• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Redhimihai

  • Membru din 12.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • Comment-ul de mai sus e al meu (Red). Nu stiu de ce am comentat nelogat. Anyway. E posibil (si sper) sa ma fi inselat. Mercedes arata mai bine ca niciodata, Rosberg in special. Acum cu 13 minute ramase din FP3 e pe 1 la egalitate cu Alonso. Good work! Sper sa avem in sfarsit spectacol in calificari (Q3) :)
    Canada, antrenamente 1: Rosberg, cel mai bun timp
  • @Bishuc E putin cam mult sa il numim pe Senna oportunist. A fost oportunist in aceeasi masura cum e oricare alt pilot de pe grila. Pana una alta a petrecut 6 sezoane la McLaren (a fost destul de loial). A plecat doar in momentul in care acestia nu au mai putut sa ii ofere o masina castigatoare si a pariat oarecum gresit pe Williams. Am vazut si eu documentarul (despre Senna) insa l-am luat ca atare. Masina Williams era instabila insa nici chiar atat pe cum a lasat filmul sa se intelega. D. Hill a terminat totusi campionatul la foarte putine puncte in spatele lui Schumacher. Moartea pilotului brazilian a fost o combinatie de "mechanical failure" + un ghinion imens (bratul suspensiei). @fal_nessus Intradevar, diferentele sunt mari. Same story here: http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/13909-Hamilton+says+Red+Bull+wings+still+flexing.html
    Red Bull a introdus o nouă inovaţie: nasul flexibil
  • In intreaga istorie F1 in doar 9 cazuri pilotul ce a devenit campion mondial la finalul sezonului nu a pilotat (in sezonul respectiv) pt echipa campioana. Iar ca sa luam in discutie doar istoria (sa-i zicem) moderna a F1, din '84 si pana azi (27 de sezoane) doar 4 au reusit performanta: Prost in '86, Schumacher in '94, Hakkinen in '99 si Hamilton in '08 si asta mai mult datorita unor sezoane mai slabe din partea coechipierilor. Ce demonstreaza toate astea? Probabil faptul ca oricat de genial ar fi pilotul, fara o masina rapida, inovativa, cu un pas (sau doi) inaintea concurentilor nu castigi titlul mondial; sau cel putin nu de o maniera categorica. Da probabil ca Senna a fost cel mai bun pilot din istoria Formula 1 sau Jim Clark, sau Prost, sau Schumacher... Cert e faptul ca perioadele de glorie ale acestor piloti au concis cu periodele de glorie ale echipelor pt care au pilotat: McLaren, Lotus, Benetton, Ferrari. Si exemplele pot continua: Mansell, Hill, Villeneuve - Williams; Alonso - Renault; Button - Brawn; Vettel - Red Bull... Asadar, sa nu ne facem iluzii ca daca Ferrari sau McLaren vor copia noul sistem al celor de la Red Bull, Alonso respectiv Hamilton/Button vor avea sanse sa fie campioni mondiali. Cel putin pt moment Red Bull sunt in frunte si se pare ca tot scot asi din maneca la care celelalte echipe nu par decat sa reactioneze (nicidecum o atitudine castigatoare). Mie mi se pare perioda actuala oarecum similara (la scar putin redusa) cam cu ce a facut Williams in 92-93, cand tehnologic eram mai avansati decat rivalii lor si au castigat la pas titlurile. In ceea ce priveste nasul flexibil (ca pana acum am cam fost off-topic) nu stiu exact cat de regulementar este (presupun ca vom afla zilele urmatoare) insa mie personal tot a "cheating" imi suna>> "With the exception of the rear wing, moveable bodywork is not allowed" (via F1.com).
    Red Bull a introdus o nouă inovaţie: nasul flexibil
  • cotele pariurilor vor ramane neschimbate pana inainte de cursa? (merci)
    F1 CHAMP: Programul schimbarilor in weekendul Shanghai
  • Nu seamana cu nimic.... Voi chiar nu aveti nimic altceva de facut decat sa asemanati masinile intre ele. La aia cum ca seamana cu loganul chiar am ras... E frumos Insignia si nu cred ca au facut o greseala cand au schimbt numele. Vectra deja era vazuta ca o masina boring pt familisti, prin schimbarea numelui Opel spera la schimbarea/ largirea targetului.
    Iata noul Opel Insignia, urmasul lui Vectra
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Insignia 1.8, Ford Escort Mk7 1.6
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Mondeo 2.0TDCi
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 33 Stradale, Ferrari 250GTO, Ferrari 288GTO, Ferrari 458 Italia, Maserati Bora, Jaguar E-Type, Ford Mustang, Opel GT
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău