• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Redhimihai

  • Membru din 12.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Faptul ca F1 si regulamentul acesteia contine din ce in ce mai multe reguli si constrangeri nu poate fi decat de apreciat pentru se incearca creerea unui mediu competitiv pentru toti participantii. Cand insa acelasi regulament sufera modificari in timpul sezonului, schimband destul de mult regulile jocului, acest fapt ne poate duce cu gandul la rea intentie. Probabil FIA vrea sa le dea o palma celor de la RedBull spunandu-le intr-un fel sa lase artificiile aerodinamice si sa se concentreze mai mult pe dezvoltarea KERS-ului. Pentru ca devine destul de evident ca in momentul in care RBR nu vor mai putea folosi setari diferite pt Q si Race, si (ipotetic vorbind) nu vor mai dominat calificarile, buna functionare a KERS-ului va fi esentiala pentru a obtine viitoare victorii. E de ras ca o echipa ce il are pe Adrian Newey si conduce campionatul nu poate sa faca acest sistem (cu care pana si echipele mai mici se descurca) sa functioneze. E drept, Newey e mai mult aerodinamician insa o echipa campiona mondiala cu siguranta are resursele necesare (atat umane cat si materiale) pentru a depasi o astfel de problema destul de repede. Asta daca isi da silinta. Anyway, sa nu ii plangem inca pe cei de la RedBull. Nu avem nici o dovada certa ca ei vor fi cei mai afectati de aceasta decizie sau de cea privind limitarea over-runului. Urmeaza doua curse care vor raspunde la aceste doua "enigme" asa ca nu are rost sa ne inflamam degeaba.
    Schimbarea setărilor motorului, interzisă intre calificări şi cursă
  • Schumacher este un monstru sacru si nu cred ca ma pripesc deloc cand zic asta. Asa cum a spus si @bernd mai sus, germanul a fost un pilot cu adevarat complet (unul din putinii pe care i-a avut acest sport). Faptul ca s-a ridicat atat de sus fata de colegii sai de generatie + ceea ce face in ziua de azi (incantandu-ne cu manevre one-of-a-kind la 42 de ani) nu poate decat sa intareasca acest lucru. Nu vreau sa fiu rautacios, insa unde sunt acum Villeneuve, Hakkinen, Coulthard si (extrapoland putin) Irvine sau Frentzen? Nu vi se pare putin ciudat ca dintre pilotii din aceeasi generatie cu el, cei care au reusit sa castige GP-uri sunt atat de putini? Nu imi pomeniti de Barrichello, pentru ca el se mai afla inca in F1 mai mult datorita unui concurs de imprejurari. Eu unul ma bucur ca germanul inca se afla in cockpit si ca inca mai am sansa sa il vad la treaba atat la televizor cat si din tribune.
    Schumacher, dezamăgit de debutul de sezon
  • * spuneti (nu spune-ti) Pardon :)
    Mercedes: "Schumacher, în cea mai bună formă la Montreal"
  • KERS-ul (asa cu au spus si altii) este un dipozitiv mai mult decat OK. E adevarat, da un plus de putere insa nu decisiv pentru relizarea depasirii. Doar ii da o sansa celui din spate sa invinga turbulentele (de aspiratie nu mai poate fi vorba) provocate de masina aflata in fata si probabil, la sfarsitul liniei drepte, sa se afle in paralel cu adversarul, duelul urmand sa se dea in virajul urmator. Bineinteles, KERS-ul poate fi folosit si de cel aflat in fata, astfel niciunul din piloti nefiind dezavantajat. Deasemenea KERS-ul este o tehnologie ce merita dezvoltata si testata pentru ca mai apoi (in viitor) sa poata fi cu succes implementata pe automobile reiterand inca o data ca Formula 1 nu e doar un sport ci si un "motor" pentru industria auto. DRS-ul in schimb e cu totul altceva. Depasirile efectuate cu DRS nu mai au loc la sfarsitul liniei drepte, acolo unde au farmec, cand nu stii daca cei doi se ating? care e pe trasa ideala? si stii ca daca unul a luat virajul mai larg va avea intaietate pe urmatorul (prelungind duelul). Nu, acum depasirea are loc la jumatatea liniei drepte iar cel aflat in fata nu are nici o sansa. Problema pe care au lansat-o cei de la BBC (Eddie Jordan di David Coulthard) e ca nu prea mai poti sa iti dai seama unde e talentul si priceperea pilotului si unde e "vina" aripioarei aleia. Si mai e o chestie. Nici live (din tribunele unui circuit) depasirile cu DRS nu au farmec. Am fost anul asta la Istanbul (ulterior am aflat de recordul de depasiri din cursa) si se simte, se simte ca e FAKE. Da, statistica ne spune ca avut loc 1000 de depasiri intr-o cursa insa unde e fun-ul daca depasirile sunt atat de scurte si duelul efectiv dureaza cateva secunde. In cazul de fata, la Montreal, Vettel a fortat pentru ca stia ca daca Button il prinde din urma nu va avea nici o sansa pe linia dreapta. Ne-a demonstrat-o Massa (care nu facut nimic toata cursa) cu Kobayashi. Probabil o sa spune-ti ca sunt pretentios. Ia uite ba si la asta, vrea si spectacol si multe depasiri si sanse egale intre piloti si si si.... Posibil, insa asta ne face fani, prentetiile pe care le emitem pentru ca sportul nostru preferat sa evolueze (in bine) Parerea mea (si sper sa nu aruncati cu pietre) e ca DRS-ul e mai mult pentru profanii F1, pentru a atrage o audienta mai mare, mai tanara etc.. Cei care urmaresc F1 de mult si acum tin minte depasirea lui Hakkinen in dauna lui Schumacher de la Spa in 2000 la fel cum probabil vor tine minte si dubla depasire efectuata de german in cursa asta (in acul de par, fara DRS). Insa nimeni nu va tine minte depasirea lui Webber in dauna lui Scumacher (de ex) pt ca nu a avut nimic spectaculos.
    Mercedes: "Schumacher, în cea mai bună formă la Montreal"
  • Vad ca se insista pe comparatia asta: Senna vs Schumacher. Parerea mea este ca doar in perioada in care au concurat impreuna pot fi comparati cu toate ca erau in stadii diferite ale carierei> http://www.youtube.com/watch?v=5MEG88C3Mp0 Ambii au comis greseli, ambii au cauzat accidente, cele mai celebre fiind cu Prost, respectiv Villeneuve si ambii au fost pedepsiti. Desi daca stam sa analizam mai bine Schumacher ceva mai aspru (a fost descalificat pt intreg sezonul in timp ce Senna doar pt cursa respectiva). Niciunul nu a facut un "sport" din scoaterea adversarilor de pe pista. Ambitia lor de a invinge a fost de unele ori mai puternica decat ratiunea insa odata cu maturizarea lor (ca piloti) incidentele acestea au devenit din ce in ce mai rare. In cazul lui Schumacher eu unul nu imi aduc aminte ca dupa accidentul cu Villneuve sa fi incercat scoaterea de pe pista a altui pilot. Corectati-ma daca gresesc. @mad79 Ce povestesti tu acolo se bazeaza numai pe ce ai vazut in documentarul "Senna". Ori pana una alta, filmul asta prezinta o viziune subiectiva cu menirea de a impresiona sau chiar de a smulge cateva lacrimi de la cei ce-l vizioneaza. Nu lua ca fapt tot ce prezinta filmul.
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Canadei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Insignia 1.8, Ford Escort Mk7 1.6
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Mondeo 2.0TDCi
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 33 Stradale, Ferrari 250GTO, Ferrari 288GTO, Ferrari 458 Italia, Maserati Bora, Jaguar E-Type, Ford Mustang, Opel GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău