• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Rio

  • Membru din 29.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 124 in total
  • @NewSymbol Nu stiu cum este la 1.4 MPI de pe Logan (Euro 4), dar la cel de pe Solenza (euro 2) nu se taie injectia indiferent ce-i faci. Cat despre eroarea de vitezometru, difera de la masina la masina. La mine este de vreo 6km/h
    Dacia renunţă la motorul 1.4 MPI şi se supune normelor Euro 5
  • Superba masina. Asa cum se zicea si mai sus, are cel mai mic consum comparativ cu competitorii, dar nici unul nu se tine de el la sportivitate. Bravo lor, o treaba bine facuta inca o data din partea BMW. @Mars Nu denigra masina din cauza celor care o conduc. Este adevarat ca vezi multe BMW-uri prin santuri, dar asta este din cauza ca oricine isi poate cumpara un BMW dar putini stiu sa il si "struneasca". Cat despre comparatia cu al tau A4, exagerezi. Nu scoti un consum mai bun decat 320ED nici daca il impingi, iar despre performante n-are rost sa vorbim, BMW este cu muuuult peste. Singurul avantaj al A4 este sistemul Quattro care este extrem de util pe zapada dar sa fim seriosi, cate zile pe an avem noi drumurile complet inzapezite? Toate cele bune
    Înger şi demon
  • Daca avem noroc, pana in 2013 poate five sfarsitul lumii si ne rade pe toti. Nah ca nu mai apucati sa ne bagati etanol pe gat. Toate cele bune
    2011: Noua benzină E10 poate fi dăunătoare pentru motorul tău
  • Nu stiu cat de bine este lucrul acesta. Pentru ca omul ala care a scapat de Daciuta lui de la 1900 toamna acum are credit in banca pentru masina noua din parcare, si cum nesimtitii astia au taiat salariile, patronii au facut acelasi lucru, acum omul trebuie sa manance fasole cu cartofi si sa se incalzeasca la lumanare ca deh, are credit de platit.
    Taxa auto 2011: Pentru un motor Euro 5 de 1.1 litri plăteşti 98 de euro
  • Nu pricep ceva. Daca ii zice taxa de mediu, contorul principal nu ar trebui sa fie emisiile de CO2 de la ultima verificare ITP? Adica, cu cat emite mai multe noxe, cu atat e mai poluanta, si cu atat taxa de mediu ar trebui sa fie mai mare. Oricum o sa ajungem sa nu isi mai inmatriculeze nimeni masinile in Romania, de vreme ce avem cele mai mari taxe auto din...lume??
    Taxa auto 2011: Pentru un motor Euro 5 de 1.1 litri plăteşti 98 de euro
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Dacia Solenza 1.4MPI, Opel Astra 1.6 16V modified
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat 1.9 TDI, Ford Fiesta 1.4 TDCI, Ford C-Max 1.6, Mazda 3 1.6 VVT-I, Toyota Verso 1.6 VVT-I, Dacia Logan 1.4 MPI, VW Bora 1.9 TDI, Mercedes W169, Mercedes B180, BMW 118d
  • MASINA LA CARE VISEZ Dacia Sandero, Dacia Duster, BMW 320d, Honda CRZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII
  • TOP MASINI 1. Dacia Sandero
    2. Dacia Duster
    3. BMW 320d EfficientDynamics
    4. Mitsubishi Lancer Evo VIII
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău