    sa fie mai lata putin...ar castiga in stabilitate..la design...hm..fiecare cu gusturile lui...nu comentez gusturile altcuiva...dar personal..farurile fata ar trebui alungite..ceva gen Duster...fundul masinii..sa fie si el mai jos..deci lucrat la garda spate...farurile din spate sa fie alungite si subtiate..tot gen duster...hmm..portierele...sa nu mai aibe colturile alea ascutite sus..dai cu capu in ele..si plafonul..putin mai jos...10 cm e deajuns cred...nu toata lumea are 1.80m deci vor incapea...faruri xenon:D
    3 vote 1 vote
  81. Andrei la 07.07.2009 (00:30)
    super
    ma..mie chiar imi place cum a iesit...bravo designerului...bv lui..bun baiat..masina e super/.//imi place...fatza aduce a ford mustang mai vechi...imi place...bv lor..nu o mai criticati..k daca ati vedeao pe strazi ati sta in limba dupa ea...
    2 vote 2 vote
  82. ReVoLuTiOn la 07.07.2009 (00:34)
    @ Mircea
    Come on ... give me some credit :)
    Vad foarte multe comentarii legate de dotarile masinii ... cred ca prin design cei de la Automarket se refereau strict la exterior ... nu prea vad cum ar desena ei "claxonul pe volan ca la celelate masini", "franele mai bune", "motorul amplasat central" sau alte chestii asa ca stay on topic :-?
    Daca vreti sa fie un exercitiu reusit eu zic sa ramaneti cu picioarele pe pamant si sa incercati sa ganditi un design potrivit ptr. clasa din care face parte ... ca asa parca as vedea`o si eu cu un bot de Hummer si cu spate de Veyron ...
    4 vote 2 vote
  83. BlueX la 07.07.2009 (00:52)
    varianta
    La exterior i-as scade inaltimea cu min.10cm, un portbagaj mai lung, farurile spate montate partial si pe portbagaj, farurile fata alungite putin pe capota, grila sa aiba continuitate si pe bara de protectie pana jos, garda la sol mai mica.
    La interior, consola dintre scaune ridicata si mai lata si prevazuta cu cotiera, scaunele sa fie tip scoica iar bancheta sa fie prevazuta si ea cu cotiera, claxonul sa fie mutat pe volan, butoanele pentru geamurile electrice montate pe usa, pe consola centrala cd auto prevazut cu butoane mai mari.
    3 vote 1 vote
  84. Pesso la 07.07.2009 (02:05)
    As schimba...
    As micsora garda la sol cu 3-4cm,la oglinzi ar merge un design mai fluid si un pic mai mici,jante pe 16'',al treilea stop de frana las monta pe lunata sus,dar unul subtire,deasupra proiectoarelor as monta lumini de intalnire cu leduri (gen Audi),iar la incuietoarea de la portbagaj as renunta montand-o in emblema.
    2 vote 1 vote
  85. floryn la 07.07.2009 (02:18)
    Unele schimbari Dacia ...
    parerea mea... -
    - in primul rand ar trebui umblat la stabilitatea masinii,. ( sa meri cu ea pana pe la 140-150 Km/h fara sa '' te doara capul'' ) , de altfel nu cred k sunt sg,. care ar crede asta ,...
    - geamurile electrice fata pe fiecare dintre usi
    - claxon pe volan ( Opel Astra Clasic / Skoda Octavia )
    - farurile fata,,,, ceva gen Octavia Tour / VW Cady / Opel Astra G
    - suport pahare intre scaune fata ( VW Golf ..)
    - schimbata putin a treia tripla spate ( cea din geam) ceva mai mult luminata ....( mai bne este iluminata la 1310) ...ar fi destul de aratoasa o a treia tripla spate iluminata cu leduri ( cum e la VW Bora ) ....
    - niste cauciucuri mai late putin ( Bridgestone / GoodYear )
    - frane mai bune ( Renault Symbol )
    - grila radioator fata schimbata ...ceva mai aratos ( ceva gen Audi A4)
    - iluminare bord albastru & rosu ( Vw Golf 4 ) ...ar fi kiar sooper
    - gurile de ventilare skimbate ( ceva gen Octavia Tour )
    - mai tre lucrat si la tabla ....alta ...gen Opel / Skoda
    - niste scune gen Opel Astra Clasic / Octavia Tour
    - ar fi destul de bune niste semnalizatoare incorporate pe oglinzi ...am vazut ca nus sg. care crede asta ....;)
    - pozitia la volan putin mai joasa ...parca am fi ''tiristi'' ...
    - mai bne iluminate butoanele de pe consola centrala ... ar merge un rosu cu albastru ;)
    - un afisaj pe consola centrala ( cam ca la Opel Astra Clasic / Noul Symbol )

    Mult succes ,...! si daca va iesi bine noi speram sa fie pusa si in practica nu doar pe hartie ...;) ! categoric vor creste si vanzarile ... ;) Succes inka o data !
    3 vote 1 vote
  86. Maniaku la 07.07.2009 (04:16)
    schimbari
    ar trebui o forma mai aerodinamica

    dupa parerea mea daca am lua o poza si am alungio in diverse programe speciale dar am mai si turtio putin ar iesi un logan mult mai frumos si aerodinamic

    concluzie : mai lunga si mai joasa (taiatadin inaltime)

    -stopuri pe orizontala nu pe verticala
    -mai taiati din inaltimea portbagajului
    -garda din fatza mai jos
    -faruri mai lungite pe aripi putin cu tot cu semnalizari
    -jante de orice fel numa jante sa fie spite, stea etc
    -interior imbunatatit, macar de un VW din 2000 oricare din ele nu conteaza golf, passat, etc

    chiar is curios ce o sa iasa
    2 vote 1 vote
  87. Andovol la 07.07.2009 (10:40)
    BMWBlog
    Cei de la BMWBlog nu mai sunt parteneri la "Fii designer" ?? Mie unul mi-au placut mai mult ideile si rezultatele care au iesit la ei.

    Cred ca ar fi fost un exercitiu interesant de imaginatie pentru cei pasionati de BMW sa remodeleze o Dacia.
    1 vote 3 vote
  88. mircea la 07.07.2009 (10:42)
    @Andovol
    Sunt, doar ca ei intra in joc doar cand in peisaj intra modele BMW :) E normal, de altfel.
    5 vote 1 vote
  89. Vlad la 07.07.2009 (11:00)
    Ce as schimba eu ... tot!
    farurile, putin mai agresive, as vrea sa le vad ca la bmw seria 325 (2002) partea de sus a farurilor sa foe pusa inspre interiorjos.
    capacul portbagajului sa nu mai fie asa proeminent, iesit in afara, daca se poate sa fie rotunjit si sa fie ca o continuare partea de sus cu cea de jos.
    Stopurile de jos le-as face mai lunguiete si sa ajunga si pe partile masinii, poate chiar pana la aripa. Toba de esapament as pune'o la mijloc, undeva mai sus putin chiar sub numarul de inmatriculare, as face-o putin mai butucanoasa si mai incorporata in masina. garda as lasa'o mai jos, sa fie mai aproape de sol, aripile sa fie putin mai proeminente, mai iesite in afara si mai mari , sa intre rotile in ele mai mult.
    Linia de la marginea portbagajului, dinspre exterioare, sa nu mai fie asa curbata cand incepe parbrizul din spate. Marginile parbrizului sa fie mai iesite in afara si sa nu se continue exact pe geamul din spate, el sa fie mai bagat inauntru, lasat mai in interior si mai mic putin, de aici sa plece si ideea ca intregul "capac" al masinii sa fie lasat mai jos. Geamurile din lateral sa fie putin mai mici si mai ascutite, de exemplu geamul lateral spate, s-ar mai putea continua si in spate doar pentru un design mai agresiv, mai sport. Usile si ele ar trebuie schimbate, chiar daca vor deveni mai mici dar trebuiesc facute taieturi mai ascutite in marginile lor.
    Oglinzile retrovizoare sa fie o continuare a liniei de caroserie care vine dinspre faruri si sa fie mai proeminenta acea "linie" sa se vada ca face un corp comun cu masina si oglinda.
    1 vote 2 vote
  90. moa la 07.07.2009 (11:26)
    ...
    ... ma distreaza posturile care vb despre motirizare si interior... BAAA e DESIGN de EXTERIOR... DOAR VISUAL :)
    3 vote 1 vote
  91. Marius_e30 la 07.07.2009 (11:33)
    design dacia logan
    uitati idea mea http://www.servimg.com/image_preview.php?i=29&u=12847076 un pic de photoshop
    3 vote 1 vote
  92. Marius_e30 la 07.07.2009 (11:40)
    design dacia logan
    uitati va si la asta sper sa va placa http://www.servimg.com/image_preview.php?i=21&u=12847076 asta e cabrio tot photoshop facuta de me
    3 vote 1 vote
  93. Cassy la 07.07.2009 (11:41)
    confort, siguranta, aerodinamica
    Eu as dori ca Loganul sa fie mai aerodinamic si sa nu mai fie asa de mare si patratos, dar asta sa nu afecteze spatiul pasagerilor si al soferului.Farurile sa fie un pic micsorate, dar putin alungite, iar farurile din spate si portbagajul sa fie in stil Mitsubishi Lancer, dar portbagajul sa nu se micsoreze foarte mult, adica sa fie tot peste 500 l si ca Loganul sa mai creasca in lungime si latime.
    La interior ar trebui ca consola centrala sa fie mai inclinata si sa aiba un aspect cam de vechiul Skoda Suberb si bineinteles un pic intoarsa catre sofer dar nuatat de intoarsa ca la Audi A6.
    Din punct de vedere al sigurantei as pune pe toate modelele Logan ABS cu EBD si 5 airbag-uri printre care unul pentru genunchii soferului, iar pe varful din gama as pune 8 airbag-uri si control activ al stabilitatii si tractiunii.
    Din punct de vedere al confortului as prefera pe consola podea o cotiera centrala, aer conditionat( manual sau automat), un radio CD mp3 player integrat cu minim 4 boxe, butonele pentru geamuri, oglinzi si reglarea pe inaltime a luminilor sa fie pe partea stanga a soferului pe usa, iar la varful de gama as pune ceva crom prin interiorul si exteriorul masinii si mai multe spatii de depozitare cam ca la Skoda Octavia.
    3 vote 0 vote
  94. Marius_e30 la 07.07.2009 (11:43)
    design dacia logan
    si hatchback http://www.servimg.com/image_preview.php?i=38&u=12847076 sper sa va placa ideile mele
    1 vote 1 vote
  95. SIMONA B la 07.07.2009 (12:00)
    PROTOTIP?
    PARTEA FRONTALA DE PE SANDERO IAR IN SPATE IMBUNATATITA VIZIBILITATEA. MERSUL INAPOI E CA PE TIR, TE AJUTI DOAR DE OGLINZILE LATERALE. STALPII SUNT PREA LATI SI TETIERELE, BANCHETA, PREA INALTE. NU I-AR STA RAU DACA AR AVEA IN LOC DE PORTBAGAJ HAYON IN STIL H. ACCENT SI BANCHETA RABATABILA( PORTBAGAJUL ESTE SPATIOS DAR DACA AI CEVA VOLUMINOS DE CARAT E INUTIL PENTRU CA DESCHIDEREA E PREA MICA ). AERATORUL CARE BATE PE PARBRIZ SA FIE LUNGIT, IARNA RAMANE O PARTE ABUTITA, LA FEL SI CELE DIN BORDUL MASINII... ARATA CIUDAT. IN REST E OK PENTRU O AUTOHTONA FARA PRETENTII DE VEDETA.
    1 vote 1 vote
  96. L33L00 la 07.07.2009 (12:33)
    lilu
    fratilor mai usor :)) . mie mi se pare o masina geniala chiar daca asi schimba cateva chestii cum ar fi : forma geamurilor de pe lateral sa fie mult mai rotunjita , nu asa patratzoasa , suportul pentru oglinda sa fie inclus in acea forma a geamurilor , ca la restul masinilor . probabil asi aduga leduri in loc de stroboscoape si asi adauga in faruri stroboscoape in in loc de becurile alea stupide . n-asi mai schimba prea multe ca mi se pare o masina foarte reusita
    0 vote 1 vote
  97. adylyk la 07.07.2009 (13:02)
    Dacia...
    In sfarsit a venit randul masini noastre ...pentru inceput as scgimba:
    1.Spatele sa fie mai modelat sa nu mai semene cu o cutie ar fi frumos sa fie hayon(usa portbagajului) de exemplu ca la Laguna 3 (sau cum era Dacia 1320 dar pentru zilele noastre)
    2.Grila Radiator sa fie cromata
    3.Faruri de Renault Megane 3
    4.Desenul acela de pe portierele usilor sa fie asemanator celui de la Opel Insignia
    5.Desingul Ohlinzilor sa fie ca la Noua Skoda Superb
    Cam atat succes la desenat
    4 vote 1 vote
  98. Robert la 07.07.2009 (13:07)
    turnu Babel
    pt toti nebunii cu idei:vreau geauri din alea, vreau faruri din alea,stopuri din alea,roate din alea, antene din alea, culori din alea...(ca la masinile moderne), cumparati 15 modele celebre, luati elementele pe care doriti sa le schimbati, si lipiti cu grija pe Logan,
    La dracu asta e Loganu, luati-va unu sau nu.
    3 vote 1 vote
  99. remus la 07.07.2009 (13:26)
    schimbari
    Ciau,
    Pai as schimba in primul rand bordul in genul celui de la Megan II, as taia un 3cm din caroserie pe inaltime de la baza montantilor sa zicem asa adica o inaltime a geamurilor mai mica pentru o forma aerodinamica mai buna si asa scadea inaltimea masinii din punct de vedere al garzii la sol cu un tip de arcuri mai rigide pentru o mai buna stabilitate.In rest as schimba estetica blocurilor optice in genul celor de la ultimul megane sau in gen lacrima cu intindere pe aripi.
    Alte modificari.... ii las si pe ceilalti compatrioti sa-si spuna ideile.
    1 vote 1 vote
  100. horsyta2 la 07.07.2009 (14:38)
    SIGURANTA
    buna ziua. siguranta lipseste cu desavarsire!!! cu tot cu abs se duce ca pe gheata la numai 40 km/ora!
    in plus la airbaguri se poate mari numarul lor!!! intai volan cu airbag moka, dupa aia, cel de la pasager optional iar acum la modelul nou tot optional airbag-uri perdea in stalpi. intai si intai ar trebui testate aceste airbag-uri, pentru ca cel putin unele din ele pur si simplu nu functioneaza deloc!!! daca ar fii mai multa siguranta in LOGAN-uri, romanii ar opta mai multi pentru a-l achizitiona .

    cat la caroserie sunt fff multe lucruri de rezolvat, cum ar fii cateva exemple :
    - la caroserie ar trebui tabla mai rezistenta si mai groasa;
    - usile sa fie mai rezistente;
    - la aspect conteaza si asta dar e prea mult de vb .
    salutari si tare m-as mira sa faca cei de la Dacia lucrurile acestea.

    si astea sunt lucruri care ar trebui sa fie in dotarea standard!
    1 vote 1 vote
  101. Damon2099 la 07.07.2009 (15:05)
    spoiler fata
    inspoilerul fata sa aiba un pic din ce e pe nissan 370z ..ii da un aer mai agresiv
    0 vote 1 vote
  102. xabee la 07.07.2009 (15:54)
    new logan
    intreaga masina ar trebui schimbata
    faruriile sa fie mai frumoase si sportive ca la duster
    spoilerul fata sa aiba caracter sportiv dar si elegant
    caroseria sa aiba aspect de coupe cu 4 usi
    lampile spate sa fie mai szportive ca la un honda
    spoilerul sapte ca si la insignia opc
    sa aiba elemente cromate
    ar trebui sa fie mai sportiv dar si elegant o masina cu care poti iesi la petreceri,dupa copii si cu care nu tie rusine sa mergi
    la interior as schimba totul
    bordul sa fie mai frumos cu materiale mai bune volanul mai sportiv una ca la noul citroen c3
    scaunele mai confortabile
    1 vote 1 vote
  103. xabee la 07.07.2009 (15:55)
    jante
    la diferite versiuni masina ar trebui sa aiba jante
    jante mari sport si frumoase
    1 vote 1 vote
  104. cosmin la 07.07.2009 (16:04)
    dacia
    Eu as schimba ...numele, logoul..a da...si targetul de proprietari :)...multumesc
    2 vote 1 vote
  105. Florentin la 07.07.2009 (16:51)
    Schimbare, nu modificare
    Trebuie regandita toata masina, inlocuit si numele fiindca are faima proasta, construita mai intai o masina de clasa premium ( cu un rol de consacrare pe piata), dupa care lansate modele inferioare. Problema e de mentalitate, nu de design.
    1 vote 1 vote
  106. kozmyn_77 la 07.07.2009 (17:12)
    centru de greutate
    in primul rand CENTRUL DE GREUTATE TREBUIE MODIFICAT, masina ar trebui sa fie ma joasa cu 4cm si 4 cm mai lata,, directia mai precisa, si plafonul micsorat.
    gama de motorizari extinsa, precum si posibilitati de configurare a optiunilor mai generoase.
    la capitolul calitatea materialelor folosite in interior urgent ar trebui sa faca modificari
    in rest la banii pe care ii dai pe un logan de 1,6 16 v, iti poti lua altceva mult mai bun
    numai bine
    1 vote 1 vote
  107. bogdan la 07.07.2009 (22:15)
    ce as schimba
    eu as schimba multe si nu prea la loganul actual. poate ca as lati-o putin, ca nu se poate taia din inaltime, ca nu ar mai fi acelasi confort la nivelul capului. poate la fata, as aduce o nata de duster, iar la spate as modifica putin forma stopurilor, si as pune leduri, zic eu in fasii verticale, rosu/galben ...poate niste jante mai mari cu 2 inci din stock ar merge f frumos, si aripile sa fie la fel putin marite, decupatura lor. poate in bara fata, priza centrala sa fie mare, si pe lateral sa fie ori niste proiectoare gen megan rs, ori sa fie bara in gen citroen c5, ultimul model. oglinzi laterale cu semnalizator integrat ar da bine, si o trapa panoramica, sau parbriz panoramic. ar merge si putin coborata de spate. cam atat
    0 vote 1 vote
  108. taticu la 08.07.2009 (00:21)
    practic
    Loganul si-a indeplinit datoria peste asteptari.
    Daca reviziile de 31 de Euro pretinse la lansare nu s-au putut adeveri, si nici macar acum in situatie de criza masina de 5000 de Euro nu apare pe piata, nu ar strica totusi macar o bancheta rabatabila si un haion hatchback care sa permita accesul mai usor la portbagaj al sacului de cartofi, chiuvetei si eventual soacrei....
    1 vote 2 vote
  109. Esan la 08.07.2009 (02:00)
    Logan
    Eu v-as sugera sa-i aduceti un face-lift adevarat acestui model Logan, din cate vad aduce mai mult a face-pull cand vad ca farurile parca se scurg spre radiator, totodata as dori sa-i scurtati stalpii A-C, e prea inalta! La spate arata bine, este reusita, parca ii lipsesc LED-urile pe portbagaj gen Seat Cordoba, exact sub eleronul pe care stiu ca il veti modela mai pronuntat si mai agresiv!
    1 vote 1 vote
  110. green la 08.07.2009 (07:53)
    !
    Romanii au imaginatie ... nici mai multa nici mai putina decat altii! Trebuie doar sa mai lucram la practica, la transpunerea in realitate!
    Atentie! Toti cei mari din bransa se pregatesc intens pentru a lansa in scurt timp variante "verzi"!
    1 vote 1 vote
  111. luciman la 08.07.2009 (09:05)
    logan
    caroseria un pic mai lata,aceeasi garda la sol dar inaltimea un pic mai mica,roti mai late, geamuri mai mari pe laterale,stopuri gen BMW '96, faruri rotunde, cate doua pe fiecare parte , cum erau inainte de '89, siglele dacia mai mici si alta forma a coamei, de care nu poti vedea nimic in spate stanga-dreapta.un motor diesel 1.9 nar strica
    2 vote 2 vote
  112. gabriel la 08.07.2009 (11:07)
    modificari Logan
    Sunt multe de spus dar , daca e sa optimizam , iata
    1. haion in loc de capota la portbagaj - acces mai bun si micsoreaza frintura dintre luneta si capota .
    2. bordul arata ca la o masinuta de jucarie , ai senzatia ca nu stau bine butoanele si clapetele de la ventilatie si ca la prima atingere vor cadea , iar ca amplasare a comenzilor cred ca trebuie vazut mai mult volkswagen / skoda decit renault - sunt mai practici si mai logici .
    sper ca am ajutat putin la reproiectare .
    1 vote 3 vote
  113. ReDIYack la 08.07.2009 (11:12)
    In primul rand caroseria, sa nu mai fie asa de patratoasa, sa fie cu linii mai fluide, ca la Insignia sau mazda 6. Sa se elimine bandourile laterale, oglinzile ca nu prea se inccadreaza pe forma masinii... Sa se redeseneze geramurile laterale neaparat ( sa nu mai zici ca te uiti ca pe geamul de la apartament :))) sunt prea drepte. Iarasi , portbagajul sa fie mai lasat ( o sa ajute atat forma masinii cat si parcarea cu spatele);
    Sau ar putea invata multe de la Kia Ce'ed care a prins foarte bine pe piata europeana atat ca design cat si ca fiabilitate, confort, etc
    2 vote 2 vote
  114. lucian la 08.07.2009 (14:37)
    Modificari logan
    Un minim de modificari cu costuri reduse cred:
    1. Sa se micsoreze putin inaltimea caroseriei (1-2 cm) , pentru a-i da o forma mai aerodinamica, ea pare patratzoasa in principal din cauza acestei inaltimi mari. Dar asta sa se faca fara a reduce distanta intre scaune si plafon, evantual prin coborirea suportului pe care -s montate scaunele, si fara micsorarea garzii la sol, asta e buna asa cum e acum, ca romanu o mai baga si pe teren mai accidentat.
    2. Sa se coboare centrul de greutate , dar din nou fara micsorarea garzii la sol, fiindca masina nu are o tinuta de drum prea buna, eu am avut supernova, aia dadea clasa loganului la capitolu asta.
    2 vote 2 vote
  115. logan la 08.07.2009 (17:16)
    Sandero GT
    am gasit la adresa asta sandero gt http://www.e-transport.ro/DACIA_SANDERO_GRAND_TOUR_UN_POSIBIL_GT_LA_COLIBAS-i44-news13640-p82.html
    mie imi place in mare .. geamurile laterale sunt prea joase in rest e ok
    0 vote 2 vote
  116. peter la 08.07.2009 (19:44)
    as schimba....
    Doar cateva idei:
    - in partea din fata la spoiler, acele 2 portiuni oblice care sunt in culoarea caroseriei sa aiba aceeasi directie cu liniile grilei de sus (dintre faruri) , sa fie oa oarecare continuitate...ceva in genul "single frame"
    - oglinzile integrate oarecum in linia masinii
    - elementele deasupra rotilor sa nu fie asa evidente, sa fie mai discrete, mai subtile, ci cu o oarecare curbura.
    - farurile mai inguste si mai alungite (nu exagerat, doar o idee)
    3 vote 2 vote
  117. Syn la 08.07.2009 (19:58)
    Logan Facelift
    Eu as restiliza geamurile si din fata si din spate. sunt prea patratoase. Pe cele din fata le-as inlocui cu ceva asemanator Peugeot 407 si cele din spate gen Audi A4. Apoi oglinzile ca latime sunt bune dar ca inaltime as mai diminua putin (gen golf 4) iar linia portbagajului as lasa-o un pic mai jos ..pana la linia deasupra usitei de la rezervor. In fata as coborî farurile ca sa elimin spatiul dintre faruri si bara iar numarul ca fi prins pe spoiler in partea de sus. Si forma botului sa fie mai accentuata in forma de V iar in loc de masca neagra din fata sa fie inlocuita cu o masca asemanatoare dar din tabla cu 3 linii orizontale pt aerisire vopsita in culoarea masinii si sa fie lipita de capota.
    2 vote 2 vote
  118. Dragos la 08.07.2009 (23:50)
    Schimbari majore
    Dupa cum stim cu totii, Loganul nu a reusit sa se impuna prin "look". Sugerez coborarea grilei si alungirea capotei. Aerisirea centrala din masca frontala inlocuita cu tabla pe care va fi montat numarul de inmatriculare. Farurile trebuie neaparat schimbate, poate cu ceva gen Audi R8, subtiri si agresive, poate doar cu unghiuri mai ascutite ca sa respecte tema generala a masinii. Acestea merg si ele coborate, unite cu locul pentru farurile de ceata.
    Trecem la partea laterala. Linia geamurilor merge ridicata cam la acelasi nivel cu cea a parbrizului. Plasticul ala ieftin de pe usi trebuie neaparat dat jos. E muuult mai bine fara! Pragurile merg scoase in afara mai mult ca sa fie la fel de proeminente ca arcadele rotilor. Sugerez niste distantiere si niste jante mai mari.
    Farurile de pe spate merg si ele schimbate. Cred ca cel mai bine ar merge unele orizontale si subtiri, in genul celor din fata, dar care sa se continue putin si pe lateral. Numarul merge mutat pe portbagaj, iar in locul lui pus un difuzor de aer gen ferrari 599, cu esapament dublu integrat in masca.
    3 vote 1 vote
  119. Dragos la 08.07.2009 (23:59)
    redesign
    Imi place lookul de muscle car, dar fata pare prea prea pentru o berlina. La un coupe ar merge. Stopurile sunt super ok. Masca spate nu prea imi place. Nu e in aceeasi tema cu ce se afla in partea cealalta. Oricum admir ce faceti si va urez succes la urmatorul redesign.
    0 vote 1 vote
  120. Dragps la 09.07.2009 (00:00)
    SCUZE
    Scuze ca a ajuns aici comentariul. Era pentru BMW seria 3
    0 vote 1 vote
  121. Cristi F, la 09.07.2009 (15:18)
    IMBUNATATIRI
    La Logan ar trebui sa aduca cateva imbunatatiri practice:
    - balamalele capotei spate sa nu mai intre in portbagaj, ci sa se plieze precum la Megane, pentru a putea inchide portbagajul atunci can pui obiecte voluminoase. Asa cum e acum, e foarte deranjant ca dupa ce asezi totul cu grija sa te pomenesti ca nu poti inchide din cauza la balamale.
    - spatarul banchetei spate sa fie rabatabil, sau cel putin sa poata fi demontat usor, nu sa trebuiasca sa te chinui sa desfaci cu cine stie ce cheie.
    - un sertar sub scaunele din fata ar fi binevenit;
    - oglinzile sa fie un pic mai mici si cu o racordare mai eleganta de usa, ca o continuare fireasca a caroseriei, nu ca un bat infipt in usa cum este acum si cu un suport mai usor de rabatat;
    - butoanele de deschidere ale geamurilor sa fie montate pe panourile interioare ale portierelor; cele pentru geamurile din spate sunt chiar dificil de actionat de pe bancheta spate.
    - o insonorizare mai buna a motorului este binevenita.
    - adoptarea solutiilor aerodinamice de la modelul Logan eco, macar ca optionale.
    Si ar mai fi de adaugat, dar e mult de scris.
    1 vote 1 vote
  122. Cristi la 09.07.2009 (16:15)
    Imbunatatiri multe
    Voi da atentie numai modificarilor vizuale, din moment ce voi cu asta va ocupati. Presupun ca nu veti redesena si interiorul.
    Fata:
    -subtierea si alungirea grilei
    -micsorarea si colorarea neagra a farurilor ca sa para o continuare fireasca a grilei. Ceva in genul muscle car-urilor.
    -aerisirea in forma de ranjet sa fie intoarsa ca sa para mai suparata
    Lateral:
    -prelungirea portbagajului ca sa nu mai arate a jumatate de berlina. Asta ar crea si mai mult loc pentru pasagerii din spate.
    -coborarea plafonului si ridicarea geamurilor laterale la nivelul parbrizului
    -pragurile la fel de evidente ca arcadele rotilor
    -linia care porneste de la roata din fata sa nu se mai intoarca i dreptul celei din spate ci sa se continue pana la stopuri
    Spate:
    -inlocuirea stopurilor cu unele gen Aflfa Romeo GT in dreptul liniei de care am pomenit mai devreme
    -eleron de tip "lip" mai proeminent
    -esapament dublu bagat in masca gen Lexus LS
    3 vote 1 vote
  123. Theo la 09.07.2009 (18:14)
    Nu as modifica nimic!
    Nu ai ce sa modifici, dar de schimbat, e alta poveste.

    As schimba Logan cu Aston Martin. Ca sa fie o masina cu traditie, de calitate, puternica, fiabila.
    Iar acel Aston Martin l-as modifica, i-as pune sigla de BMW sau AUDI ca sa acoperim toata piatsa si sa il cumpere si manelistii.

    Daca dupa toate astea s-ar putea pastra pretul, nu ne-ar mai prinde nimeni din urma. Piatsa auto romaneasca ar fi imposibil de egalat de orice alt competitor.
    2 vote 3 vote
  124. cucu ioan laurentiu la 09.07.2009 (18:51)
    razbunarea laui logan
    Eu as pune butoanele pentru geamuri pe usa.
    Supoarte de pahare intre scaune gen Hyundai Accent.
    Descidere portbagaj si capac rezervor din interior gen Hyundai Accent.
    2 vote 2 vote
  125. George Fiul la 09.07.2009 (19:56)
    Altfel de Logan
    1.capota trebuie alungita mai mult pe grila
    2. fagurele de sub numar sa fie mai mic astfel incat numar sa fie plasat mai jos
    3. butonul portbagajului sa fie ascuns (de preferat in sigla)
    4. usile sa se alinieze cu plafonul (era o diferenta de cativa milimetri)
    5. manerele usilor sa fie de genul celor de la ford (fiesta)
    6. garda la sol micsorata 3-4 centimetri
    1 vote 3 vote
  126. razvantyc1 la 09.07.2009 (21:20)
    felicitari
    vroiam sa va felicit pt chestia asta pe care o faceti cu Designul. Rubrica cu Intrebari si Raspunsuri e chiar misto......sunteti tari..;)
    1 vote 2 vote
  127. alex-XSi la 09.07.2009 (22:00)
    o parere buna
    Sincer ...!? In primul rand cei care nu au Logan nu ar trebui sa-si dea cu parerea, in al doilea rand, modelul asta nou cu facelift scos anul trecut arata bine si nu cred ca ar trebuii sa-i mai faca nimic, dar dc ei urmaresc o inbunatatire a modelului, parerea mea e ca trebuie regandit in ansamblu pt ca alti constructori ofera finisaje mai bune, fiabilitate si multe altele la pret nu foarte mare fata de Logan.
    Asa ca sa se gandesca bine cei de la Dacia ce vor sa fca si voi sa stiti ca ideile bune se platesc scump, si ca acolo la ei sunt oameni platit bine ca sa aiba idei...... stiti voi la ce ma refer.
    Hai pa!
    1 vote 3 vote
  128. florynel la 09.07.2009 (23:26)
    sall din nou...
    ...eu unu nu prea va inteleg fratilor ...unii dintre noi ( cei ce am scris pe site) dau niste exemple de cum ar vrea sa fie noul logan ...de suna mai degraba a Logan Tunat ...decat modificat... oricum ...abia astept sa vad ce o sa iasa
    0 vote 3 vote
  129. Designer la 10.07.2009 (06:46)
    Schimbare forma
    1. E neaparat sa aiba un motor de 110...120 CP, cu un cuplu motor de 150 N/m minim.
    2. Spatele ar trebui putin alungit si ceva mai coborat.
    3. Farurile ar trebui cea mai rotunjite.
    1 vote 4 vote
  130. utp net la 10.07.2009 (09:12)
    sa fie cam asa.
    Sa ramana la fel de inalt ca e super misto ptr drumurile noastre.
    Sa aibe cauciurile mai late.
    Sa fi mai joasa de fund.
    Sa aibe scaunele mai sport ca astea de acum sunt prea nasoale ptr drumuri lungi.
    Sa consume mai putin.
    Sa se desparta farul de semnal(daca se sparge semnalul sa nu fiu obligat sa cumpar cu tot cu far.)
    Sa fie tabla mai groasa pe ea ca e prea subtire.
    Sa aibe dotari optionale.ESP........
    Sa aibe antena aia mai cu stil.
    Costurile de intretinere sa fie mai mici ca sunt fffff mari.
    Sa aibe bordul mai frumos la design prrea butucanos prea mult plastic sa fie mai vioi.Cam atat.Asta e parerea mea la un LOGAN
    2 vote 3 vote
  131. MAZZ la 10.07.2009 (12:49)
    Dacia Logan
    In primul rand,masina ar trebuii sa fie mai lata si mai scunda pt a fi mai stabila...Din punct de vedere estetic,ar trebuii schimbate foarte multe,insa eu as incepe cu ramele usilor (acestea trebuie sa fie mai subtiri),apoi evacuarea ar trebuii sa primeasca un capat mai bine conturat,cat despre interior.....mai e mult de lucrat.....
    3 vote 2 vote
  132. Ady Morosan la 10.07.2009 (12:52)
    Design
    Buna ziua tuturor! In primul rand masina trebuie sa se inscrie in mod corect intr-o clasa. Nicidecum punerea acestei masini in clasa mica cu porbagaj (yuck`s!) nu e de bun augur chiar daca toata lumea tipa ca e criza si ca e ok sa ai o masina din clasa mica cu portbagaj si nu hatch. Toata lumea zice ca masina cu portbagaj e limuzina chiar daca e clasa mica :))) Treziti-va!

    Ecartramentul si ampatamentul e prea mic. Portbagajul e facut de parca ar fi fost taiat dupa un frigider. Multe minusuri... mai pot adauga motor mic + caroserie grea=consum mare= Logan.

    Motor neperformant in ambele versiuni si aici cu ma refer ca ar trebui sa aiba 400 CP. No offense!


    Numele de Renault Logan si numele de Logan trebuie sa dispara.

    Trebuie sa ramana numele de Dacia ca doar cu numele asta trebuie sa se vanda.

    Sau s-ar putea numi Dacia XR nicidecum Logan (Jhonny Logan e un cantaret daca nu stiati). :)))))


    IMPORTANT! Trebuie angajat alt designer (vezi Chevrolet Cruze mult mai frumos decat Logan).

    Designerul trebuie sa fie german.
    3 vote 2 vote
  133. un fost cititor la 10.07.2009 (13:33)
    dezamagit
    SUNT DEZAMAGIT,
    de 4 ZILE, stirea zilei e DESIGNUL la dacia logan, e aiurea, au mai fost si alte stiri , lansari modele(ex JAGUAR ), aniversari BMW, si SUZUKI, ipoteze de lansari pentru 2011, si noi stam cu ochii pe logan...
    SLAB
    4 vote 5 vote
  134. cip la 10.07.2009 (22:06)
    EXTERIOR
    Imi place ca toti vorbesc de orice numai de exterior nu.
    1. E clar ca plafonu trebuie coborat un pic
    2. Garda la sol mai joasa
    3. Usa spate cu deschidere ca la seat parca ascunsa pe geam
    4. stopurile sa se termine odata cu linia de la caroserie, eleronul de la portbagaj sa continue peste ele
    5. Jentile si cauciucurile
    6. Farurile sa fie pe rotund gen 1300 dar 21'st century style
    7. Usile un pic mai rotunjite
    8. Un plafon transparent sau gen pegeuot retracatabil pe jumatate (desi asta ar merge mai mult la mcv)
    3 vote 1 vote
  135. bmw la 10.07.2009 (22:42)
    seria 3 redesenat
    are spate de seria 7..botul nu prea seamana cu nicio masina. totusi arata mai bine
    2 vote 1 vote
  136. yogi la 11.07.2009 (10:37)
    ESP
    As monta sistem ESP ... macar ooptional
    1 vote 1 vote
  137. rin1901 la 11.07.2009 (13:43)
    Logan
    Ce as schimba la Dacia Logan? TOTUL!
    Incepand cu designul caroseriei si terminand cu sistemul de siguranta activa si pasiva.Si inca ceva: motorizarea, as incerca una hibrida., pentru inceput.
    1 vote 2 vote
  138. Enea Alin la 11.07.2009 (14:54)
    Cand?
    Cand vedem si noi loganul redesenat????
    0 vote 1 vote
  139. Andrei la 11.07.2009 (18:38)
    nimic special
    ce as schimba eu la aceasta masina?pentru inceput garda la sol,drumurile noastre sunt proaste dar totusi sa nu exageram!
    si panourile laterale fata-spate un pic mai umflate.asta la design.In rest as schimba scaunele care dupa 2 ani devin balansoare,si servodirectia care e foarte foarte usoara peste 110km/h.iti da un sentiment de nesiguranta,plus trebuie sa o ajustezi constant si devine obositor.La banii care ii dai pe ea...nu te poti astepta sa aduca a masini mult mai scumpe.
    2 vote 1 vote
  140. mdap la 11.07.2009 (20:42)
    nu multe
    daca se vor pune mult mai multe optionale si alte fitze pe ea, ar ajunge mai scumpa, mai grea, si ar avea nevoie de motoare mai mari care sunt mai costisitoare in utilizare.

    Prin urmare ar trebui modificate lucruri ce nu ar impacta costurile (pentru ca Loganul e masina de buget - pentru alte "nevoi" exista Audi A4...).

    De schimbat:
    - Butoanele de blocare deblocare usi d pe portiere - sa fie integrate ca la Ford Fiesta in clanta usii.
    - Cx-ul trebuie coborat la greu pentru a consuma mai putin afara si pentru a fi mai silentioasa la viteze mari.
    - de montat filtru de praf pentru habitaclu...orice masina are
    - de re-adaugat functia de consum instantaneu pe compu de bord (ajuta la cizelarea stilului de condus).
    - ambreiajul prinde destul de greu si ai senzatia ca patineaza mai tot timpul.
    - de scos motorul de 1.6 8V si introdus motorul de 1.4 16V
    0 vote 1 vote
  141. scuderia la 12.07.2009 (00:16)
    o masina noua nu se compara cu una veche...fie ea si logan
    chiar este tare aceasta idee...poi sa incepem cu inceputul:
    -in primul rand butoanele din pragurile usii pentru martor usi sa fie bagate chiar in prag: este foarte mare probabilitatea de a le rupe cand te dai jos din masina
    -butoanele pentru geamuri electrice sa fie montate pe usi...si sa se modifice softul...trebuie sa tii mult apasat pana coboara jos...ar trebui adoptat un soft ca la vw, audi etc..o simpla apasare si coboara geamul
    -este un disconfort destul de mare cand conduci sau chiar daca stai pe scaunul din dreapta fata din cauza butoanelor de inchidere a usi...dai cu cotul in ele si esti tot cu grija sa nu le rupi
    -becul din portbagaj arde tot timpul...nu il poti regla..daca vrei sa asculti muzica si lasi portbagajul deschis arde becul
    -geamurile electrice sa fie actionabile tot timpul...nu doar cu contactul pus...deasemenea stergatoarele de parbriz
    -in portbagaj se poate pune o mocheta mai rezistenta...mai ales in fundul portbagajului cand pui ceva se lasa in jos
    -deasemenea la loganul facelift nu mai este acel "carlig" din plastic la butonul de deschidere a portbagajului...ceea ce este uneori incomod
    -ambreiajul este destul de moale...la fel si acceleratia...abea le simti la picior
    -butonul de reglare al oglinzii sa fie pozitionat altundeva..deoarece sub frana de mana este incomod...si unori nu este accesibil
    -o bancheta rabatabila
    -unde se zice ca anumite ornamente sunt din aluminiu, aluminiu sa fie nu plastic...manere etc
    -si inca un lucru important este acela cand pornesti masina trebuie sa lasi un pic...2-3 secunde pana cand se sting becurile in bord...majoritatea oamenilor nu mai asteapta...ar trebui lucrat la soft ca sa nu permita pornirea motorului cu becurile aprinse
    -un mic display integrat in bord undeva unde poti vedea temperatura de afara sau dinauntru
    -sa dispara incuietoarea de pe usa dreapta fata
    -pe telecomanda de pe cheie se mai poate pune un buton sau chiar doua...pentru deschidere geamuri si portbagaj...si ar trebui sa se adopte cheia tip briceag..de cele mai multe ori este incomoda in buzunar
    -scaunele sa fie actionate electric..in fata si inapoie, in sus si in jos
    -nu da faliment dacia daca pun si scaunele incalzite
    -pentru oglinzi ar trebui adoptata schema de la peugeot 407 de adunare..pentru a evita ruperea acestora de golanii romaniei
    -sa puna comenzi radio pe volan si clanxonul neaparat
    -martorul din bord de la centuri sa functioneze...sunt masini la care nu functioneaza atunci cand masina este in mers si centura nu este pusa
    -in spate pe plafonul de sus nu ar strica o coada de rechin k la bmw-uri:)
    -ar trebuii adoptate tehnica de boxe folosita de vw...la boxele din usi basul sa fie jos iar inaltele sa fie sus...langa butoanele de geam:)
    -grilajul din fata...cel pe care este lipita emblema dacia sa fie mai rigida
    -semnalizarea din aripa nu ar strica sa fie pe oglinzi...deja sunt expirate:)
    -centurile sa nu se blocheze asa de repede...la cea mai mica frana ele se blocheaza
    Cam atat..deocamdata...sunt prea obosit sa mai gandesc:)..oricum.. am si eu o intrebare...cum o sa anuntati care este castigatorul...adica commentul dupa care o sa modificati loganul?...bafta in continoare
    2 vote 1 vote
  142. maced0n la 12.07.2009 (00:27)
    alta
    la bani astia iti iei alta marca,care are cam tot ce ziceti voi,nu chiar tot dar nu ma trebuiesc atatea de schimbat.succes
    2 vote 1 vote
  143. Cosmin la 12.07.2009 (13:22)
    MASINA LOGAN
    TOTUL! NIMIC NU ESTE ATRAGATOR!
    SIGURANTA ?
    LA VIRAJE STRANSE TRAGE.
    O MASINA MAI PROASTA CA LOGANUL NU CRED CA EXISTA.
    AM O DACIA 1310 DAR CRED CA AU FOST CELE MAI REUSITE MODELE ALATURI DE 1410 ;SOLENZA SI SUPERNOVA.
    LOGANUL ESTE O CATASTROFA !NU AS LUA-O NICI PE DEGEABA !
    CAT V-A DAT DOMNULE STROIE, FRANCEZII CA SA SCOATETI DE PE LINIA DE PRODUCTIE SOLENZA SI CELELALTE MODELE DINAINTE.FACEA CUMVA CONCURENTA LA PIATA FRANCEZA ?
    2 vote 2 vote
  144. Cosmin la 12.07.2009 (13:30)
    LOGANUL
    DACA O TINETI ASA CU MODELELE ASTEA DE 2 BANI(SUV SI ALTE DERIVATE PROASTE ALE DACIEI LOGAN) LA NOI IN TARA POATE DE CEI CARE NU AU VAZUT CE INSEAMNA O MASINA STRAINA(OPEL VECTRA; VOLKSWAGEN BORA ,PASSAT SI ALTELE) SA CUMPERE LOGAN.
    ZICETI CA AVETI PE PIATA GERMANA DESFACERE ?
    POATE OR FI CATIVA DUSI CU CAPUL SARACII.
    LASATI GERMANII SA FACA MASINA ,DOMNULE STROIE SI APUCATI-VA DE ALTCEVA.
    DE LA FRANCEZI NU A-TI LUAT NIMIC BUN IN CONCEPEREA MASINII.DEZASTRU!
    2 vote 2 vote
  145. Cosmin la 12.07.2009 (13:48)
    LOGANUL
    AS SCHIMBA CONSTRUCTORUL, DIRECTORUL STROIE CA S-A VANDUT FRANCEZILOR CA SA NE BAGE PE GAT LOGANUL ASTA PROST CARE ESTE MAI SCUMP LA INTRETINERE DECAT O MASINA STRAINA ,PIESELE DE PROASTA CALITATE SI FACUTE SA TINA PANA LA SALARIUL URMATOR. AS RENUNTA LA RENAULT(FRANCEZII ASTIA SI-AU BATUT JOC DE NOI MEREU) SI AS PROPUNE SA FIE FACUTA DE VOLKSWAGEN. RESTUL VINE DE LA SINE. MOTOR, DESIGN, TOT. (EX. VEZI SKODA UNDE A AJUNS, SI UNDE E DACIA)
    1 vote 1 vote
  146. gergescu ionel la 12.07.2009 (18:20)
    logan
    daca toate merg ca dracul in romania lui iliescu,petre roman'brucan,barladeanu,berceanu,videanu si tot neamul lor ,cum vreti ca loganul sa se compare cu skoda?
    0 vote 1 vote
  147. apolo la 12.07.2009 (19:54)
    sa copieza .......skoda octavisi sa fie mai ieftinaa
    sa copieze urmatoarele caroseria cu tabla galvanizata ,forma si mecanica skodei octavia ...si sa o scoata mai ieftin.......ha ha ha .....nu o sa iasa decit o masina sub renault care si asa e cam pe ultimul loc la satisfactia clientului in europa..............
    0 vote 2 vote
  148. apolo la 12.07.2009 (19:57)
    pe wordafancars a aparut anul trecut o forma de dacia
    anul trecut pe revista englezeasca mentionata a aparut o forma de logan viitor frumoasa gen laguna dar mai mica ,,,,copiaza pe aceea si e super.............
    0 vote 1 vote
  149. gnv la 12.07.2009 (20:08)
    noul logan
    -coborata garda la sol (cine vrea garda mare la sol sa-si ia suv)
    -inclinata garda la sol catre fata (gen vw)
    -capota in prelungirea parbrizului, fara spatiul dintre acestea (la modelul actual nici macar o msca de plastic nu exista, se vad stergatorile f urat)
    -motoare mici si puternice (vw- 1,4/140cp ,kia- 1,4/110cp, etc)
    -optional cutie automata (se cere tot mai des)
    -locurile din fata sa fie pozitionate mai jos, iar cele din spate o idee mai sus (ca doar inaltimea este exagerata)
    -mai multe dotari la interior si de calitate (nu fiti zgarciti, ca cine vrea dotari plateste)
    -spatele sa fie lasat mai jos (acum este o vizibilitate f grea)
    -lampile fata si spate schimbate (ceva ingust si alungit gen vw)
    Acestea fiind scrise faceti ceva NU VA ZGARCITI ramaneti in urma.
    Nu mai scoateti loganul in continuare. Renault va joaca cum vrea el.
    Ei scot numai sf-uri, (leduri, senzori, etc), iar voi sunteti la stadiul de ,,dacia 1100''.
    Succes.
    3 vote 1 vote
  150. gnv la 12.07.2009 (20:18)
    noul logan
    Sa nu fiu rautacios fata de dacia noastra, dar nemtii o cumpara ca masina de unica folosinta pana trece valul si apoi o vinde tot la roman ca acum cativa ani cum sa intamplat cu cielo. Va doresc succesuri si scuze de oftopic.
    0 vote 1 vote
  151. bula la 12.07.2009 (20:52)
    multipass
    off-topic...si care e problema ca o cumpara ca "masina de unica folosinta"? Sa nu fiu rautacios, celelate masini cum se folosesc? Infantil....
    2 vote 1 vote
  152. scuderia la 12.07.2009 (23:30)
    @cosmin
    frate..da...totusi este cea mai bine vanduta masina la ora actuala in romania
    0 vote 1 vote
  153. Cosmin la 12.07.2009 (23:33)
    LOGANUL
    Revin la toate neajunsurile loganului.dece nu a-ti continuat domnule STROIE cu SOLENZA?Era prea competitiva pt. francezi.V-ati intrebat de ce si acum pretul la SOLENZA nu prea a scazut?
    Reveniti la SOLENZA si sa fiti convinsi ca romanii vor renunta la masinile din afara, in favoarea la o masina autohtona, mai ieftina, dar calitativ BUNA !
    LOGANUL ESTE UN ESEC TOTAL.REPET; NU AS LUA-O NICI PE DEGEABA. MAI BINE FARA, DECAT CU O MASINA SCUMPA SI LA INTRETINERE SI LA CONSUM.
    0 vote 1 vote
  154. Cosmin la 12.07.2009 (23:37)
    @scuderia.
    asa o fi frate, dar probabil multi romani accepta compromisuri asa cum fac cei mai multi.Pacat !
    Am condus si un OPEL VECTRA si un VW si nici nu pot sa le compar cu loganul.I-mi venea sa nu mai cobor de la volan.Era un vis.
    0 vote 1 vote
  155. Cosmin la 12.07.2009 (23:47)
    La inceput si eu am vrut sa iau o prcarie de logan, si am fost la un coleg care poseda.l-a achizitionat in 2008.Si dupa o ploaie cu grindina am vazut-o cu tabla plafonului ondulata de la grindina.
    Era necajit bietul om ca trebuia s-o duca in service sa-i refaca tabla caroseriei.
    MAI AVETI CEVA DE ZIS ?Aia nu este tabla ci carton.
    1 vote 1 vote
  156. Geo la 13.07.2009 (12:28)
    -plafonul coborat cu cel putin 5 cm
    -masina sa fie cu 10 cm mai lata
    -rotile mai mari decat cele actuale
    -garda la sol coborata cu 2 cm
    -monstruozitatea aia de antena sa lasa locul alteia mai scurte
    -botul putin mai lung si mai ridicat in partea din fata
    -capota coborata 3-4 cm iar sigla inserata pe ea
    -placuta de inmatriculare de pe spate pusa pe portbagaj
    0 vote 2 vote
  157. dan la 14.07.2009 (13:08)
    puneti un senzor de temperatura exterioara neaparat
    si optional mai multe airbaguri
    iar daca sar putea un diesel cu 6viteze ;)
    1 vote 1 vote
  158. ironR la 14.07.2009 (14:02)
    scaunele
    Salut, scriu si eu din ce am constat mergand ca: sofer, pasager fata si spate.
    Pe scaunele nu e vizibilitate buna in oglinzile laterale, ceva trebuie facut: ori oglizile urcate mai sus, ori scaunele coborate cu minim 5cm ceea ce ar fi de preferat.
    Apoi: bancheta spate, la fel: coborata mai mult de 5 cm, de preferat 20cm, parca stai in carca soferului, e oribil, iar daca ai peste 1,80 intr-adevar nu dai cu capu de plafon, dar nici pe geam nu vezi mai nimic, si bineinteles franele.
    Astea ar fi in prima faza, butoanele de pe bord si restul sunt mai putin importante pt confortul de a conduce.
    Loganul se vrea o masina inalta pt drumuri romanesti, dar nu se potriveste cu scaunele, pardon fotoliile din fata, cu ale altor masini ce se vor si dunt inalte cel putin cu garda la sol, gen ford fusion pe care-l am in "teste" de aproape 1 an.
    toate bune!
    1 vote 0 vote
  159. ironR la 14.07.2009 (14:15)
    am gasit solutia!
    Am gasit solutia! Lasati-l asa cum e si faceti-l decapotabil, merita si va fi un succes! Iar daca va fi si hybrid, asa cum bine a zis cineva mai sus ar fi exelent! Nu va mai fi nevoie sa lase plafonul mai jos, sau altele mai sus mai jos etc, pur si simplu va fi un dulap fara usi :).
    Merita zic eu incercat.
    Nu e nevoie de ESP ci doar de o suspensie mai buna, independenta. Vrem ESP cand servodirectia e optionala...totusi...sa nu uitam ca vb de dacia.
    1 vote 1 vote
  160. Eu_Tatalor la 15.07.2009 (12:18)
    Logan
    Trebuie schimbat numai managementul ( aceea natie de francezi profitori care au pus mana pe industria auto, utilitatile din romania si mare parte a sistemului bancar).
    Idiotzii care conduc proiectul logan ( sunt oameni cu idei nu? ) trebuie deportati in tara mama ( Stoarfranta). Avem romani mult mai competenti decat acei obositi si retarzi. Am vazut cu ochii mei, m-am contrariat personal cu project manager din Franta pe tema Logan, chiar nu merita sa va obositi. Acesta este strict un sondaj de piata, sunt disperati ca au cazut vanzarile si incita cititori ca noi sa le dam idei. Frate costa, iar ei nu au bani. Asa ca raspundeti cu aceeasi moneda: Nu le mai dati solutii. Pret real de Logan full option in Romanaia nu ar trebui sa depaseasca 6300 euro DDP ( Credeti-ma pe cuvant). Aici e jaf la drumul mare. Tratati cu ignoranta acest subiect si fiti mai realisti.
    0 vote 0 vote
  161. Ghost la 29.07.2009 (22:38)
    prea scump pentru ceea ce ofera. . .
    deacord cu "Eu_Tatalor" . . . si cand te gandesti ca au preturi peste 12.000E,pentru ce atatia bani,siguranta 0,interiorul ii ca la draci,izolare fonica 0,singurul lucru bun la ea ii motorul,de ala nu am ce zice in rest . . ..
    0 vote 0 vote
  162. mancini la 25.02.2010 (15:29)
    logan
    eu am o dacia logan 1.4.de spatiul interior si portbagaj sunt f multumit.nu sunt multumit insa de motor.in panta este un blestem. trage f greu mai ales daca esti incarcat.de design nu vb ptr ca nu ma pricep.recomand o mai buna antifonare si ionsonorizare. daca ar fi dupa mine mi-ar place sa arate precum stepp-ul dar nu cred ar fi sub 15.000 euro standard asa ca ma multumesc cu ce am.
    0 vote 0 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru