• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Redhimihai

  • Membru din 12.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • https://twitter.com/InsideFerrari/status/244065455923425280
    Monza, antrenamente 2: McLaren şi Ferrari în frunte
  • Nu vreau sa fiu caustic insa Barichello e cel care e "prajit". Da, e adevarat, Williams e una dintre echipele ce are vadit probleme in acest sezon insa atacurile constante ale lui Barichello asupra directiei in care se indreapta dezvoltarea monopostului nu pot sa aduca nimic bun. Daca in cazul motorului Cosworth nu putem invinui pe nimeni de la Williams, restul capitolelor unde echipa este deficitara se datoreaza intr-o anume masura si lui Rubens. Sincer, chiar nu vad de ce Frank Williams ar semna o prelungire a contractului cu Barrichello. E clar ca lumina zilei ca brazilianul nu mai are absolut nimic de demonstrat (in sensul ca a aratat deja de ce este in stare si clar se afla pe o curba descendenta in cariera de pilot), in calificari este invins constant de Maldonado (un pilot inca neexperimentat insa destul de rapid), sponsori pt echipa nu aduce s.a.m.d. Alegerea ce mai la indemana ar fi readucerea la echipa a lui Hulkenberg. Sutil nu cred ca va fi abandonat de Force India si cu siguranta nu va alege Williams in detrimentul actualei echipe iar un alt pilot cu experienta 0 in F1 din formulele inferioare cu siguranta nu e stilul lui Frank W. Nu stiu Bruno Senna in ce situatie contractuala se afla cu Renault insa cu siguranta nu e multumit de faptul ca Grojean este preferat pt o eventuala inlocuire a lui Kubica. Ar fi si el o varianta, mai ales daca tinem cont de viitorul parteneriat Williams-Renault. In concluzie, variante sunt destule. Totul tine de Williams; in ce directie vor sa priveasca> viitor/trecut.
    Sutil şi Hulkenberg, pe lista Williams pentru înlocuirea lui Barrichello
  • @Bogogdan Merci :) Aaa si referitor la transmisia BBC. Intodeuna incepe cu 1 ora inainte (fie ca vb de cursa sau de calificari) iar partea introductiva este la fel de interesanta ca si cursa ;)
    Red Bull: "Vorbiţi prea mult despre schimbarea regulamentului!"
  • In acest moment e destul de greu de crezut ca pana in iarna Kubica va fi complet refacut tinand cont ca inca mai are nevoie de operatii (degetul mare inca nu il poate misca) si inca nu a renuntat la carje. Astfel, e de inteles interesul celor de la Renault pentru a aduce alt pilot experimentat alaturi de "moneybringer" Petrov. Webber este si el cu siguranta tentat sa mearga la alta echipa. La RedBull e dominat copios de Vettel + e destul de clar, chiar daca anul viitor monopostul RBR va fi unul castigator tot nu va avea vreo sansa de a fi campion. Si ce la ce alta echipa ar putea sa mearga decat la Renault? McLaren? greu de crezut; Ferrari? doar daca se va realiza un swap cu Massa (putin probabil) + italieni au si alte alternative mai bune (Button, Rosberg, Hamilton); Mercedes? si mai putin probabil tinand cont ca nemtii vor nemti (si au de unde alege) Da, Renault il au pe Heidfeld care e bun, momentan mai bun decat Petrov insa cu niste dezavantaje: nu aduce sponsori + anii de absenta se vad (multe greseli, oscilant in performante)
    Renault, interesată de Webber pentru 2011
  • Nu urmaresc Digisport (nu am postul in grila) insa daca au zis ceea ai scris tu mai sus insemna ca sunt cam pe langa subiect. Maparea motoarelor este verificata de comisarii FIA imediat dupa calificari prin simpla conectare a unui laptop la monopost (la fel cum inginerii echipelor incarca anumite setari pe monopost, de altfel). Ei observa nu numai ce setari au fost folosite ultima data ci cele folosite pe tot parcursul calificarilor. Sincer, nu cred ca RedBull au trisat. Vettel si Webber s-au aflat in ultimul tur pe pista doar pentru a contracara eventuale amenintari. Amenintari care nu s-au concretizat; Alonso a gresit pe S2 si a ales sa nu mai termine turul; pilotii McLaren idem. Pentru cei care s-au saturat de Digi (vad ca sunt din ce in ce mai multi): 1) http://myiplayer.com/home.php (jos, BBC One pentru Q si R; pt antrenamente gasiti stremurile tot pe aceeasi pagina) 2) http://tiiveni.webs.com/ (downloadati programul, rulati, asteptati sa se incarce lista de programe -> enjoy; BBC (fo HQ) 16:9 se vede bine chiar si pe un LCD mare) Cheers
    Red Bull: "Vorbiţi prea mult despre schimbarea regulamentului!"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Insignia 1.8, Ford Escort Mk7 1.6
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Mondeo 2.0TDCi
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 33 Stradale, Ferrari 250GTO, Ferrari 288GTO, Ferrari 458 Italia, Maserati Bora, Jaguar E-Type, Ford Mustang, Opel GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău